Ik ben een tijdje aan het brainstormen om producten vanuit Azie te importeren. Ik heb geen ervaring met import. Nu vroeg ik me af welke producten ''makkelijk'' (makkelijk is natuurlijk erg zwartwit, maar aan welke goederen zou je kunnen denken, als onervaren importeur) en welke producten nogal wat risico met zich mee brengen.
andere gedachten:
- China (goedkoop en ''minder kwaliteit) VS Taiwan (duurder maar hogere kwaliteit)
- Tijdsbesteding import, op in eerste instantie kleine schaal (vb afzet webshop) (dit is natuurlijk moeilijk te zeggen, maar ik ben benieuwd of er veel andere zijn die dit naast hun werk doen)
- Agentschap VS Import
Ik ben echt een dummie op dit gebied, dus excuus als het verhaal onlogisch is.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hvroekel
hvroekel
Hallo allemaal,
Wat een mooi informatief actief forum is dit!
Ik ben een tijdje aan het brainstormen om producten vanuit Azie te importeren. Ik heb geen ervaring met import. Nu vroeg ik me af welke producten ''makkelijk'' (makkelijk is natuurlijk erg zwartwit, maar aan welke goederen zou je kunnen denken, als onervaren importeur) en welke producten nogal wat risico met zich mee brengen.
andere gedachten:
- China (goedkoop en ''minder kwaliteit) VS Taiwan (duurder maar hogere kwaliteit)
- Tijdsbesteding import, op in eerste instantie kleine schaal (vb afzet webshop) (dit is natuurlijk moeilijk te zeggen, maar ik ben benieuwd of er veel andere zijn die dit naast hun werk doen)
- Agentschap VS Import
Ik ben echt een dummie op dit gebied, dus excuus als het verhaal onlogisch is.
Alvast bedankt!
Henk
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23514-welke-producten-importeren-als-onervaren-importeur/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag