ik ben in 2002 falliet gegaan, en kwam in de wsnp, maar door een hoop gezeik met het UWV die niet betaalden of te laat, is mijn wsnp tussentijds beindigt.
In de besluit stond destijds dat de fallisement was opgeheven maar ik geen schone lei zou krijgen.
Er is een accoord aangeboden toendertijd en er is ook betaald maar lang niet alles
Nu ben ik een aantal jaren verder gelukig getrouwd, maar nu wil mijn vrouw iets gaan beginnen
Nu even de vragen
1) wat de consequenties zijn voor zowel mijn vrouw als voor mij
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
madmax1969
madmax1969
Hoi
ik heb een vraag
ik ben in 2002 falliet gegaan, en kwam in de wsnp, maar door een hoop gezeik met het UWV die niet betaalden of te laat, is mijn wsnp tussentijds beindigt.
In de besluit stond destijds dat de fallisement was opgeheven maar ik geen schone lei zou krijgen.
Er is een accoord aangeboden toendertijd en er is ook betaald maar lang niet alles
Nu ben ik een aantal jaren verder gelukig getrouwd, maar nu wil mijn vrouw iets gaan beginnen
Nu even de vragen
1) wat de consequenties zijn voor zowel mijn vrouw als voor mij
2) Stel dat we samen iets willen gaan doen
Gr Harm
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23601-tussentijdse-beindiging-wsnp-en-opnieuw-wat-beginnen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag