• 0

Fluoriderende sieraden en dergelijke.

Goedendag Ik ben bezig met het opzetten van een partywinkel die vooral gericht op de housescene Daarvoor ben ik op zoek naar fluoriderende objecten zoals staven kettingen en dergelijke Weet iemand een groothandel waar je deze spullen kan aanschaffen

Ook ben ik op zoek naar anverwante artikelen daarmee bedoel ik cd's platen, energie drankjes/pillen/snoepjes.

 

Ik heb zelf wel eht één en ander gevonden maar het is nooit genoeg natuurlijk maar het gaat vooral om Fluoriderende sieraden/attributen.

 

Met vriendelijke groet. H. de Boer.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet niet in wat voor prijsklasse je zit te denken, maar als ik fluoriserende sieraden zou dragen naar de disco, dan wil ik wel iets hebben waarvan ik zeker weet dat niet binnen twee weken de hele tent ermee rondloopt...

 

Of gaat het je echt om van die neonbuisjes en dat soort dingen?

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
  • 0

Thanks, het gaat idd ook om fluostaafjes maar ook om apparte dingen, zelf zullen we ook sieraden maken waar zeker niet iedereen meer loop (dus niet de zelfde lichtgevende fopspeen :D)

 

 

Ook ben ik op zoek naar fluoricerende matrialen of groothandels/fabrieken die dat verkopen, heb zelf wel wat gevonden op getr net maar je weet noiit of iemand wat beters weet.

 

Maar bedankt ga meteen kijken.

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik was vannacht op een GOA-party. Er was geen echt dress-code, maar ik vind het wel altijd onwijs leuk om aan de sfeer mee te doen.

Bij de ingang zat een henna-tatoeage persoon en i.p.v. met zwarte inkt deed hij dat met fluoriderende en witte stiften. Onder de blacklights had dit een super kickeh effect. Groot voordeel is dat ik vandaag dus niet met schurende scrubcreme aan de gang hoef om alles eraf te krijgen .... je ziet er bij daglicht namelijk niets van.

Kost weihunug en heeft een super effect.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Ik ben er ook in geinterseert maar die site heeft niet echt veel en ik denk ook niet echt dat die spullen verkoopt die de doelgroep interesant vind, ik ben zelf meer opzoek naar wat je idd op party's ziet.

 

Heb in de Telegraaf wel wat kleine partijtjes gekocht maar ben meer opzoek naar een groothandel die gewoon vast kan leveren, want tja de dagen dat je geen handel heb heb jeook geen inkomen.

 

Dus als iemand wat weer graag!

 

groeten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.