Jump to content
loes81
Verberg

Idee maar nog geen ondernemingsplan..?

vraag

Heb je wel een idee maar nog geen ondernemingsplan?

Ik ben op zoek naar een starter die een briljant idee heeft voor een nieuwe onderneming maar het nog niet daadwerkelijk heeft kunnen vertalen naar een ondernemingsplan.

Hier zou ik je graag bij willen helpen!

Ik ben vierdejaars studente economie en heb al eerder een starter geholpen om een idee naar de werkelijkheid te vertalen, met succes.

Als pré-afstudeeropdracht zou dit voor mij een uitdaging zijn!

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0
  • Rate this answer

Jaaaaaaaa!!! ik!!!!! ;D Maar ik ben geen technostarter :-[

Ik heb wel genoeg ideeen en heb ook dringend behoefte aan een ondernemingsplan. Ik ben een bedrijfje gestart wat exclusieve ledermode en sieraden enzo importeert en in opdracht laat maken. ik beschik hiervoor over uitzonderlijke middelen, maar niet genoeg geld, dus tijd om eens met de bank te gaan praten. Een goed ondernemingsplan zou zeker helpen.

Groetjes, Marc

• 0
  • Rate this answer

Beste Mnemo ... ik heb Loes vorige week gesproken en volgens mij maakt het niet uit in welk soort bedrijf je begint.

Maareh ... wellicht is dit berichtje van mij al overbodig en hebben jullie elkaar al gevonden?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

• 0
  • Rate this answer

Loes81,

Ben ik even blij dat ik je hier tegen kwam.

Ik heb een geweldig plan dat niet fout kan gaan

Ik kan het plan wel verwoorden, alleen kan ik het niet op papier zetten

Wil jij me helpen?

groetjes Larry

;)

• 0
  • Rate this answer

Hallo Loes81,

Ik ben dedrijfsleider bij een veringscomponenten bedrijf voor de fietsindustrie. Dit bedrijf is een volle dochter van een grote Duitse onderneming. Ik ben van plan om een dergelijk bedrijf voor mezelf te beginnen samen met een aantal oud- en huidige kollega´s.

Ik heb reeds een behoorlijke ervaring met dergelijke bedrijven, maar het nieuwe bedrijf waar ik momenteel aan werk krijgt als startende firma toch al direkt een behoorlijke omvang, waardoor het idee goed doordacht moet zijn om de risico´s te minimaliseren.

Echter het uitwerken van een goed ondernemingsplan is geent op een aantal basisprincipes maar het uitwerken daarvan vergt veel tijd.

Aangezien ik naast mijn fulltime functie nog een aantal tijdrovende functies bekleed heb ik voor een uitwerken van een goed doordacht plan te weinig tijd en ben dan geinteresseerd in een samenwerking.

Ik hoop niet dat dit berichtje veel te laat komt! :)