gewoonliesje Geplaatst: 3 november 2009 gewoonliesje 17 0 Geplaatst: 3 november 2009 Wat ga ik doen: Uitnodigingen versturen op a5 en a6 formaat. Elke uitnodiging bestaat uit +/- 7 blaadjes. Waar ben ik naar op zoek: Een orginele manier om deze 7 blaadjes te versturen. Welke opties heb ik gevonden, maar ben ik nog niet erg enthousiast over: - inbinden - in een mapje (tot nu toe alleen geen dun mapje gevonden) - nietje - gaatjes met lint Hebben jullie nog leuke/proffesionele opties? Link naar reactie
0 Marcel (Up) Geplaatst: 3 november 2009 Marcel (Up) 1,5k 314 Geplaatst: 3 november 2009 Hallo ! Uit mijn achtergrond / ervaring : - Inbinden is met 7 blaadjes op dat formaat praktisch ondoenlijk. Zie maar eens iemand te vinden die dat wil doen... - Een dun mapje ken ik na 15 jaar ervaring ook niet - een nietje is lelijk - gaatjes met lint niet echt origineel meer.... Wat dan wel ? Ga eens naar een hobbywinkel en vraag naar eylets. Als voorbeeld : je prikt een gaatje in de hoek. Aan de onderkant steek je een pinnetje door dat gaatje, aan de bovenkant komt een soort knopje. Maar deze knopjes heb je in allerlei soorten en maten ! Hartjes, schroef-idee, lieveheersbeestjes...noem maar op 1000-en ! Ook allerlei soorten paperclips. Zoek eens op scrapbooking (daar wordt het veel in gebruikt) Enkele leveranciers zijn Kars, Creamotion en nog honderden anderen. Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen" Link naar reactie
0 gewoonliesje Geplaatst: 3 november 2009 Auteur gewoonliesje 17 0 Geplaatst: 3 november 2009 Hallo Marcel! Ik heb even bekeken of dit iets zou zijn. Het ziet er leuk uit. Ga op onderzoek uit of dit ook haalbaar gaat zijn voor mijn uitnodigingen! Dank je! Link naar reactie
0 Frans Sijtsma Geplaatst: 3 november 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 3 november 2009 Even ter info, voordat leden lange berichten gaan typen die TS al weet: Op dit forum loopt exact hetzelfde topic Frans Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
0 R.I.P. - Fred Wiersma Geplaatst: 3 november 2009 R.I.P. - Fred Wiersma 4,7k 244 Geplaatst: 3 november 2009 Het topic heeft ook weinig met ondernemen te maken, daarom sluit ik dit. Mocht iemand nog tips hebben, dan graag via PM naar topic starter. r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM Link naar reactie
gewoonliesje
gewoonliesje
Wat ga ik doen: Uitnodigingen versturen op a5 en a6 formaat. Elke uitnodiging bestaat uit +/- 7 blaadjes.
Waar ben ik naar op zoek: Een orginele manier om deze 7 blaadjes te versturen.
Welke opties heb ik gevonden, maar ben ik nog niet erg enthousiast over:
- inbinden
- in een mapje (tot nu toe alleen geen dun mapje gevonden)
- nietje
- gaatjes met lint
Hebben jullie nog leuke/proffesionele opties?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag