• 0

Wat is je grootste uitdaging op _dit_ moment?

De titel spreekt wel voor zich denk :)

 

Het lijkt me interessant eens aan elkaar inzichtelijk te maken wat hèt thema is waar je nu over na denkt, wat momenteel je gróótste uitdaging is om te tackelen of hèt probleem wat je op moet lossen? Ik denk dat het erg leerzaam kan zijn om te weten waar anderen mee worstelen - en misschien kunnen we elkaar misschien wel een helpende hand toesteken! Liefst enigszins strategisch, dus melden dat je paperclips op zijn terwijl je nu net een paperclip nodig hebt, is niet echt wat de bedoeling van dit topic.

 

Ik trap als topicstarter graag af:

 

Ik ben de laatste tijd erg veel aan het dubben hoe we ons bedrijf kunnen opschalen. We hebben enkele aan elkaar complementaire softwareproducten (leveren dus geen maatwerk web development, maar wel customizable software) voor een homogene doelgroep, die met veel tevredenheid door onze bestaande klanten worden gebruikt. Dus mijn grootste uitdaging nu is: hoe kunnen we méér organisaties die met hetzelfde probleem te maken hebben, ondersteunen met onze producten, hen goede support leveren rondom de producten (moeilijk schaalbaar!), en in het algemeen al onze bedrijfsfuncties (support, sales, partnering) opschalen zodat we een groot softwarebedrijf worden op ons vakgebied. Ik vind het persoonlijk een interessante uitdaging (en als ik toch bezig ben: zou graag in contact komen met mensen die hier al ervaring in hebben).

 

Wie volgt?! :)

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik ben startende ondernemer en mijn grootste uitdaging op dit moment is om mensen te laten zien wat de meerwaarde van het product verkoopstyling is.

 

Verkoopstyling bestaat al 37 jaar in de USA en doet, sinds een paar jaar, zijn intrede in Nederland. Even een kleine uitleg: Verkoopstyling stelt zich ten doel te koop staande huizen dusdanig professioneel te restylen dat deze met een relatief laag budget zo snel mogelijk verkocht kunnen worden tegen de beste prijs.

 

Nu woon en werk ik in een gebied waar mensen iets meer moeten wennen aan nieuwe dingen dan bijvoorbeeld in de Randstad, des te groter de uitdaging voor mij dus.

 

Heb je eens gedacht aan de mogelijk om een stagiair in te schakelen. Het bedenken, onderzoeken en uitzoeken om jouw bedrijf op te schalen, kunnen zij uitwerken. Ikzelf heb daarvoor informatie aangevraagd bij een Hogeschool en ben nu aan het bedenken wat ik precies wil laten onderzoeken, daar ik denk dat mensen toch tegen enkele zaken bij een makelaar aanlopen. Bijvoorbeeld huizen staan langer Te Koop, de theoretische verkooptijd is 13,6 maanden en mensen zijn (naast kopers) afhankelijk van de input van een makelaar en zo zullen er nog een tal van zaken zijn waar mensen tegen aanlopen.

 

Mijn streven is dat mensen hun huis zo snel mogelijk kunnen verkopen en daarom wil ik zoveel mogelijk informatie verzamelen om te kijken waar de mogelijkheden liggen om dit te realiseren. Daar stagiares graag hun kennis, kunde en ervaring willen delen, lijken zij mij erg geschikt om dit uit te werken en kan ik me bezighouden met mijn werkzaamheden.

 

Succes!

www.puur-styling.nl

Link naar reactie
  • 0

Leuk topic, en ook interessant om te lezen waar jullie mee bezig zijn momenteel. Wij zitten eigenlijk net een stapje daarvoor (en ook in diezelfde branche... :P).

 

We zijn nu dik een jaar bezig, en hebben al vanaf het begin het plan gehad om niet alleen een projecten te draaien, maar ook onze eigen producten uit te brengen, omdat we daar al onze kennis en kunde van het onderwijs in kwijt kunnen.

 

Momenteel zijn we klaar met het businessplan en prototypes, en voeren we druk gesprekken met medestanders. Iedereen reageert enthousiast op wat ze zien en het principe erachter. Daarbij hebben we al een aantal participanten(zowel bij de inhoudelijke ontwikkeling als financieel) en zijn er nog een aantal potentiële participanten.

 

Uitdagingen op dit moment zijn de juiste mensen te benaderen, hen een goed aanbod te doen om mee te doen en een correcte prijsstelling te kiezen voor de instellingen die het gaan gebruiken.

De Roode Kikker - Developing Serious Games

http://www.deroodekikker.nl

Link naar reactie
  • 0

Mijn uitdaging is het beter positioneren van ons bedrijf. Een korte uitleg daarover.

 

Het bedrijf bestaat uit mijn compagnon en mij. In maart van dit jaar zijn we begonnen en na een zeer succesvolle start hebben we even de rem er op moeten zetten om alle nieuwe werkzaamheden goed te stroomlijnen. Dat hebben we nu goed onder controle.

 

Maar naast deze start hebben wij ook allebei een parttime opdracht op locatie. Dit is leuk voor de inkomsten maar neemt aardig wat tijd in beslag.

 

Nu zijn we dus op het punt aangekomen dat wij verder willen groeien, maar het gebrek aan tijd zorgt er voor dat dat maar langzaam gaat.

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie
  • 0

mijn uitdaging is om toch weer full-time ondernemer worden. na bijna 25 jaar zelfstandig ondernemer geweest te zijn heb ik in 2006 noodgedwongen deze activiteiten op een laag pitje moeten zetten. daarna ben ik bij toeval in een drukke baan terecht gekomen. Veel verantwoording, vrijheid, targets enz. kortom bijna een eigen toko.

 

maar toch blijft het kriebelen. dus mijn grote uitdaging is om ergens in 2010 weer volledig zelfstandig te worden.

Link naar reactie
  • 0

Mijn grootste uitdaging op dit moment is toch wel genoeg cashflow genereren voordat mijn buffer op is. En dat tegelijkertijd wel in de gaten blijven houden dat ik niet afwijk van mijn businessmodel.

 

Het komt redelijk op gang, maar het blijft moeizaam. Ik heb er echter het volste vertrouwen in dat het me wel gaat lukken.

Zelfstandige loonslaaf

Link naar reactie
  • 0

Mijn grootste uitdaging is tijd besparen / efficienter werken, zodat ik meer tijd heb voor groei/verbetering. Dus bedenken hoe je bepaalde stappen het makkelijkst kan uitvoeren, zodat het zo min mogelijk tijd kost. En waar mogelijk automatiseren of uitbesteden. Het loopt namelijk erg goed, maar ik durf niet iemand in dienst te nemen. Als je alleen maar bezig bent met alles draaiend houden en geen tijd heb voor verbetering is je motivatie al snel ver onder de 0. Andere uitdaging is zo snel mogelijk reserve-kapitaal opbouwen, zodat ik ooit iemand in dienst kan nemen zonder grote gevolgen als het niet goed gaat.

Link naar reactie
  • 0

Mijn grootste uitdaging is het verder professionaliseren en automatiseren van alle handelingen en frustraties die nu nog teveel tijd kosten van mij of het personeel. Met een jaargroei van opnieuw 80% is het nu tijd geworden om te bezinken en de organisatie echt te gaan verankeren en processen, informatiestromen ed te stroomlijnen. Mooie uitdaging en ik heb er veel zin in!

Link naar reactie
  • 0

Voor komend jaar hebben we een 3-tal nieuwe bedrijfsactiviteiten in de steigers staan. Momenteel hou ik me bezig met het bepalen van de opzet, structuur en te volgen strategieen.

 

Het is een mooie uitdaging deze nieuwe activiteiten net zo succesvol in de markt te gaan zetten als onze huidige activiteiten en de beheerste en gestage groei van onze onderneming in de komende jaren voort te zetten. En hopelijk zelfs enigzins te kunnen versnellen.

Mediascape - Hét adres voor betaalbare huisstijlen, reclame en websites.

We heten u van harte welkom op: www.mediascape.nl

Link naar reactie
  • 0
Het loopt namelijk erg goed, maar ik durf niet iemand in dienst te nemen

 

In plaats van iemand in dienst nemen kan je ook een freelancer aanstellen. Zij werken voor zichzelf, vaak beter gemotiveerd, uurtarieven liggen misschien iets hoger daarin tegen heb je niet te maken met premies en verzekeringen, je betaalt alleen per factuur. Je kan daarbij samen afspraken maken over de uren, bij drukte of bij minder drukte.

 

Freelancers kan je onder andere vinden op freelance.nl

www.puur-styling.nl

Link naar reactie
  • 1

Mijn grootste uitdaging was, is - en blijft - mijn ambitie verwezenlijken, nl. van betekenis te mogen zijn bij het verder helpen van mensen en organisaties. Sinds kort ben ik dan ook als vrijwilliger verbonden aan de IMC Weekendschool (www.weekendschool.nl) te Groningen en help ik het Follow Up Traject (FUT) voor Groningen inhoud en vorm te geven. IMC Weekendschool is er voor kinderen uit omgevingen met sociale c.q. economische achterstanden die vrijwillig drie jaar op zondag naar school gaan met lessen die hen helpen betere aansluiting te krijgen bij de samenleving. FUT is een vervolgtraject als soort alumniverband van jongeren die eerst de Weekendschool succesvol hebben doorlopen.

 

Mooie en voldoening schenkende uitdaging, zeker als je ziet hoe bevlogen de andere vrijwiligers en sponsors hierbij betrokken zijn en niet in de laatste plaats de motivatie van de kinderen (leeftijdscategorie 10 - 14 jaar) zelf!

 

Succès en groet,

 

Hans

 

 

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Mijn grootste uitdaging is tijd besparen / efficienter werken, zodat ik meer tijd heb voor groei/verbetering. Dus bedenken hoe je bepaalde stappen het makkelijkst kan uitvoeren, zodat het zo min mogelijk tijd kost. En waar mogelijk automatiseren of uitbesteden. Het loopt namelijk erg goed, maar ik durf niet iemand in dienst te nemen. Als je alleen maar bezig bent met alles draaiend houden en geen tijd heb voor verbetering is je motivatie al snel ver onder de 0. Andere uitdaging is zo snel mogelijk reserve-kapitaal opbouwen, zodat ik ooit iemand in dienst kan nemen zonder grote gevolgen als het niet goed gaat.

 

Heb je al offertes aangevraagd bij e-warehousing bedrijven? Ik snap dat het deels zonde is bij jou omdat je zelf magazijnruimte hebt maar van de offertes die ik aangevraagd heb, was juist de plankruimte niet het grootste struikelblok.

 

En dan mijn eigen uitdaging:

 

Onze webwinkel laten groeien. Bezoekersaantal verhogen, conversie verhogen. En tegelijkertijd voorraadbeheer en kosten heel goed blijven doen zodat we geen cash flow probleem krijgen. Zijn drie uitdagingen tegelijk en ze botsen nogal eens. Ben ook nog op zoek naar een product wat in één keer weer een heleboel publiek trekt. Ik heb namelijk een bepaald product en dat is echt zo'n product dat én veel bezoekers trekt én een hoge conversie heeft én een goede marge én de levertijd bij de leverancier is perfect. Daar wil ik er meer van!

Link naar reactie
  • 0

Mijn grootste uitdaging is om strategisch voordeel te behalen voor mijn al langer bestaande werkmaatschappij in combinatie met de in 2008 en 2009 samen met een compagnon 3 nieuw gestartte werkmaatschappijen.

 

Alle b.v.'s (5x; die van m'n compagnon, van mezelf en de 3 nieuw gestarte) bevinden zich op het vlak van de aanleg, onderhoud, inspectie en advies van E- en W-installaties met een specialisatie in unitbouw en systeembouw.

 

Groet.

Jeroen

 

www.reith.nl

Link naar reactie
  • 0

Wat lief dat jullie meteen tips posten, dank je wel. Freelance gebruik ik inmiddels wel voor ideeen voor nieuwe websites / ontwerp waar ik zelf geen tijd of kennis voor heb, dat bevalt heel goed! Zo ook stagaires die op school werken, kost meer tijd en gaat minder snel maar wel leuke uitdaging. Maar bestellingen inpakken & magazijn netjes houden (voorraad bijvullen, nieuwe artikelen opbergen) kost het meeste tijd. Ik heb wel weleens aan inpakken uitbesteden gedacht, maar ik heb juist woning met 200 m2 bedrijfsruimte gekocht zodat ik het volledig zelf kan beheersen. Kan wel dure grap zijn als ik tientallen pallets en kasten vol ergens anders moet plaatsen....En nu kan ik speciale verzoeken van klanten (zoals grotere verpakking voo korting, artikelen die ik net binnen heb en nog niet online zijn meesturen, nog even snel paar artikelen toevoegen of wijzigen) wel uitvoeren, anders niet. Ik denk dat e-warehouse goed te doen is bij webshops met paar honderd artikelen, 1-5 per bestelling, maar bij mij gaat het om andere hoeveelheden. Ik huur wel weleens via 'n bedrijf iemand in voor maandag, als er veel ingepakt moet worden, maar ik durf niet iemand in dienst te nemen.

 

Wel vind ik het leuk scripts te maken waarmee je eenvoudig kan zien welke artikelen bijgevuld moet worden, wat bijna uitverkocht is en dus op tijd weer ingekocht moet worden, etc, zodat dat zo efficient mogelijk gaat.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Wat lief dat jullie meteen tips posten, dank je wel. Freelance gebruik ik inmiddels wel voor ideeen voor nieuwe websites / ontwerp waar ik zelf geen tijd of kennis voor heb, dat bevalt heel goed! Zo ook stagaires die op school werken, kost meer tijd en gaat minder snel maar wel leuke uitdaging. Maar bestellingen inpakken & magazijn netjes houden (voorraad bijvullen, nieuwe artikelen opbergen) kost het meeste tijd. Ik heb wel weleens aan inpakken uitbesteden gedacht, maar ik heb juist woning met 200 m2 bedrijfsruimte gekocht zodat ik het volledig zelf kan beheersen. Kan wel dure grap zijn als ik tientallen pallets en kasten vol ergens anders moet plaatsen....En nu kan ik speciale verzoeken van klanten (zoals grotere verpakking voo korting, artikelen die ik net binnen heb en nog niet online zijn meesturen, nog even snel paar artikelen toevoegen of wijzigen) wel uitvoeren, anders niet. Ik denk dat e-warehouse goed te doen is bij webshops met paar honderd artikelen, 1-5 per bestelling, maar bij mij gaat het om andere hoeveelheden. Ik huur wel weleens via 'n bedrijf iemand in voor maandag, als er veel ingepakt moet worden, maar ik durf niet iemand in dienst te nemen.

 

Wel vind ik het leuk scripts te maken waarmee je eenvoudig kan zien welke artikelen bijgevuld moet worden, wat bijna uitverkocht is en dus op tijd weer ingekocht moet worden, etc, zodat dat zo efficient mogelijk gaat.

 

 

 

Ben ik even heel eigenwijs ;D ik weet dat je de bedrijfsruimte hebt, ik weet ook dat je wilt groeien en nu ben je de meeste tijd kwijt aan wat geen nieuwe klanten oplevert. De angst voor de extra service heb ik ook en ik heb van een andere (professionele) webwinkelier gehoord dat zij bij haar fullfillment center ook de speciale verzoeken kan neerleggen, er is 1 iemand verantwoordelijk voor haar pakjes en dat werkt prima. Uiteindelijk levert die extra service je denk ik ook niet de groei op die je wilt. Ik snap wel jouw punt qua assortiment want dat is natuurlijk enorm. Ik zie hier over de 400 artikelen en dat is al veel om uit te besteden. Bij jou zal dat nog wel een stuk heftiger zijn. Dus personeel is toch de beste optie....?

Link naar reactie
  • 0

Leuk topic Jeroen! Goed idee en veel respons! De drempel is toch een stuk lager dan normaal om een topic te plaatsen.

 

Mijn uitdaging op dit moment is meer rendement gaan maken op onze projecten. Een website verkopen we voor een vaste prijs maar projecten lopen vaak uit de hand waardoor een website hartstikke gaaf wordt maar wij er wel verlies op draaien. Een klant ziet aan de andere kant niet hoeveel uren iets kost en vind het vaak duur. Daar zit dus een communicatiepunt wat een erg lastige uitdaging is. We hebben tenslotte geen monteurs o.i.d. op locatie werken zodat ons werk zichtbaar wordt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Ik heb momenteel twee grote uitdagingen: Het 100% zelfstandig opereren binnen 6 (nu al weer 5) maanden waar kunnen maken (phoe...)

 

Daarnaast zoek ik groei in omzet met mijn modelauto's en dat is verrekte lastig. Ik heb een paar perfecte produkten (fabrikanten), maar ik moet er meer hebben die aan zeer specifieke voorwaarden voldoen, zoals beschikbaarheid, vraag en aanbod (aanbod door concurrenten). Ik kom er steeds meer achter dat long tail handel niet zo geschikt is om van te leven... ???

Ik heb de laatste paar weken inside information gekregen die mij de ogen geopend hebben en hoe langer ik er over nadenk, hoe meer vraagtekens ik heb bij de mogelijke groei van mijn modelauto activiteiten...

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

...Dus personeel is toch de beste optie....?

Dat denk ik wel ja, alleen is de vrijheid / voldoening van eigen zaak voor mij belangrijker dan ambitie / doorgroeien. Dus dan maar even op lager pitje, totdat ik genoeg kapitaal heb opgebouwd om de risico (iemand in dienst nemen die je moet doorbetalen als ie slecht werk levert of ziek is) aan te kunnen zonder kans op faillissement. Je hoort zo vaak van mensen die er problemen mee gehad hebben en bijna over de kop gingen, zelfs met goede personeel (die er niet voor kiest om ziek te worden) en verzekering (die dan ineens helaas moeilijk doet). Er is zo 'n uitspraak die je zegt als je de ander niet veel succes gunt: 'ik wens jouw veel personeel toe'. ;) Het zal niet altijd zo zijn, en het scheeld of je 'n goed opgeleide ambitieuze persoon in dienst kan nemen of een tiener die wat bij wilt verdienen, maar ik ben er toch maar voorzichtig mee. ;)

 

iig bedankt voor het meedenken :D en ik voel me nu meteen verplicht te kijken of ik nog anderen tips kan geven :-[ zodat ik niet de enige ben die 'offtopic' gaat. ;)

 

@djluc, Ik begrijp wat je bedoelt wat uit de hand lopende projecten betreft. Ik weet niet hoe uitgebreid de wensen/eisen al op papier gezet worden? Worden ze enthousiast waarna ze nog meer ideeen krijgen en dus nog meer willen, of zijn ze meer onduidelijk in wat ze willen waardoor er veel aangepast moet worden?

 

@manon over voorraad: ik weet niet wat er al mogelijk is bij je webwinkel en hoe eenvoudig het uitgebreid kan worden, maar misschien kan je zorgen voor een statistiekenpagina hoe vaak een product per maand besteld wordt en hoeveel je dus het beste minimaal op voorraad kan hebben om voor continuteit te zorgen? Zodat je het besteld als het bijna op is, dus niet te hoge voorraad thuis maar ook dat het niet uitverkocht raakt? Het varieert natuurlijk wel allemaal, maar dan kan je iig 'n beetje 'n inschatting maken. Voor de rest is het altijd maar gokken of een nieuwe artikel goed zal verkopen of niet....Je zou voor jezelf kunnen bepalen hoeveel je het liefst maximaal investeert in zo 'n gokje en hoeveel tijd het maximaal mag kosten (heeft je foto al 'n leverancier, moet er veel info bij) en aan de hand daarvan beslissen of het het gokje waard is.

Link naar reactie
  • 0

Mijn uitdaging op dit moment.

Er staat nu een proces op de whiteborden om mij heen waar een aantal respectabele multinationals zich al op stuk gebeten hebben. De systemen die zij hebben aangeleverd werken niet, zijn verre van betrouwbaar en daarom ongeschikt of niet goed doordacht vanuit de gebruiker..

Aan mij de vraag of ik wel een goed werkend systeem kan ontwikkelen. Best scary omdat dit eigenlijk thuishoort bij een groot inegenieusbureau met tig man personeel. Het gaat ook nog eens om een project in de medische sfeer dus de belangen en de verantwoordelijkheden zijn ook nog eens groot.

 

Oja, en er is nog die webcommunity die vraagt om leiderschap. De stichting trekt het allemaal niet en nu zien ze mij als de redder.

Lastig om nu een afweging te maken omdat het moeilijk zal zijn deze twee projecten te combineren.

Link naar reactie
  • 0

Wat een knaltopic is dit, Jeroen! Reus!

 

2010 wordt voor mij een druk jaar. Alles wijst er op dat mijn start-up een zogenaamde 'high growth startup' is. Dat betekent dat ik nu heel hard moet nadenken over mijn management team. Dat team moet vóór oud en nieuw samengesteld zijn. Dat is om twee redenen een uitdaging:

 

1. Kwalificaties. Teamleden moeten specialist zijn op één of meerdere van de volgende gebieden: Finance, WebDevelopment & Security, Human Resources, Marketing, Legal. Daarnaast moeten ze idealiter (in ieder geval één of twee leden) een stevig netwerk hebben in International Banking en/of International Politics. En dan wordt er ook nog eens een ondernemersmentaliteit van ze verwacht. :-\ Dat heeft te maken met ....

 

2. .... duiten, althans het gebrek daaraan. De gesprekken gaan deze week starten, maar er is nu nog geen deal met een launching customer. Door de rechtszaken van de afgelopen jaren ben ik door de reserves heen. Deze start-up is de eerste die volgens de BAREFOOT-methode (©2009, Ruben van den Oord) werkt. Bootstrappen kennen we inmiddels wel, maar daar wordt er van uitgegaan dat je tenminste nog boots hebt om te strappen.... :P

 

Dus momenteel is het 24/7 doorwerken en laveren tussen de diverse obstakels. Ik heb wel een paar mensen in gedachten, maar die hebben al hun eigen bedrijf.

 

Ken je iemand met één van bovenstaande specialisaties die ook nog eens de telefoonnummers van Angela Merkel, Barack Obama en Alan Greenspan in zijn mobiel heeft staan, ervaring heeft als ondernemer én bereid is een avontuur aan te gaan... PM me dan even.

 

Ondertussen willen mijn vrouw en 3 (bijna 4) kindjes ook af en toe een warme maaltijd, en heb ik nog een paar (financiële) verplichtingen lopen. Het is continu balanceren tussen "nu" en "straks" waardoor het gevaar afgeleid te worden continu op de loer ligt. En dat balanceren gaat niet altijd even vlekkeloos, waardoor ik helaas wel eens iemand onbedoeld teleur stel.

 

Maar iedere dag komen we weer een stukje dichterbij, iedere dag is er wel weer iets geregeld.

Link naar reactie
  • 0

De grootste uitdaging voor mij is om richting te (durven) kiezen. Bekend probleem voor veel ondernemers denk ik.

 

Heb momenteel een heel leuke productontwikkelingklus onderhanden waar ik veel kennis en ervaring in kan stoppen. Ook nog een heel aansprekend product met de nodige uitdagingen. Dit soort werk zou ik uit kunnen en willen uit bouwen maar dat zal niet eenvoudig zijn. Zie het dus maar als een eenmalige kers op de taart. :)

 

Ben gevraagd door een aantal mensen, onafhankelijk van elkaar, uit het netwerk om mijn private label activiteiten uit te breiden. Dit stuit elders op behoorlijke weerstand. Maar hier is relatief gemakkelijk marge te maken. Uitdaging is hier om door te zetten en het private label te gebruiken om een ander probleem (zie hier onder) mede op te lossen.

 

Ik heb duidelijk een vet distributie probleem met Kemdirect wat in 2010 aandacht verdient. Op de diverse beurzen kreeg ik heel veel klanten die de producten, waar ze super tevreden over zijn, niet bij hun kampeerwinkel kunnen kopen. Vaak krijgen ze als antwoord dat de producten wellicht weer in het seizoen te koop zijn maar er zijn blijkbaar ook bedrijven die hun assortiment "crisis proof" gemaakt hebben en alleen nog het A merk in vloeistof verkopen. De distributie heb ik uitbesteed maar wellicht moet ik in het voorjaar een rondje langs de kampeersupers maken, ook om mijn nieuwe Kemdirect product, een watertankreiniger voor de caravan/camper, te promoten.

Er gaat dus veel tijd en geld in de Kemdirect activiteiten en ze leveren relatief weinig op. Er mee stoppen is eigenlijk geen optie. Wellicht wat effectiever tijd en geld investeren.

 

En dan hebben we nog Inventigator waar ik vanavond de website van heb aangepast. Pfffffffffff

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.