• 0

(3d)-Ontwerper gezocht

Zoals velen op deze site heb ik ook een idee. Omdat tekenen nooit mijn sterkste punt is geweest zoek ik iemand die ervaring heeft met 3d ontwerpen. Natuurlijk kan ik een ontwerper vinden via www.bno.nl, maar eigenlijk zoek ik veel meer: ik zoek iemand die meedenkt, iemand die zin heeft om het idee verder uit te werken, misschien wel iemand die zin heeft om samen een bedrijf op te richten. In ieder geval zoek ik iemand die tijd in mijn idee wilt stoppen, een sparringpartner.

 

Ervaring (met 3D ontwerpen en het maken van prototypes) is mooi meegenomen, maar niet vereist. Wel vereist is enthousiasme. Als je nog met je studie bezig bent: geen probleem, dat ben ik ook!

 

Oh, en wat het idee is: Dat kan ik natuurlijk niet zeggen. :-X

Wat kan ik wel verklappen: het lijkt een beetje op Swiffer, die schoonmaakdoekjes op een stokje van P&G. Precies hetzelfde, maar dan helemaal anders. :) En het is niet eens bedoeld om schoon te maken!

 

Ik heb dit bericht maar in het algemene forum gestopt, omdat ik geen plek vond speciaal voor ontwerp gerelateerde berichten…

 

Ben je diegene die ik zoek, of ken je iemand anders die aan dit profiel voldoet? Laat het mij dan weten!

 

Alvast bedankt,

 

GuiCli

 

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0
Wat kan ik wel verklappen: het lijkt een beetje op Swiffer, die schoonmaakdoekjes op een stokje van P&G. Precies hetzelfde, maar dan helemaal anders. En het is niet eens bedoeld om schoon te maken!

Nee, dat helpt :D

 

Ik heb dit bericht maar in het algemene forum gestopt, omdat ik geen plek vond speciaal voor ontwerp gerelateerde berichten…

Ik heb je berichy maar even verplaatst naar businessplannen. Hier staan nog meer van dit soort berichten.

 

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Hoi,

 

Ik ben industrieel ontwerper en meer maar ook bezig met het opstarten van mijn eigen bedrijf samen met een higerlevelaar. Ik kan je dus niet helpen omdat ik mijn focus en tijd hard nodig heb.

 

Wees wat duidelijker wat je zoekt als het om ontwerpen gaat? Maar onderschat ook niet de kracht van de gezamenlijke brains hier. Een idee gaat verder dan het product alleen; heb je al nagedacht over produceren, doelgroep, verkopen, marketing, financiering, etc. Alles uiteindelijk in een mini ondernemingsplannetje. Daarmee word je idee opeens een businesscase en zal je veel beter weten wat je wil, kan en ook hoe het product er definitief uit moet komen te zien zodat het helemaal aan de eisen van de markt voldoet.

 

Cheers, Ron

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb net de hele opstart van mijn bedrijf door gemaakt waar ik veel van heb geleerd en zou jou willen helpen. Zelf heb ik ervaring in 3D tekenen maar een expert nee. Ik leer door het doen. Je kan mij je concretere plannen doormailen en dan zou ik eens wat voor je kunnen tekenen. Kijken we wat er verder uit voortkomt.

 

Jelmer.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 247 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.