• 0

Feedback op mijn website....

Hoi allemaal,

 

Sinds enkele weken ben ik een webwinkel begonnen in gsm's, spelcomputers en games.

www.gsmengames.nl

Ik weet dat er hiervan al zeer veel webwinkels zijn maar ik wil toch een poging wagen.

 

Tot nu toe heb ik mij georienteerd op de markt en probeer ik zo scherp mogelijk te zijn in de prijzen. Ik heb hiervoor vergelijk.nl en bol.com aangehouden

 

Ik hoop van jullie feedback te ontvangen om mijn site eventueel te verbeteren.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je site ziet er overzichtelijk uit, maar toch een paar kleine puntjes.

Ik zou je contact gegevens en KvK nummer naar je contact pagina verplaatsen

en niet direct met dikgedrukt grote letters op je voorpagina.

 

En om het nog overzichtelijker te maken je kolommen links en rechts afscheiden met een dun lichtkleurig lijntje.

Op die manieer creeër je een duidelijker verschil tussen links, midden en rechts.

 

Verder top

Link naar reactie
  • 0

Waarom ben je uniek cq. waarom zou ik bij jou kopen.

 

De spellen zijn stuk voor stuk ook op andere websites te krijgen en bijvoorbeeld madagaskar karts is bij Bol.com 33% goedkoper (even niet gekeken naar verzendkosten)

 

Daarnaast hanteer je 100% dezelfde omschrijvingen als bol.com en bijvoorbeeld games.ziggo.nl.

 

Waarom zou ik dus bij jou moeten kopen?

 

Als je je wil onderscheiden zou ik in eerste instantie mijn eigen reviews gaan schrijven

Link naar reactie
  • 0

Eigenlijk zie ik zelf niet in waarom ik via jouw website een spel of computer zou kopen. De enige reden dat ik een game via een webwinkel koop is omdat het daar goedkoper is als in de winkel. Nu moet ik zelfs nog € 6,75 extra betalen voor verzendkosten.

Dan loop ik liever even naar de winkel, dan heb ik hem direct

 

Misschien kan jij je wel richten op de allernieuwste games. Vaak zijn deze in winkels al heel snel uitverkocht of niet binnen. Ik weet dat gamers een spel vaak als eerste willen hebben. In dit geval maakt de prijs helemaal niets uit.

Link naar reactie
  • 0

Waarom ben je uniek cq. waarom zou ik bij jou kopen.

 

De spellen zijn stuk voor stuk ook op andere websites te krijgen en bijvoorbeeld madagaskar karts is bij Bol.com 33% goedkoper (even niet gekeken naar verzendkosten)

 

Daarnaast hanteer je 100% dezelfde omschrijvingen als bol.com en bijvoorbeeld games.ziggo.nl.

 

Waarom zou ik dus bij jou moeten kopen?

 

Als je je wil onderscheiden zou ik in eerste instantie mijn eigen reviews gaan schrijven

 

Allereerst bedankt voor jullie reacties.

 

De wijze waarop ik me wil onderscheiden is bij een aantal items de prijs... zoals een aantal nieuwste gsm's en speciale gamers paketten. Hierin ben ik de goedkoopste of een van de goedkoopste van Nederland.

 

En aan de andere zijde wil ik me onderscheiden op service. Altijd telefonisch bereikbaar en ik wil in de omgeving Roosendaal en alles tussen Roosendaal en Rotterdam gratis tuis bezorging hanteren.

 

madagaskar karts is bij Bol.com 33% goedkoper (even niet gekeken naar verzendkosten)

 

Vermoedelijk heb je hier verkeerd gekeken omdat dit spel bij mij € 29,75 is en bij Bol.com is dit spel € 29,99.

De link is voor het spel van de xbox en vermoedelijk heb jij deze vergeleken met een ander spel.

Link naar reactie
  • 0

Vermoedelijk heb je hier verkeerd gekeken omdat dit spel bij mij € 29,75 is en bij Bol.com is dit spel € 29,99.

De link is voor het spel van de xbox en vermoedelijk heb jij deze vergeleken met een ander spel.

 

Scusi :-[

 

Brengt me wel op een ander punt: hoe weet ik bij jou dat het spel voor de x-box is? Staat nergens in de tekst.

 

Daarnaast reken je in vergelijking met Bol dermate hoge verzendkosten dat je niet de goedkoopste bent als je hele kostenplaatje bekijkt. (jij 6,75 en bol.com 1,95)

Dus alleen in de omgeving Roosendaal ben je de goedkoopste.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Overigens is Bol.com een vrij dure partij wanneer het op games aankomt. Als ik op je website aankom en je URL zie, heb ik in eerste instantie het idee dat je games voor op telefoons verkoopt. Ik game zelf vrij veel en zie dan ook wel aan de games dat het Xbox 360 games zijn, maar anderen zullen dat denk ik niet altijd zien.

 

Verder lijkt de homepage vooral om games te gaan. Er staan voorbeelden van games, en je ziet pas een lijstje met verwachte toestellen wanneer je naar beneden scrollt, hier zou ik iets aan doen.

 

Om nog even inhoudelijk op je prijsstelling in te gaan, ik denk eerlijk gezegd niet dat je het hiermee gaat redden. Wanneer je kijkt naar partijen als www.gamehubs.com die vanuit het buitenland opereren, en gratis naar Nederland versturen, zie je dat je toch eigenlijk heel erg duur bent. Deze partij heeft uiteraard wel lange bezorgtijden, maar ik zou ook nog wel een aantal partijen in het Verenigd Koninkrijk of zelfs in Nederland kunnen noemen als je wil.

 

Om succesvol te worden in deze markt, zal je toch goedkoper moeten zijn dan bijvoorbeeld de FRS. Mensen gaan naar het internet omdat ze goedkoop een game willen hebben, en ze zijn alleen in dat geval bereid om er op te wachten. Je games zijn vaak dezelfde prijs of een paar cent goedkoper dan de offline retailers. Daarbij worden acties als 2 of 3 games voor 50 Euro (zie Bol) nog even buiten beschouwing gelaten.

 

Ik begrijp dat je graag een succesvolle webshop wilt lanceren voor games, en je geeft zelf al aan dat er in deze markt een moordende concurrentie is. Bij deze moordende concurrentie kan je het je niet veroorloven om niet onderscheidend te zijn, dus zoek naar iets wat jou uniek maakt. Dit kunnen lagere prijzen zijn, dit kunnen ook UK of NTSC J imports zijn bijvoorbeeld.

 

Link naar reactie
  • 0

Overigens is Bol.com een vrij dure partij wanneer het op games aankomt. Als ik op je website aankom en je URL zie, heb ik in eerste instantie het idee dat je games voor op telefoons verkoopt. Ik game zelf vrij veel en zie dan ook wel aan de games dat het Xbox 360 games zijn, maar anderen zullen dat denk ik niet altijd zien.

 

Verder lijkt de homepage vooral om games te gaan. Er staan voorbeelden van games, en je ziet pas een lijstje met verwachte toestellen wanneer je naar beneden scrollt, hier zou ik iets aan doen.

 

Om nog even inhoudelijk op je prijsstelling in te gaan, ik denk eerlijk gezegd niet dat je het hiermee gaat redden. Wanneer je kijkt naar partijen als www.gamehubs.com die vanuit het buitenland opereren, en gratis naar Nederland versturen, zie je dat je toch eigenlijk heel erg duur bent. Deze partij heeft uiteraard wel lange bezorgtijden, maar ik zou ook nog wel een aantal partijen in het Verenigd Koninkrijk of zelfs in Nederland kunnen noemen als je wil.

 

Om succesvol te worden in deze markt, zal je toch goedkoper moeten zijn dan bijvoorbeeld de FRS. Mensen gaan naar het internet omdat ze goedkoop een game willen hebben, en ze zijn alleen in dat geval bereid om er op te wachten. Je games zijn vaak dezelfde prijs of een paar cent goedkoper dan de offline retailers. Daarbij worden acties als 2 of 3 games voor 50 Euro (zie Bol) nog even buiten beschouwing gelaten.

 

Ik begrijp dat je graag een succesvolle webshop wilt lanceren voor games, en je geeft zelf al aan dat er in deze markt een moordende concurrentie is. Bij deze moordende concurrentie kan je het je niet veroorloven om niet onderscheidend te zijn, dus zoek naar iets wat jou uniek maakt. Dit kunnen lagere prijzen zijn, dit kunnen ook UK of NTSC J imports zijn bijvoorbeeld.

 

 

Hoi Bas,

 

Allereerst ook bedankt voor je reactie. Op mijn site heb ik de games onder verdeeld in de platform's als men hier in kijkt ziet men alleen de spellen voor de xbox of playstation net wat men zoekt. Misschien dat dit blijkbaar niet helemaal duidelijk is voor de klant. Verder heb ik in de uitgebreide zoekmodule de optie zitten om op deze platform's, op prijs of naam, te zoeken.

 

Ik ben het helemaal met je eens dat ik uniek moet zijn en het liefste doe ik dat met de prijs. De marge's zijn al niet groot in deze sector en dat wist ik ook voordat ik er aan begon maar ik wilde toch een poging wagen. Dit is omdat ik het allereerst leuk vind om te doen en niet mijn brood mee hoef te verdienen.

 

Als ik naar mijn prijzen kijk dan is mijn marge per spel € 2,- a € 3,- hier kan ik dus, met deze leverancier, weinig aan doen.

Het grote probleem voor mij hier is dus om een betrouwbare en goedkope leverancier te vinden.

 

Hier zal ik dus naar moeten zoeken voordat ik mijn prijzen (positief) kan bijstellen.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Bas,

 

Allereerst ook bedankt voor je reactie. Op mijn site heb ik de games onder verdeeld in de platform's als men hier in kijkt ziet men alleen de spellen voor de xbox of playstation net wat men zoekt. Misschien dat dit blijkbaar niet helemaal duidelijk is voor de klant. Verder heb ik in de uitgebreide zoekmodule de optie zitten om op deze platform's, op prijs of naam, te zoeken.

 

Ik ben het helemaal met je eens dat ik uniek moet zijn en het liefste doe ik dat met de prijs. De marge's zijn al niet groot in deze sector en dat wist ik ook voordat ik er aan begon maar ik wilde toch een poging wagen. Dit is omdat ik het allereerst leuk vind om te doen en niet mijn brood mee hoef te verdienen.

 

Als ik naar mijn prijzen kijk dan is mijn marge per spel € 2,- a € 3,- hier kan ik dus, met deze leverancier, weinig aan doen.

Het grote probleem voor mij hier is dus om een betrouwbare en goedkope leverancier te vinden.

 

Hier zal ik dus naar moeten zoeken voordat ik mijn prijzen (positief) kan bijstellen.

 

Ik snap zeker dat jij ook aan bepaalde prijzen vastzit. Wat je nog kan overwegen, is om op je homepage een paar topgames met een lagere marge (1 Euro?) weer te geven. Op dit moment staan er games die voor de meeste gamers niet echt interessant zijn, als Xbox games kan je hier bijvoorbeeld de nieuwe release met add-ons van GTA 4 neerzetten of de nieuwe Operation Flashpoint: Dragon Rising...

 

Wanneer ik overigens je prijs voor DJ Hero bekijk zie ik dat deze bijna 10 Euro duurder is dan bij de FRS. Ik weet niet of je deze games zelf eerst in moet kopen, maar als dat het geval is zou ik zulke games in de toekomst gewoon uit het assortiment laten.

 

Je kan eens proberen om een beetje te stunten met topgames, en zo wat mensen met je kennis laten maken. Games worden vaak op dezelfde plek gekocht, en ik begrijp dat je dit voor je broodwinning toch niet hoeft te doen.

Link naar reactie
  • 0

Slechts 1 commentaar.. Doe alsjeblieft iets aan je layout! ;)

 

[edit]

Oké, twee dan.. Je hebt de moeite al genomen een domeinnaam te registreren, waarom niet nog een paar euro per jaar betalen voor hosting? Die "Mogelijk gemaakt door" tekst onderaan je website vind ik niet erg professioneel.

 

Je zou kunnen kiezen voor bijvoorbeeld magento als webwinkel systeem?

[/edit]

Link naar reactie
  • 0

Hoi...

 

De vormgeving zou wel wat beter kunnen. Gamers zijn toch behoorlijk visueel ingestelde personen. Het is ook allemaal erg blauw... En wat betekenen die witte vierkantjes in de blauwe balken?

 

En eigenlijk zou je pay-off moeten zijn: De nieuwste en beste* gsm's en games als eerste bij jou!

 

 

Bij: Ik zoek wat anders zou een invulformulier handig zijn.

 

 

*) en volgens wie zijn dat de beste games?

 

 

Ik hoop dat je wat met mijn feedback kunt.

 

Vriendelijke Groeten

 

Armijn Woudman

Unit 070

 

Vriendelijke groetn,

 

Armijn Woudman

www.unit070.nl

Link naar reactie
  • 0

Hierbij mijn tips/opmerkingen

Ik zal persoonlijk nooit kopen bij een webwinkel waar alleen een 06-nummer wordt gegeven. Je kvk nummer is leuk maar daar heeft de klant niet zoveel mee.Geef een adres, een vaste telefoon, biedt een organisatie. Publiceer ook je openingstijden.

Ik mis een privacy-statement. Een must zeker voor een webshop.

Je informatie over de verzendkosten vind ik onduidelijk. Je zegt niets te rekenen in de buurt van Roosendaal en Rotterdam en daar tussenin is niet een erg duidelijke definitie. Is Leidschendam in de buurt van Rotterdam, of Delft of Schiedam. Ik zou het niet weten.

Bij de bestelling wordt de gratis bezorging niet meer aangeboden.

Ik kan de spullen op komen halen maar ik kan nergens lezen waar.

Zijn er nog veel klanten die een fax hebben (en waarom zou je het faxnummer willen weten?)

Je teksten zijn te lang: een voorbeeld

Voor verzendingen binnen Nederland rekenen wij, Evers Electronics, de volgende tarieven;
Onze verzendkosten zijn

Mocht u niet zeker zijn met welke verzending u van doen heeft schroom niet om ons even te mailen of te bellen.
Voor informatie over de verzending kunt u ons bellen en mailen.

 

Aangezien je geen gewichten geeft zal je wel vaak gebeld gaan worden.

 

Veel succes!

www.simpel-webdesign.nl We houden webdesign simpel. Betaalbaar maatwerk voor starters, zzp-ers, freelancers en kleine zelfstandige ondernemers.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 237 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.