30.000 leden en 250.000 berichten op HL: Verzin en Win!

Aanbevolen berichten

En omdat ik geen handtas heb en zelf al precies weet wat er mis is met m'n site doneer ik, op persoonlijke titel, een multivlaai cadeaubon van 10 euro. Is er voor de mannelijke techneuten tenminste ook wat leuks te winnen

 

Wat is dit nou? :-\ Ik begrijp best dat er hier heel veel mannen geen handtas hebben ;) maar is de dankbaarheid (in welke vorm dan ook) van de vrouw aan wie je hem geeft als je hem zou winnen niet als een hoofdprijs??? :-K

www.kikibags.nl

Link naar reactie

Jullie hebben American Pie te vaak gekeken, boefjes! ;)

 

Wellicht dat ik het onbegrijpelijk formuleer dus ter verduidelijking:

 

De winnaar van de tegoedbon voor een vlaai staat het vrij deze tegoedbon en de daarmee aangeschafte vlaai te gebruiken zoals hij of zij het wenst. Wanneer hij of zij een vlaai aanschaft en deze vlaai gebruikt voor iets anders dan voor consumptie zou ik het op prijs stellen als hij of zij van dat alternatieve gebruik een foto maakt en deze hier publiceert. Wint hij of zij echter de tegoedbon en schaft hij of zij een vlaai aan en peuzelt deze, al dan niet in zijn of haar eentje, lekker op dan zie ik af van de verplichte vastlegging en publicatie van deze gebeurtenis zoals beschreven in artikel zeven van de wedstrijdvoorwaarden.

 

Kortom: je krijgt een vlaai (al moet je hem zelf gaan halen) en eet deze (naar alle waarschijnlijkheid) met veel smaak op! Doe je iets anders? Foto's!!!

 

Tegelijk vind ik Marcel z'n idee geweldig! Dus voor het beste gebruik van een vlaai waar hij niet voor bedoeld is is ook een cadeaubon voor een vlaai beschikbaar. Hiervoor geldt natuurlijk wel de bewijslast in de vorm van een foto en recht op publicatie hier ;)

Link naar reactie

Voor de wedstrijd, de regels, een prijzenoverzicht en na de sluitingsdatum een overzicht van de inschrijvingen kunnen jullie nu terecht in het volgende tabblad van higherlevel. (zie rechtsboven in de menubalk)

 

Dit topic is zodoende alleen nog bedoeld voor de bijbehorende voorspellingen, slappe grappen :) en serieuze discussie

 

Frans

Link naar reactie

Geen probleem. Ik sluit het topic niet en bij deze mag de uitkomst van je voorspelling in een later stadium geplaatst worden.

 

Voeg je je berekening meteen even bij, en ga je uit van de hele dataset of verwijder je de extremen?

(dat laatste opent namelijk kansen voor leden met 2 inlognamen om je buitenspel te zetten door een voorspelling in het jaar 2030 te plaatsen? ;))

 

Frans

 

 

Link naar reactie

[2] Gebruikmaking van rekenmachines, analysemethoden, statistische methoden etc. zijn toegestaan

 

Ik zou graag de mediaan van alle voorspellingen als mijn voorspelling willen gebruiken. Voor beide wedstrijden apart natuurlijk.

 

Kunnen die worden toegevoegd op het moment van sluiting?

Ik had bedacht het gemiddelde te gebruiken. Waarom denk jij dat de mediaan beter is?

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Link naar reactie

Ik had bedacht het gemiddelde te gebruiken. Waarom denk jij dat de mediaan beter is?

 

Omdat ik denk dat de verdeling van de voorspellingen niet symmetrisch zal zijn, als is het maar omdat de bovengrens onbegrensd is en de ondergrens wel (niet eerder dan de sluitingsdatum). Plus dat ik mediaan en modus vaak robuuster vind als centrummaat dan het gemiddelde, lees: minder gevoelig voor uitschieters.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.