• 0

teksten op nieuwe website

Omschrijving van je concept:

Beste Higherlevel leden,

 

Sinds kort is onze geheel nieuwe website online.

Dit is het resultaat van veel reacties op een oude post van onze oude site destijds.

We hebben het ontwerp/lay-out en indelingen teksten etc. compleet veranderd.

 

Klik hier voor de website

 

Wij hebben al veel positieve reacties gehad bij onze kennissen / klanten.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

We hebben veel gebruik gemaakt van meningen van mede ondernemers (o.a. hier op higherlevel en kennissen).

Tevens hebben we veel research gedaan op internet. (tips etc. om website te optimaliseren)

Aan de hand van aanpassingen hebben we gekeken naar resultaten in onze statistieken, zodat deze ook beter werden.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

We hebben het idee dat de teksten beter kunnen, duidelijker, overzichtelijker etc. Zodat men daadwerkelijk de teksten ook gaat/blijft lezen. We zien dat de bezoeker nu langer op de website blijft kijken en meerdere paginas bekijkt.

 

Ook zien we dat de onderdelen OVER ONS en REGIO maar heel kort worden bekeken.

Vandaar dat we ook denken dat dit absoluut beter moet kunnen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Via onze site willen we meer gebruik gaan maken van videos zoals nu over de regio, maar op korte termijn ook van modelwoningen. Zodat men een veel duidelijker beeld heeft van de woningen en de omgeving.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

We hopen door tips en opbouwende kritiek onze teksten beter en duidelijker te maken. Zodat men deze met interesse leest en de gewenste actie onderneemt.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Op je contactpagina stel je de vraag " Hoe heeft u ons gevonden".

Vervolgens staat er in de dropdown als eerste " Hoe heeft u ons gevonden". Ik zou daarvan maken "Maak hier uw keuze".

 

Verder zie ik nergens een verwijzing naar jullie algemene voorwaarden, noch naar jullie privacy beleid. Zijn toch wel belangrijke zaken, ten eerste om mogelijke disputen in de toekomst te voorkomen, ten tweede om een degelijke, professionele indruk op je potentiële klanten achter te laten.

 

Aanvulling: Nadat ik de post van Hans hieronder las, realiseerde ik me dat mijn uitlating mogelijk kort door de bocht overkomt. Excuus, zeker niet zo bedoeld. De algemene indruk die ik van de site heb is inderdaad een sympathieke, prettig ogende site. Mijn opmerkingen hierboven zijn bedoeld als quick-wins, ze zijn relatief eenvoudig toe te passen.

Link naar reactie
  • 0

Laat ik beginnen met - aanvullend op bovenstaande - ook wat opbouwende kritiek: ik vind het prettig als de menu' buttons in een soort hoofdletter 'F' staan. De 'Home'button vind ik op een vreemde plek staan, dan liever een menustructuur van links naar rechts en van linksboven naar linksbeneden. Het is overigens gebleken dat veruit de meeste sitebezoekers zo'n indeling waarderen. Het schijn de meest gebruikelijke manier van 'scannen'te zijn.

 

Voor het overige mijn complimenten! Ik vind de site rust en een passende sfeer uitstralen en prettig om door te nemen, scherpe, heldere plaatjes en goede informatie.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Hoi RoyM,

 

Op zich een duidelijke site. Lekker rustig, daar houd ik van.

 

Wat ik jammer vind is dat je bij aanbod meldt dat het een selectie is en ik niet het gehele aanbod heb kunnen vinden. Misschien dat je dus niet over selectie moet spreken.

 

Vraagje... als ik nu wat wil kopen in spanje, kan ik dan ook bij je terecht voor de financiering?? Misschien dat je een samenwerking of zo moet opstarten.

 

Verder, maar daar ben je echt geen uitzondering in. Het lijkt dat de foto's met een breedhoek (weer gelukig dan niet met een visoog) zijn genomen, bijvoorbeeld bij VILLA IN LA TORRE. Persoonlijk vind ik dat een beetje vervelenend (recht lijnen lopen daardoor niet meer recht), maar ik kan daar ook gewoon pietluttig in zijn.

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

 

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

 

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Link naar reactie
  • 0

Zoals al een keer in het andere topic gemeld zou een (regio)kaartje al veel helpen.

Wellicht dat mensen die een vakantiehuis willen kopen meer behoefte hebben aan regio informatie zoals bijvoorbeeld in de volgende link

 

Natuurlijk moet je je afvragen wie je potentiele klanten zijn: Mensen die al met de regio bekend zijn of juist mensen die op zoek zijn naar een vakantie-huis ergens in de zon. Juist die laatste groep zal je van meer promotionele informatie moeten voorzien (kan ook dmv een link naar bv een lokale VVV).

Link naar reactie
  • 1

ik mis informatie over het aankoopproces, financieringsmogelijkheden en vooral de achtergrond (accreditatie) van de partijen (over ons), dus wat is de ervaring, track record, licentievereisten en kennis makelaardij e.d. Bovendien zoeken de meeste klanten graag met een kaartje (google maps etc). Kijk eens als voorbeeld op http://www.myfloridahomesmls.com/living, waar veel additionele informatie te vinden is. Overigens is Funda ook een uitstekend voorbeeld.

 

Succes in Spanje, een prachtland.

Link naar reactie
  • 1

Mede door negatieve berichtgeving omtrent kopen/huren van huizen in Spanje mis ik een goed gevoel bij het hoofdstuk [over ons]. Hoe lang zijn jullie al in de markt, zijn er referenties en/of instanties waar jullie mee samenwerken zodat ik kan nagaan of ik met een bonafide bedrijf te maken heb.

 

Ook zou ik nog een trigger willen zien waardoor de bezoeker van de site geprikkeld wordt om contact met jullie op te nemen en/of informatie aan te vragen. Het is nu te passief.

 

Verder mijn compliment over de uitstraling van de site, het komt rustig en gedegen over.

 

Met groet,

Rick

 

 

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 1

Iedereen alvast bedankt voor zijn reacties!

Aan deze opbouwende kritiek hebben wij iets!

 

@ MartinM:

Bedankt voor de tip betreffende de optie maak hier uw keuzen in het contact formulier.

Dit hebben wij ook direct gewijzigd.

Aan de algemene voorwaarden en privacy beleid word aan gewerkt.

 

@ J H (Hans) van den Bergh

Bedankt voor de opmerkingen, wij hebben er extra voor gekozen om met de knop aanbod te beginnen.

In dit geval, in het menu helemaal link.

Op onze vorige website stond hier in de home button, maar door veel reacties op dit forum het aan te passen en om te beginne met ons aanbod (daar men eerst de woningen wil zien) hebben wij dit aangepast.

Vandaar dat wij voor deze menu indeling gekozen hebben.

 

@ Sander DS-Finance

Bedankt voor je reactie. Het is momenteel inderdaad een gedeelte van ons aanbod, daar we op dit momenteel veel woningen hebben, en nog niet over een CMS systeem beschikken, moet het allemaal handmatig gebeuren. Dit willen wij echter op korte termijn aanpassen.

Je kan inderdaad bij ons terecht voor financieringen, wij werken samen met verschillende banken en hypotheek adviseurs.

Wij gaan onze tekst "over ons" aanpassen, met kortere teksten meer alinea's en kopjes er boen om het wat duidelijker aan te geven. En zodat het sneller te "scannen" is. Ook wat meer details betreffende onze service.

Sommige foto's zijn door een fotograaf gemaakt, andere hebben wij zelf gemaakt, en de foto van die villa in La Torre is inderdaad gemaakt met aparte lens door de fotograaf. Je krijgt zo veel meer van een kamer op de foto.

 

@ WaltervL

Bedankt voor je tip. Wij gaan dit direct aanpassen en zullen een regio kaartje toevoegen. Eventueel ook een aparte pagina met meer uitleg over de omgeving. Bedankt nog voor je link!

Het klopt inderdaad, onze klanten zijn o.a. mensen die de regio al kennen, en de laatste tijd ook steeds meer mensen die een huis in Spanje zoeken, maar nog geen voorkeur hebben voor een bepaalde regio. We gaan hier nu ook meer op inspelen.

 

@ florida-living

Bedankt voor je reactie. Wij gaan de tekst over ons aanpassen, en zullen hier rekening mee houden.

We gaan ook kijken naar de mogelijkheden betreffende google maps. Bedankt voor je link!!

 

@ ProRi

Bedankt voor je reactie, wij gaan onze tekst "over ons" aanpassen, en zullen rekening houden met je tips.

Dit zijn reacties daar kunnen wij wat mee!

Zou je iets specifieker kunnen aangeven wat je bedoelt met de trigger , heb je een voorbeeld of een tip hiervoor?

Of waar mis je dat, op het contact gedeelte over juist op de andere paginas? Of zelfs op de homepagina?

Graag zou ik hier wat meer over willen weten.

 

 

Verder iedereen bedankt voor de complimenten! :)

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Mooie rustige website welke goed aansluit bij de doelgroep. Complimenten. En de laatste tijd begin ik het gevoel te krijgen dat ik de klager van HL begin te worden, dus dit zegt misschien wel iets ;D

 

paar dingen ter verbetering:

Verkocht in het rood. Is een heel groot contrast met de rest en oogt iets goedkoop en negatief. Misschien kan je daar een leukere en positievere boodschap van maken als "weer een tevreden klant". En dit koppelen aan een ervaring van de klant die het perceel gekocht heeft.

 

ik mis een overzicht van spanje en waar het is in spanje. Nu moet ik zelf de locatie zoeken

 

Voorpagina.

Beetje simpele lijn boven navigatie.

navigatie. Idee snap ik m.b.t. belangrijkste eerst. Maar gebruikersvriendelijk is dit niet.

Goede foto's maar wel erg kort op de voorpagina. misschien wat meer uit de database tonen met uitleg en werving op de voorpagina. Kan het best nog wel hebben.

 

Micha

 

 

www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp

www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio

Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame

Link naar reactie
  • 1

Sluit me bij alle complimenten aan. Nog wat feedback ter verbetering. Ik zou graag willen weten wie de mensen zijn achter Nibos, hun ervaring en met name betrouwbaarheid.

 

De zin: Angst om in een onbekend avontuur te stappen hoeven onze klanten niet te hebben meteen vervangen door zo iets als: Door onze deskundigheid en ervaring doorloopt u een zorgeloos aankoopproces. De zin die er nu staat refereert onnodig aan iets negatiefs en kan potentiele kopers afschrikken.

 

Verder een stuk of drie testimonials van tevreden klanten, daar kun jezelf nooit tegen op qua wervend zijn.

www.impactgroep.nl

Link naar reactie
  • 1

Hierboven wordt veel positiefs geschreven, bij deze een kritische noot ter aanvulling:

 

- ik zie een opmaak in tabellen, opmaak en html zijn niet of slecht gescheiden

- reisinformatie (autokilometers, vliegvelden) plus regionale en plaatselijke informatie over bijvoorbeeld ligging en het voorzieningenniveau ontbreekt. Probeer goede, ondersteunende links toe te voegen die openen in een nieuw scherm.

- informatie over goedkope vluchten of over het actuele weer als trekkers ontbreekt, evenals Googlemaps

- de titels per woning zijn (nog) niet aanklikbaar voor meer informatie

- ik vind de opmaak van tekst en headings wat karig overkomen, bepaal deze in een stylesheet, gebruik meer koppen en smallere regels.

 

Laat je Valencia en Andalusië als bekendere bestemmingen bewust weg op de website? Ze zouden Murcia beter plaatsen.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 1

Hoi, Roy,

De teksten op je site zijn zeer wisselend van kwaliteit. Bijvoorbeeld bij LA ISLA DEL CONDADO staat een heel verhaal vol lyrisch geklets, dat rechtstreeks vertaald lijkt uit het Spaans of Engels. De clichés spatten er van af. En U met een hoofdletter is erg jaren '70. Bij andere projecten is de informatie juist weer erg summier, terwijl er ook projecten zijn waar wél keurig de informatie gegeven wordt waar de klant behoefte aan heeft.

 

Een heldere omschrijving van de bungalows en de faciliteiten (dat is uiteindelijk waar je voor betaalt), de mogelijkheden op het park en de directe omgeving. Dat is wat er in ieder geval in moet staan. Zinnen als "Het zacht kabbelende water op de achtergrond zal ongetwijfeld bijdragen aan de plezier beleving van deze appartementen." mogen wat mij betreft wel gewist worden.

 

De rest van de site kan ook nog wel wat tekstuele verbeteringen verdragen. Je homepage is mooi rustig en straalt klasse uit. Maar Google heeft er niets te eten. Juist op je index-pagina moet je scoren met de juiste trefwoorden. 'vakantiehuis kopen in spanje' 'bungalow in murcia' 'nieuwbouw vakantiehuisje spanje' en dergelijke. Dus voeg een paar tekstblokjes toe.

 

Datzelfde geldt voor je url's: http://www.nibos.nl/regio.html zou ik veranderen in http://www.nibos.nl/vakantiehuizen-in-murcia-spanje-regiobeschrijving.html bijvoorbeeld. Dan scoor je beter bij de zoekmachines.

 

Ik adviseer nu even met de natte vinger, maar zoek even op internet naar 'SEO teksten schrijven' of 'SEO voor beginners' en probeer een paar van de belangrijkste tips na te volgen. Dan is je site niet alleen mooi, maar kunnen ook méér mensen er van genieten.

 

Succes.

Link naar reactie
  • 0

@ Micha van Veen, Zlata, Harrie, Alwie, Highio en Krek.

 

Bedankt voor de comments.

 

We gaan de website weer eens in het geheel aanpassen, naar aanleiding van de vaak voorkomende comments en tips.

 

O.a. homepage, meer content en woningen op de homepage.

Teksten / layout aanpassen van de pagina's; over ons, regio en het contactformulier.

 

Nogmaals dank!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 229 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.