Wij kopen en verkopen nieuw en gebruikte verpakkingsmachines.
Ik heb sinds een maand contact met een im- en export bedrijf in Beijing en heb een order voor het exporteren van een aantal gebruikte machines.
Zij hebben een contract opgesteld waarin staat "All price is FOB and the delivery cost offered by the Buyer" daaronder staat "The port of seller: Port of ( )"
Zij vragen of wij dit willen invullen.
Mijn vraag is:
Wij verkopen Ex Work waarom moet ik dan een Port invullen? Ik ken de transporteur en de routing niet.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
complimac
complimac
Beste forumleden,
Ik ben sinds januari 2009 ondernemer.
Wij kopen en verkopen nieuw en gebruikte verpakkingsmachines.
Ik heb sinds een maand contact met een im- en export bedrijf in Beijing en heb een order voor het exporteren van een aantal gebruikte machines.
Zij hebben een contract opgesteld waarin staat "All price is FOB and the delivery cost offered by the Buyer" daaronder staat "The port of seller: Port of ( )"
Zij vragen of wij dit willen invullen.
Mijn vraag is:
Wij verkopen Ex Work waarom moet ik dan een Port invullen? Ik ken de transporteur en de routing niet.
Alvast bedankt.
R.Jenniskens
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23562-levering-goederen-naar-china-delivery-port-ex-work/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag