djemmers Geplaatst: 5 november 2009 djemmers 51 0 Geplaatst: 5 november 2009 Hey, ik ben altijd op zoek naar manieren om sites bekender te maken. Nu kwam ik net dit tegen:dutchleader.nl soort gratis reclame voor je website. Natuurlijk is mijn eerste reactie:"pffft zal je wel op vanalles moeten klikken enzo zeker?" En wat dacht je? Is ook zo. Dus dacht ik : "Dit is weer niks" tot ik zag dat je de bezoekersstatistieken kan bekijken. Unieke bezoekers gisteren 4209 Dat is niet niks! Misschien toch waard om er even naar te kijken? Wat denken jullie? Hebben zo een systemen nut? www.tornooi.net : toernooilijst voor België en Nederland Link naar reactie
0 member123 Geplaatst: 5 november 2009 member123 3,4k 232 Geplaatst: 5 november 2009 dat is volgens mij een systeem dat voornamelijk door 13 en 14 jarige gebruikt word. Regelmatig zie je grote hoeveelheden dutchleaders tekoop staan op diverse forums. Vraag me af wat de kwaliteit van dat verkeer is. Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 5 november 2009 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 5 november 2009 Wat denken jullie? Hebben zo een systemen nut? Nee, nul komma nul. Deze bezoekers hebben namelijk geen interesse in je website, maar alleen in credits zodat ze even zinloze bezoeken op hun eigen website kunnen krijgen. IN MEMORIAM Link naar reactie
0 chielsen Geplaatst: 5 november 2009 chielsen 305 2 Geplaatst: 5 november 2009 Ligt eraan waar je de credits in stopt. Je wil niet de leden van dutchleader als bezoeker, maar misschien wel de bezoekers van hen. Je kan ook credits steken in banners die dan op pagina's van de leden komen te staan. Volgens mij kan je voor een tientje al een hele lading credits krijgen. Je kan het altijd proberen. Kwaliteit van de bezoeker is voor de rest niet echt hoog. We Moji - Gratis Enquetes maken Link naar reactie
0 Mathieu Geplaatst: 10 november 2009 Mathieu 131 8 Geplaatst: 10 november 2009 Je hebt van die 4 seconden bezoekers, wordt je niet vrolijk van.. denk dan ook nog eens aan het eerder genoemde; de 14-16 jarigen die langskomen en het helemaal niet schuwen om ook nog eens je design of teksten te copiëren.. Als je het dan toch gaat overwegen, kijk dan eens op een forum als tbforum waar ze met regelmaat 5-10.000 van die dutchleaders aanbieden.. voor dezelfde prijs als dat je er 750 kan kopen op de offi site. Zoal mijn mening, gooi je geld of: In de haven in de hoop dat het evolueert tot meer... Of koop een stukje ruimte op een belangrijke site, daar heb je hoogstwaarschijnlijk meer aan. ;) Succes! www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters Link naar reactie
0 fanaticg Geplaatst: 11 november 2009 fanaticg 1 0 Geplaatst: 11 november 2009 Programma's als deze worden bij mijn weten inderdaad gebruikt door 13 - 14 jarigen. Het zal ongetwijfeld verkeer voor je website opleveren, maar of dit ook gericht verkeer is dat betwijfel ik. Wellicht zal het aantal unieke bezoekers even hoog uitkomen als de totale hits. Speel de leukste online spellen op 4gf.nl Klik hier voor nog veel meer online games. Link naar reactie
0 Henkei Geplaatst: 19 november 2009 Henkei 124 1 Geplaatst: 19 november 2009 Als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat het meestal ook. Ik heb in het verleden wel eens zulke netwerken uit geprobeerd. En inderdaad bovenstaande zin bleek van toepassing. Backup naar externe harde schijf Online computer veiling Link naar reactie
djemmers
djemmers
Hey,
ik ben altijd op zoek naar manieren om sites bekender te maken.
Nu kwam ik net dit tegen:dutchleader.nl
soort gratis reclame voor je website.
Natuurlijk is mijn eerste reactie:"pffft zal je wel op vanalles moeten klikken enzo zeker?"
En wat dacht je? Is ook zo.
Dus dacht ik : "Dit is weer niks"
tot ik zag dat je de bezoekersstatistieken kan bekijken.
Unieke bezoekers gisteren 4209
Dat is niet niks!
Misschien toch waard om er even naar te kijken?
Wat denken jullie? Hebben zo een systemen nut?
www.tornooi.net : toernooilijst voor België en Nederland
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag