Ik zit met een idee in mijn hoofd, maar twijfel of het nu echt wat is of niet.
Het betreft een website zoals marktplaats, maar dan uitsluitend met video's. Je kan denken aan Youtube filmpjes of een eigen database.
Je kan hier verder gaan waar marktplaats ophoud. Er zijn producten die niet goed zijn te verkopen door een foto of verhaal, die moet je zien of horen. Als je bijvoorbeeld een bruiloft hebt en je moet een band zoeken is het heel lastig om die te vinden. Dan moet je afgaan op anderen of er toevallig eentje hebben horen spelen. Met een video kan je die brug slaan. Daarnaast kan ik me ook voorstellen dat je bijvoorbeeld je mobiele telefoon beter verkoopt als je een kleine demo geeft met de mogelijkheden.
Er zijn legio filmpjes verspreid over het web waar video wordt gebruikt als promotie danwel verkoop middel. Het probleem is echter dat dit nooit is samengebracht.
Voordelen:
- Veel mensen hebben videocamera's, telefoons met videocamera's, dus lage drempel.
- Youtube word wereldwijd makkelijk gebruikt, dus lage drempel.
- Er is nog geen dergelijke verzamelsite
Nadelen:
- Wellicht te beperkte groep die youtube fanatiek gebruikt, hogere instap voor oudere bv.
- Marktplaats kan zelf dat gat gaan vullen
- Wellicht nu nog te weinig categorien om goed van start te gaan.
De lijstjes zijn uiteraard niet volledig, maar geven hopelijk wel een beeld.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vinnie06
vinnie06
Hoi nog een keer :-[
Ik zit met een idee in mijn hoofd, maar twijfel of het nu echt wat is of niet.
Het betreft een website zoals marktplaats, maar dan uitsluitend met video's. Je kan denken aan Youtube filmpjes of een eigen database.
Je kan hier verder gaan waar marktplaats ophoud. Er zijn producten die niet goed zijn te verkopen door een foto of verhaal, die moet je zien of horen. Als je bijvoorbeeld een bruiloft hebt en je moet een band zoeken is het heel lastig om die te vinden. Dan moet je afgaan op anderen of er toevallig eentje hebben horen spelen. Met een video kan je die brug slaan. Daarnaast kan ik me ook voorstellen dat je bijvoorbeeld je mobiele telefoon beter verkoopt als je een kleine demo geeft met de mogelijkheden.
Er zijn legio filmpjes verspreid over het web waar video wordt gebruikt als promotie danwel verkoop middel. Het probleem is echter dat dit nooit is samengebracht.
Voordelen:
- Veel mensen hebben videocamera's, telefoons met videocamera's, dus lage drempel.
- Youtube word wereldwijd makkelijk gebruikt, dus lage drempel.
- Er is nog geen dergelijke verzamelsite
Nadelen:
- Wellicht te beperkte groep die youtube fanatiek gebruikt, hogere instap voor oudere bv.
- Marktplaats kan zelf dat gat gaan vullen
- Wellicht nu nog te weinig categorien om goed van start te gaan.
De lijstjes zijn uiteraard niet volledig, maar geven hopelijk wel een beeld.
Is dit een belabberd idee of niet? >;( :)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag