• 0

Webwinkel, kleding voor lange mannen

Omschrijving van je concept:

Ik kan het nog nergens vinden. En als er al iets is, dan vind je geen modieuze kleding. Mijn idee is om een webwinkel te starten waar kleding op wordt verkocht voor lange mannen. Modieuze kleding dus. Ik denk aan een doelgroep van tussen de 16 en 25 jaar.

Is er iemand die ook met dit idee rondloopt? Mij wil helpen met adviezen, of dit gewoon een goed idee vind? Laat dan wat van je weten door te reageren.

PS: Ik ben zelf lang en jong, en kan op internet in ieder geval nooit passende kleding vinden. Hier lopen ongetwijfeld meer mannen mee.

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Dit is slechts een idee, ik heb nog geen actie ondernomen

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil hiermee in de behoefte van lange mannen, om modieuze passende kleding op internet te vinden voorzien.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Er bestaan geen webwinkels met modieuze kleding voor jonge lange mannen.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Ik hoop dat er mensen zijn die iets in mijn idee zien, en daar mij mee kunnen helpen. Door het geven van adviezen, of wie weet wat nog meer...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Ik neem aan dat het dan gaat om mannen vanaf zo'n 200 cm? Ik ben zelf 194 cm en heb zelf nooit problemen met het vinden van kleding, een aparte webshop voor mensen van mijn lengte zou m.i. dus onnodig zijn.

Ik heb eens gegoogled op 'kledingwinkel lang' en 'kledingwinkel lange man' en vond zo niet direct een goed resultaat. Uiteindelijk kwam ik via een forum terecht bij lxmen.nl, maar hun assortiment is niet gigantisch. Of het een succes zal worden hangt helemaal af van je aanpak, wel lijkt er op dit gebied nog niet zo heel veel te zijn.

Heb je toevallig al iets online staan wat je ons kunt laten zien, en wat heb je tot nu toe ondernomen om je idee op poten te zetten? Heb je marktonderzoek gedaan?

Link naar reactie
  • 0

Neem eens contact op met http://www.klublangemensen.nl/ ?

Mooie site is dat, he? :P

Die webwinkels bestaan dus wel degelijk. Kijk maar eens bij de links op bovengenoemde site. Het zijn er niet veel, maar toch... Mijn eigen broer is over de 2 meter en hij kan zijn kleren gewoon online kopen bij Wehkamp e.d. En ook zijn er genoeg fysieke winkels, waar hij prima kan shoppen. Alleen voor schoenen moet hij nog wel eens flink zoeken. Maar gelukkig zit Van Wonderen hier in Hilversum.

Misschien is het een idee om iets te doen met kleding op maat? En dan met name speciale kleding zoals broeken en pakken.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Omschrijving van je concept:

Ik kan het nog nergens vinden. En als er al iets is, dan vind je geen modieuze kleding. Mijn idee is om een webwinkel te starten waar kleding op wordt verkocht voor lange mannen. Modieuze kleding dus. Ik denk aan een doelgroep van tussen de 16 en 25 jaar.

Hoi Haasj.

Ik vraag me af wat je gedaan hebt met de tips van een jaar geleden toen je vrijwel exact dezelfde vraag stelde?

Frans

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar