• 0

BVit gefeliciteerd

Aanbevolen berichten

22 antwoorden op deze vraag

  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Maar waar ik wel vraagtekens bij heb:

 

quote: In totaal heeft de Binckhorst Innovatie Fabriek hiermee 27 miljoen euro aan subsidies ontvangen.

Lijkt mij een meer dan hoog bedrag. Wat is daar aan het handje? Daar had je een hele stad van kunnen bouwen lijkt mij.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Dat we blij zijn is duidelijk. Dat ben ik ook. Maar 27 miljoen is toch echt onwijs veel geld? En dat is alleen bedoeld voor de BVit tak die zich in de Cabellerofabriek heeft gevestigd. Ik ben gewoon benieuwd wat er voor die 27 mil gedaan wordt?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Dat we blij zijn is duidelijk. Dat ben ik ook. Maar 27 miljoen is toch echt onwijs veel geld? En dat is alleen bedoeld voor de BVit tak die zich in de Cabellerofabriek heeft gevestigd. Ik ben gewoon benieuwd wat er voor die 27 mil gedaan wordt?

 

Het is natuurlijk niet allemaal voor BViT. Het meest geld gaat op aan renovatie van het complex en infrastructuur, om het geschikt te maken voor al die leuke bedrijven die ze gaan aantrekken. Het complex wordt volgens mij voor een groot gedeelte gewoon bedrijfsverzamel gebouw en voor een klein gedeelte incubator. Het fijne weet ik er ook niet van, maar het is nogal een groot complex, waar heel veel aan moet gebeuren.

 

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Thanx voor het antwoord Nils. Wellicht is een discussie hierover in dit board niet zo op zijn plaats. Maar je hoort aan alle kanten dat er flink gesneden wordt in het "innovatie"budget en dan denk ik 27 miljoen voor een Haags innovatieproject ... dat is niet snijden, maar een etage op de taart extra.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
  • 0

Blijft de gemeente niet gewoon eigenaar en verhuurder van het pand? In dat geval is het ook een goeie lange termijn investering. Gemeente als projectontwikkelaar... ;D

 

Inderdaad. De gemeente blijft eigenaar. Ik heb de indruk dat ze zeer serieus zijn met het complex en dat ze ook voldoende tijd nemen om de zaak fatsoenlijk te ontwikkelen voor de lange termijn. Een verstandig en moedig besluit.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Tja, bedankt Nils voor het informeren van de nieuwsgierige lezers. Het BViT innovatienetwerk zal in directe zin niet veel terugzien van € 12 miljoen. Dat gaat in de bakstenen zitten. Maar het biedt vooral perspectief voor innovatieve ondernemers en daar zijn wij voor natuurlijk. Tevens hebben wij in directe zin profijt van het nieuwtje omdat het ons als serieuse organisatie op de kaart zet. Het nieuwtje heeft veel reacties opgeroepen. Waar iedereen zijn mond van vol heeft, doen wij al jaren. Nu proberen samen met de gemeente Den Haag en andere op innovatief ondernemerschap gerichte organisaties zorgen dat de belofte die het project in zich heeft ook wordt waargemaakt en over 10 jaar niet wordt teruggekeken op een Innovatiefabriek-debacle. Goede samenwerking tussen Publieke en Private organisaties is dan essentieel. Niet voor niks voeren wij de slogan: samen slimmer.

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie
  • 0

Pim,

 

Jij natuurlijk ook hartelijk gefeliciteerd hiermee. Zoals je zelf zegt kunnen jullie er alleen maar indirect van profiteren, maar het versterkt inderdaad de gedachte die we hier op HL natuurlijk allemaal al over jullie hadden: Jullie zijn gewoon goed bezig!

 

Succes de komende tijd en blijf doorzetten, je merkt nu eindelijk dat de politiek het begint in te zien!

 

Ronald

 

Ps. Sterkte de komende tijd zonder Toon....:)

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
  • 0

Het wordt nog leuker: we zijn geinterviewd door Teleac-radio! Komende zaterdag, allemaal luisteren en mij feedback geven over hoe ik overkom want het was de eerste keer!

TeleScoop Magazine

Uitzending: zaterdag 8 november 17.02 - 18.00 uur op 747AM

Dit programma is na uitzending in realaudio te beluisteren op onze

website: www.telescoop.nl.

 

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie
  • 0

Het wordt nog leuker: we zijn geinterviewd door Teleac-radio! Komende zaterdag, allemaal luisteren en mij feedback geven over hoe ik overkom want het was de eerste keer!

TeleScoop Magazine

Uitzending: zaterdag 8 november 17.02 - 18.00 uur op 747AM

Dit programma is na uitzending in realaudio te beluisteren op onze

website: www.telescoop.nl.

 

Ik ga het proberen te luisteren. Anders ga ik het in ieder geval in Realaudio opzoeken.

 

R.

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 241 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.