• 0

Samenwerken via internet

Voor mensen die regelmatig samenwerken aan een project via internet kan MSN een uitkomst zijn. Maar als je het idee hebt dat dat typen toch niet zo productief is, dan is telefoneren via internet een optie. Via MSN heeft dit bij mij nooit gewerkt, omdat deze niet langs routers, firewalls, ed kwam. Als je dezelfde problemen ervaart is misschien www.skype.com een oplossing. Dit is het eerste programma dat bij mij goed werkt zonder vertraging (mede dankzij ADSL).

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Een andere manier om samen te werken over het net is

www.groove.net

 

Persoonlijk heb ik er nooit er nooit mee gewerkt, maar misschien heeft iemand op higherlevel er iets aan.

 

GuiCli

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

Link naar reactie
  • 0

hou op over Groove. Bjorn gooit me er dood mee. Iedere keer als ik het heb over samenwerken met gedeelde documenten begint hij weer over Groove. We hebben een test versie gehad maar echt vrolijk werd ik er niet van. ;)

 

Kwam voornamelijk omdat ik er niet mee overweg kon misschien maar ook het bestanden delen viel me beetje tegen.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Skype gisteren geïnstalleerd (en vandaag na format weer, maar goed :() en het werkte eigenlijk boven verwachting. Als je dit vergelijkt met msn sla je stijl achterover.

 

Slechts sporadisch een "hakje" en veel betere kwaliteit en vooral snelheid. Je loopt niet op elkaar te wachten of juist door elkaar te praten met dit programma. Een heel goed alternatief voor de telefoon, vind ik.

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie
  • 0

Ziet er goed uit, maar net als alle andere initiatieven vind ik het ongelofelijk veelste duur. Ik sta er van te kijken dat er geen goede opensource variant is. PHPcollab is wel ok. maar bij lange na niet volledig.

 

Probeer Achievo eens: www.achievo.org. Achievo is een webbased projectmanagenet tool. Volledig gratis! Hiervan wordt binnenkort de 1.0 release van uitgebracht, de laatste release candidatie (van dit moment) is te vinden op : http://www.achievo.org/download/releasenotes/1_0_rc2

 

Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. Ik heb een klein deel mee-ontwikkeld aan deze applicatie, vandaar.

Link naar reactie
  • 0

Ik wil graag kijken, maar de username/wachtwoord combinatie werkt niet :(

 

Misschien kun je even een werkende posten?

 

Probeer de Engelse versie, op http://www.achievo.org/demo_eng/index.php

Username: manager, Password test

 

De Engelse versie is wat functionaliteit betreft identiek aan de Nederlandse versie. Ik heb tevens de webmaster op de hoogte gesteld, dat de nl-versie niet werkt

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.