R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 7 november 2009 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 7 november 2009 Doe eens wat zinnigs met je 1000ste bericht... ;) IN MEMORIAM Link naar reactie
willemj Geplaatst: 7 november 2009 willemj 3,3k 192 Geplaatst: 7 november 2009 Inderdaad!! ;D ;D @Peter, goed dat je hem onder het innovatie forum plaatst anders telt ie niet ;) Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 7 november 2009 Auteur R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 7 november 2009 @Peter, goed dat je hem onder het innovatie forum plaatst anders telt ie niet ;) Duh! Marcel, in het kader van de oprechte en soms ontroerende persoonlijke ontboezemingen en het delen van puur persoonlijk leed waar we je allemaal van kennen: wat heb je vanavond gegeten? IN MEMORIAM Link naar reactie
Marcel (Up) Geplaatst: 7 november 2009 Marcel (Up) 1,5k 314 Geplaatst: 7 november 2009 Aan je sarcasme zal het weer eens niet liggen hé ? Peet, ik pak de handschoen op.....ik denk je humor (?) te kennen, waardeer deze zelfs, maar heel soms ga je ook bij mij, net over het rode lijntje... en daar ga ik dan ook gebruik van maken ! Je maakt er (terecht ;)) een geintje van ! En toch ga ik nu de knuppel via de handschoen terug het hoenderhok in keilen... Ik maak een mooi 1001 bericht, en ik verwacht van jou, dat je daar serieus (maar ook op z'n Peters) op zal reageren... "ook wanneer dit ontroerende persoonlijke ontboezemingen en het delen van puur persoonlijk leed betreft..." Post volgt. PS : ik eet normaal niets wat ik niet zelf heb klaargemaakt (allergie) maar sinds enige tijd moet mijn vrouw weer koken aangezien ik pas om 18.30 uur aan tafel zit. Ik kook, mijn vrouw maakt eten klaar, dus wat ik op mijn bord had vanavond ? Geen idee ! Maar het was lekker ;) Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen" Link naar reactie
R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 7 november 2009 Auteur R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 7 november 2009 Aan je sarcasme zal het weer eens niet liggen hé ? Nee, ik denk het niet. Maar wel gefelicteerd met nummer 1000! ;D IN MEMORIAM Link naar reactie
R.I.P. - Fred Wiersma Geplaatst: 7 november 2009 R.I.P. - Fred Wiersma 4,7k 244 Geplaatst: 7 november 2009 Inderdaad!! ;D ;D @Peter, goed dat je hem onder het innovatie forum plaatst anders telt ie niet ;) Toch maar naar off topic verplaatst. Foei Peter, je had beter moeten weten! ;) r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen