• 0

Geld lenen bij bank om zakelijke schulden bij familieleden af te lossen?

hallo,

ik ben een zelfstandige ondernemer in koerierdienst al 2 jaar,

maar ik heb een enorme schuld van ongeveer 12.000 euro,

dit zijn allemaal van geleende geld van mijn familie, openstaande rekeningen die tegelijk is gekomen.

wat ik wil weten is, is er een bank of instelling wat dan ook waar ze me mij zonder voorwaarden kunnen lenen...

wat ik hiermee wil doen is, 12000 euro aan mensen geven die geld tegoed hebben van mij en dan maandelijk vaste (kan ook met meer geld) aflossen aan 1 bedrijf zodat ik niet alle kanten geklaag krijg van betaalachterstanden...

dit schuld is onstaan doordat mijn bestelbus berooft is van mij terwijl ik die geld van mijn familie had geleend voor om mijn bedrijf op te zetten.

wie kan mij helpen?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

• 0

Persoonlijk zou ik liever in het krijt staan bij familieleden/vrienden dan bij een bank. Daarnaast weet ik wel zeker dat er geen bank of instelling is die hiervoor een krediet verleent, al helemaal niet zonder voorwaarden. Mijn advies is om je 200% in te zetten voor je koeriersdienst, hiermee structurele winst te maken en goede aflossingsafspraken te maken met je familie. Probeer het ene gat niet te vullen met het andere, daarvan worden de problemen meestal alleen maar groter.

Link naar reactie
  • 1

Wat zeiden ze de vorige keer bij de bank?

ik heb maar 1 bestelbus maar die heb ik aan me personeel gegeven om die vaste route te rijden, ik wil mijn bedrijf uitbreiden maar ik heb daar geen geld voor, ik heb maar een kleine 25000 euro nodig om een vrij nieuw bus te kopen (nieuwe bus tijdelijk lang geen last van onderhoudskosten) ik ben naar mijn bank gegaan en ze willen eerst een goed ondernemingsplan hebben.

Ik ben ook niet handig in maken van ondernemingsplan.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0