is de kerstman al langsgeweest?

Aanbevolen berichten

Of hebben jullie nog niks ontvangen (stoute kinderen krijgen niks, maar dat zal wel niks zeggen ;D )

Mmmm, dat zegt inderdaad niets want ik heb ook een bericht van het postkantoor, maar echt stout ben ik dan ook niet geweest.

 

Ik zal er maandag meteen een paar ophangen en wat aan anderen geven (VU en TUD).

 

(met de hoop dat het een tikje drukker wordt op "mijn" deelforum.)

 

De link staat nog steeds niet op biotechnologie.pagina.nl

:'( :'(:huilbl::huilhuil:

 

heb ik deze smiley's ook weer eens kunnen gebruiken

;D

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

coole posters!

 

8)

:coolboy: :coolorange: :oakley:

 

 

(er zit een bug in de smiley's :o en :oakeley: )

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

En of!! heel cool.. ;)

 

Misschien is het slim of ff bij te houden op welke uni's en hoge scholen posters hangen zodat je er niet voor niets komt.. Ik zal sowieso de Hts'en van breda behangen en ik zal ff kijken of ik nog op de KUB ;D kom

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Allemaal naar het postkantoor !!!!!!!!!!

 

Ik wil in dit verhaaltje even NANS Rappoldt bedanken.

Zij is de creatieveling geweest voor de productie bij ons op de boerderie!

Nans was een collega van mij bij Senter. Is uiteindelijk een eigen bedrijf begonnen en hebben we haar op free lance basis per week 3 dagen binnengehaald (kruiwagens, jawel ... dat hoort geheel bij de ambiance van de boerderie).

 

We hebben 3 koffiezetapparaten die constant out of order zijn.

Ook hebben een super de luxe printer die we nauwelijks gebruikte en ik dacht .... we herprogrammeren hem voor de cappucino.

Maar naar Nans luistert het "kreng" wel en hebben we dus flashing things om te delen.

 

Dusseh ... NANS ... NANS bedankt !!!!!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ter info: deze discussie stond in admin board. Waar (zoals jullie weten) niet iedereen in kan.

 

Maar .... heb het nu even verplaatst, en vraag jullie aandacht voor het volgende.

 

Want kan me voorstellen dat er meer mensen onze kickeh posters en stickers willen verspreiden.

Als dat zo is: mucho REUS en velly much thanks.

 

Marketing here we GO ?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

En of!! heel cool.. ;)

 

Misschien is het slim of ff bij te houden op welke uni's en hoge scholen posters hangen zodat je er niet voor niets komt.. Ik zal sowieso de Hts'en van breda behangen en ik zal ff kijken of ik nog op de CUB kom

De KUB zul je bedoelen ;D

 

Bij mij is het zeker de KUN, en ik zal ze doorsturen (naar de juiste persoon) of meegeven naar de TUD. (Ik kan ze zelf ook ophangen maar kom daar ongeveer 1 x per maand/2 maanden.

 

Ik geef ze ook mee aan iemand die werkt bij de VU. Als iemand de laatste twee instellingen makkelijker kan "bedienen" dan verdient dat denk ik de voorkeur, want ik kan niet zien of ze goed hangen, of ze ergens weggehaald worden e.d.

 

 

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Okay .... structureel en planmagit als ik ben (NOT) ... hier even een overzicht wie wat gaat doen. Dan zijn de grijze vlekken op onze landkaart snel gevonden:

 

Tirza: plaatst banner op haar site (zrski is daar nu mee bezig, kan nog even duren, dus be patience).

Wie volgt de actie van Tirza? :-*

 

Ridler: HTS Breda en CUB B (ehhh de KUB) ! :-*

 

AOS: KUN (op zeker), TUD gaat hij proberen en de VU doet een kennisje van hem ! :-*

 

Kleverlaan: to be filled in ::)

 

Zrski : fills in the other blancs. ;)

 

Wie volgt ?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Resumé, repeat & up dated:

 

Hier even een overzicht wie wat gaat doen. Dan zijn de grijze vlekken op onze landkaart snel gevonden:

 

Tirza: plaatst banner op haar site (zrski is daar nu mee bezig, kan nog even duren, dus be patience).

Wie volgt de actie van Tirza?

 

Ridler: HTS Breda en CUB B (ehhh de KUB) !

 

AOS: KUN (op zeker), TUD gaat hij proberen en de VU doet een kennisje van hem !

 

Kleverlaan: UvaA, VU (bombarderen die handel) en TUD

 

Zrski : fills in the other blancs.

 

Wie volgt ?

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 174 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.