• 0

Ervaringen Business in a Box!

Beste HL'ers........

 

Ik heb nu meerdere website van Eelco de Boer bekeken.

Ik vind het concept op zich leuk klinken alleen als je het product wil kopen mag je 2997 euro betalen.

Nu vind ik dit eigenlijk best wel veel. Althans je moet maar hopen dat het werkt wat verteld word.

 

Wie heeft er ervaringen mee en kan me hierbij helpen?

Ik wil niet zomaar over 1 nacht ijs gaan, het is wel even bijna 3000 euro. Het zou jammer zijn als ik dadelijk een "kat in de zak" koop. Het gaat hier dan ook om dit concept www.explosiemarketing.nl

 

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0

Multi Level Marketing.

 

Dat is het volgens mij niet, maar je ziet dit soort sites meer en meer, inclusief zinnen waarin ieder woord met een hoofdletter begint.

 

Zijn al meer topics over geweest, maar daar moet ik nog even naar zoeken.

 

Geen haar op mijn hoofd die erover peinst om daar bijna 3k in te stoppen. (kan ik gegeven mijn haardos makkelijk zeggen, maar ik neem aan dat de essentie wel duidelijk is)

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

@Robert, je kunt ook eens googlen op de naam en het pakket en ervaringen. Er is zat te vinden.

 

En als je toch bezig bent: er zijn zeker in het Engels veel concurrerende pakketten. Kijk daar ook naar.

 

Plus dat er ook nog een hoop gratis info te vinden is.

 

Wat het voordeel van zo'n alles in 1 pakket kan zijn is dat alles in 1 is. Ik heb er verder geen ervaring mee.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie
  • 0

@Fred, vergelijkbare pakketten. Ik heb me er een tijdje in verdiept, niet om eraan mee te doen, maar omdat ik o.a. de intenties van de deelnemers wilde doorgronden.

Er zijn vele spelers op deze markt en wel of geen MLM, mijn ervaring is dat je bij dergelijke aanbieders van bakken geld niet moet zijn en zeker niet als je eerst een substantieel bedrag moet storten.

 

groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Hoi Robert,

 

Ik heb een aantal mensen begeleid die niet beseften dat ze een administratie moesten gaan bijhouden, omdat ze dat als ondernemer nu eenmaal moeten doen.. Dat is een vrij normaal verschijnsel. Maar gaandeweg zag ik de een na de ander afvallen omdat de beloofde gouden bergen niet kwamen. De kosten overstegen ruim de inkomsten, als die er al waren.

 

Een organisatie die je eerst fors laat betalen is een tamelijk nieuw verschijnsel. Ik ken er één die 5.000 euries wil vangen voordat je aan de slag mag. Ik kom ff niet op de naam, maar ik mag 'm hier toch niet plaatsen. De deelnemers die ik ken zijn geen van allen die investering te boven gekomen.

 

Tot slot: 'jouw' organistatie ken ik niet, maar ik heb de site bekeken en die ziet er qua opzet net zo uit als al die andere bergen-belovers: Telegraaf-achtige-chocolade-letters, too good to be true-afvangers. Ik vertrouw 't niet.

Maar mss is dit de spreekwoordelijke uitzondering op de regel.

 

Ik wens je wijsheid en suc6.

 

groet,

 

John

 

Link naar reactie
  • 0

Het rare vind ik dat Eelco je je geld terug beloofd indien je na 6 maanden geen 5000 euro omzet hebt behaald.

Tevens heb je namelijk de garantie om het pakket gewoon te annuleren.

 

Nu kan ik me voorstellen als je dus deze garantie (5000 euro omzet) geeft je het toch wel waar moet maken.

Want anders kun je in mijn ogen namelijk vaak iets terug gaan storten. Voorwaarde is dan natuurlijk ook wel weer dat je bepaalde stappen door gelopen hebt. Deze moet je dan ook laten zien. Nu kan het natuurlijk zijn dat sommige dit niet gedaan hebben en daarom geen recht van spreken hebben op de garantie. Nu weet ik natuurlijk niet of dit de manier van werken van Eelco is.

 

Daarom was ik dus eigenlijk op zoek naar mensen die echt daadwerkelijk dit pakket hebben gekocht. Graag wil ik hiervan wat reacties meten om te zien of het geen "duistere zaak" is.

Link naar reactie
  • 0

Robert,

(Ik zie mijn vorige reactie niet vermeld staan, vandaar nog eens een berichtje)

Heb je inmiddels de Business in a Box gekocht?

Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen.

Ik zou hem ook willen aanschaffen.

De prijs is gekelderd naar 2000 euro + je krijgt 500 euro terug als het niet werkt.

 

Groeten,

Ruben Slagter

Ruben Slagter

 

 

Defio Automatisering BV. Osdorperban 765

1069 GA Amsterdam

 

phone: +31(0)88-4868200

 

 

http://www.defio.nl

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Ik kwam via via op deze pagina. Ik was een cursist van eelco de boer. Vroeger in 2007 heb ik de eerste business in a box gekocht. Jaar later kreeg ik een volledige update thuisgestuurd. Oftewel de business in a box 2.

 

Heb vandaag de dag verschillende sites opgebouwd waarmee ik geld verdien. Het kost idd wat tijd, maar het is het zeker waard. Internet is nou eenmaal de toekomst.

 

Om een lang verhaal kort te maken. Ik gebruik de cursussen van eelco de boer niet meer. Mocht je interesse hebben in de oude business in a box(de eerste) Of wil je de 2e. Spreek me dan even aan. We kunnen dan altijd een mooie deal sluiten.

 

Ik snap dat je het misschien allemaal sceptisch vind wat ik vertel. Was ik ook toen de tijd. Maar ik ben bereid om zelf persoonlijk de cursus af te leveren. Daarna hoef je pas te betalen. Geen spanningen, geen oplichterij gewoon eerlijk zaken doen.

 

Groetjes Jos.

Link naar reactie
  • 0

Ik denk waar men vooral in geinteresseerd is, is om wat meer over de behaalde resultaten te horen.

Dus je geeft aan dat je geld verdiend, heel goed, maar hoeveel en wat zijn je kosten.

Wat hou je nette nou eigenlijk over en wat houdt de cursus in?

 

De website bestaat inmiddels niet meer (www.explosiemarketing.nl) dat lijkt me ook niet echt goed nieuws.

Het komt nu meer over alsof je nog een te duur aangeschaft pakket ergens op de zolder hebt staan en graag hiervan af wilt.

Link naar reactie
  • 0

De cursus is uitgebreid. Je leert verschillende marketing systemen. Denk bijvoorbeeld aan het verkopen van je eigen digitale product. Het hoog komen in google. Hoe je dit snel en makkelijk voor elkaar kunt krijgen. Hoe je andere mensen met websites jou product kunt laten promoten(affiliates). En nog veeeel meer.

 

Ik heb de cursus vele malen terug verdient. Indien er mensen zijn die echt interesse hebben, wil ik wel even wat statistieken laten zien. Ik ga hier niet in dit topic mijn verdiende inkomsten vermelden. Ben zotte gerrit niet.

 

Op welke website eelco de cursus nu verkoopt weet ik niet. Vind ik ook niet belangrijk.

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 212 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.