Op dit moment ben ik werkzaam als Freelancer in de Finance wereld.
Enige tijd geleden heb ik een mantelovereenkomst getekend en heb hier getekend voor het volgende relatiebeding.
Zonder schriftelijke toestemming , zal de freelancer gedurende de looptijd van de opdracht of een jaar na beëindiging daarvan geen overeenkomst met de relaties van de opdrachtgever of de relaties van die relaties, die betrokken waren bij de opdracht.
Nu heb ik een nieuwe opdracht aangeboden gekregen door een derde partij.
Deze derde partij valt onder dezelfde holding als de partij waar ik ben verhuurd, het is dus deels een relatie doordat dit onder dezelfde holding valt echter is de derde partij nooit betrokken geweest bij de opdracht.
Mijn huidige verhuurder(opdrachtgever) heeft echter aangegeven mij aan mijn beding te willen houden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PetervdZ
PetervdZ
Op dit moment ben ik werkzaam als Freelancer in de Finance wereld.
Enige tijd geleden heb ik een mantelovereenkomst getekend en heb hier getekend voor het volgende relatiebeding.
Zonder schriftelijke toestemming , zal de freelancer gedurende de looptijd van de opdracht of een jaar na beëindiging daarvan geen overeenkomst met de relaties van de opdrachtgever of de relaties van die relaties, die betrokken waren bij de opdracht.
Nu heb ik een nieuwe opdracht aangeboden gekregen door een derde partij.
Deze derde partij valt onder dezelfde holding als de partij waar ik ben verhuurd, het is dus deels een relatie doordat dit onder dezelfde holding valt echter is de derde partij nooit betrokken geweest bij de opdracht.
Mijn huidige verhuurder(opdrachtgever) heeft echter aangegeven mij aan mijn beding te willen houden.
Volgens mij is dit niet mogelijk.
Wat zijn jullie ideen hierover?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23573-relatiebeding-met-werkmaatschappij-ook-geldend-voor-andere-werkmaatsschappijen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag