• 0

Concept: de werkfabriek

De Werkfabriek is een online uitzendbureau waar werkzoekenden een specifieke zoekopdracht kunnen plaats die aansluit op hun wensen. Het plaatsen van een zoekopdracht kost 12,50 euro. Nadat de zoekopdracht is geplaatst kunnen de zogeheten jagers zoeken naar de juiste vacature in het bos van vacatures op het NET. Zij kunnen de werkzoekende van diverse vacatures voorzien middels persoonlijke e-mails. Als de vacature uiteindelijk leidt tot het verkrijgen van de gewenste baan dan wordt er 10 euro uitgekeerd naar de persoon die met de juiste vacature kwam. Een jager kan hiermee dus aardig wat bijverdienen als intercedent.

 

Momenteel ben ik met een vriendin bezig de puntjes op de I te zetten. We willen de eerste maand een actie houden waarbij werkzoekenden gratis een zoekopdracht kunnen plaatsen. Enig risico dat wij hierbij lopen is dat we zelf garant staan voor het uitkeren van 10 euro.

 

Wat vinden jullie van de werkfabriek en wat vinden jullie van dit eigen genomen risico? Of zijn er mogelijk andere acties die beter aansluiten op dit concept? ??? ??? ???

 

Een geweldig forum! Complimenten!

 

Doeg

 

Veronique en Fleur

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

12,50 en 10 euro? Ga je het daarmee redden om een serieus bedrijf op te bouwen?

 

(P.S. Ik heb je topic even verplaatst naar het juiste board).

 

Zou je de volgende vragen ook willen beantwoorden:

 

[*] Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:    

[*] Hoe is dit anders dan bestaande concepten:    

[*] Wat voor feedback hoop je te krijgen:

 

Link naar reactie
  • 0

Ik vind het idee wel origineel maar als ik het goed begrijp houden jullie zelf van een goede match 2,50 over. Er moet dan toch ook een andere inkomstenbron tegenover staan. Ik ben benieuwd naar jullie begroting, hoeveel inschrijvingen hebben jullie nodig om de tent draaiende te kunnen houden?

 

 

ahqbeheer: participatie, vastgoed, advies en coaching

www.websitevanons.nl leverancier van brand spinazie

Link naar reactie
  • 0

Zonder megamarketingbudget en heel lange adem gaat dit echt niet werken. Zowel de vraagkant als de aanbodkant zit echt niet te wachten op nóg een vacature/CV-site. Er is toch ook vrijwel niemand die alle kranten leest? Nou dan!

Maar goed, toch heel veel succes gewenst. Of moet ik zeggen: sterkte?

Douwes Fiscale Diensten: Meester in Fiscaal Maatwerk www.douwesfiscalediensten.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 210 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.