• 0

Ervaringen met Adyen?

Ik heb al een hoop onderzoek naar payment service providers gedaan en Adyen lijkt op dit moment de beste keuze voor wat ik wil doen. Ik heb een test account aangevraagd dus ik weet binnenkort meer...

 

Ondertussen ben ik wel geïnteresseerd in ervaringen van anderen met Adyen. Wat voor mij vooral belangrijk is is goede service en een flexibel systeem. Ik kan geen andere discussies vinden over Adyen op het internet dus ik denk dat het ook wel goed is om wat ervaringen te verzamelen hier...

 

Heb jij ervaring met Adyen? En zo ja, hoe zou je deze ervaring omschrijven? Nog + en - punten etc?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wel gewerkt met een partij die maatwerksystemen maakt bovenop het Adyen systeem . We wilden eerst zelf iets bouwen maar een klant van Adyen had dit al gedaan (Adyen verwees mij zelf ook door, aardige lui).

 

Werkte geweldig, was binnen no-time in de lucht en geen enkele tegenvaller gehad. Zijn ongeveer 2.500 transacties overheen gegaan in anderhalve maand tijd.

 

Ik ben dus een tevreden (indirecte) klant. Adyen werd mij overigens ook aangeraden door de eigenaar van Mollie.

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Adyen kan ik je afraden.

Heb daar zelf ongeveer 6 maanden terug naar gekeken en kwam tot de volgende conclusie:

Website ziet er onproffessioneel uit, maar dienst opzich ziet er wel goed uit.

Tarieven zijn ook best goed.

Maar.... service van dit bedrijf is zeer slecht.

IK heb tijd gestoken in het testen van de koppeling om te zien of het wat voor me is.

Uiteindelijk heb ik aanvraag gedaan tot aansluiting en bedrijf zou voor mij alles in orde gaan maken.

Na enige tijd nog niks vernomen dus gebeld...

Ze waren er mee bezig en zouden met met een paar dagen terugbellen.

Geen telefoontje ontvangen na bijna 2 weken dus zelf maar gebeld.

Ze waren nog steeds bezig met acceptatie creditcards en zouden terugbellen...

Wederom niks vernomen en zelf weer gebeld.

zo nog 3 keer zelf maar gebeld omdat ik geen reactie kreeg.

Uiteindelijk maar opgegeven.

 

Is dus een bedrijf dat zijn beloftes absoluut niet nakomt en kennelijk niet geintereseerd is in nieuwe klanten.

 

Tot zover mijn ervaring met dit bedrijf.

Link naar reactie
  • 0

Dat is jammer, eerlijk gezegd is mijn ervaring tot nu toe ook niet echt positief. Ik belde ze gisteren met wat vragen, en ik zou een uur later terug gebeld worden zodat ze de tijd voor me konden nemen...

 

2.5 uur later was ik nog niet terug gebeld dus belde ik zelf maar, en toen ik eenmaal sprak met de persoon in kwestie vertelde hij mij dat hij vooral met grote klanten werkt, en dat ik voor technische vragen beter de support afdeling kon emailen. Dat snap ik op zich wel, sales en support zijn 2 verschillende dingen (al is de sales afdeling bij MultiSafepay wel erg behulpzaam en rijk aan technische kennis), maar soepele communicatie is iets anders...

 

Ik hoop dat het meer een uitzondering is dan de regel, want technisch en qua mogelijkheden vind ik hun systeem wel het meest interessant.

Link naar reactie
  • 0

Adyen heeft een soort samenwerking met een kleinere dochter-psp zeg maar.

 

Bij Adyen hebben ze mij daar zelf naar verwezen, reden was ook dat "grote klanten" verhaal.

Wie is die kleinere dochter PSP? Bedoel je dat je ook gebruik kan maken van het systeem dat Adyen gebruikt via een andere partij? Het gaat mij vooral om het systeem... Als beide bedrijven betrouwbaar zijn en degelijke service leveren dan maakt het mij niet zoveel uit via welke partij ik werk. En misschien dat de dochter PSP beter bij mijn op het moment nog "kleinschalige" onderneming past.
Link naar reactie
  • 0

Wel gewerkt met een partij die maatwerksystemen maakt bovenop het Adyen systeem . We wilden eerst zelf iets bouwen maar een klant van Adyen had dit al gedaan (Adyen verwees mij zelf ook door, aardige lui).

 

Werkte geweldig, was binnen no-time in de lucht en geen enkele tegenvaller gehad. Zijn ongeveer 2.500 transacties overheen gegaan in anderhalve maand tijd.

 

Ik ben dus een tevreden (indirecte) klant. Adyen werd mij overigens ook aangeraden door de eigenaar van Mollie.

 

 

Het schijnt dat Adyen zomaar deposits kan inhouden op betalingen indien zij hier aanleiding toe zijn, ook als hierover niets in een contract is opgenomen. Zie ook wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Adyen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 92 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.