• 0

Hoe kan ik een potentiele ondernemer bereiken??

Goede dag,

Onlangs ben ik samen met mijn vriendin een onderneming gestart. Wij zijn op het idee gekomen een product te importeren en deze te verkopen op de welbekende "party's" bij de mensen thuis.

Tot op heden gaat dit erg goed en wij vinden het erg leuk om te doen. Helaas kunnen wij alleen het gebied rond onze woonplaats (Tilburg) bedienen. Wij zijn op zoek naar mensen die het leuk vinden om aan ons concept mee te werken, zelf een onderneming willen starten, en onze formule op eigen wijze rond hun woongebied in de markt te zetten.

Bij ons is bekend dat je deze mensen bv via marktplaats.nl kun bereiken, maar wij zijn erg benieuwd of er ook andere websites, beurzen etc. zijn waarmee wij deze potentieele ondernemers kunnen bereiken.

Ik hoor graag van jullie!

[MOD-edit: Hoofdletters uit de topictitel verwijderd]

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

• 0

Ik zou het toch vooral offline zoeken. Leuke van party's is (denk ik, heb geen vrienden, dus ook geen party's...) dat de doelgroep het echt beleeft. Op deze manier lijkt het me niet zo moeilijk om mensen mee te krijgen. Ook zou ik juist wel on tour gaan en op die manier partners werven. Hiermee bouw je een netwerk buiten je regio op. Organiseer een evenement op locatie. Zorg dan eerst wel even voor een goed concept en een brochure.

Kan me ook voorstellen dat jullie concept enige nieuwswaarde heeft. Zeker i.c.m. een evenement. Wordt vlot in lokale media opgenomen.

Andere bron voor ondernemers kan de kvk wellicht zijn.

Link naar reactie
  • 0

Laat de mensen werven waar je bij op bezoek gaat?

Vraag hen elke keer allemaal minimaal één naam op te schrijven van mensen die zij kennen buiten de regio Tilburg die geïnteresseerd zou kunnen zijn in het geven van een dergelijke party.

Zet hier een beloning op wanneer het daadwerkelijk tot een samenwerking leidt.

Wie kan het nu beter overbrengen dan mensen die je zojuist enthousiast hebt gemaakt met je product…dat zijn je referenties.

wellicht kan je anders adverteren op de website van YES of VIVA oid?

gr ronny

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

om wat voor een soort product gaat het?

er zijn al ontzettend veel van dit soort netwerken in de markt, dan zal je toch iets moeten bieden wat er niet is lijkt me.

als het een gezondheidsprodukt betreft zou je bijvoorbeeld Herbalife distributeurs kunnen benaderen,

zij hebben vaak meerdere produkten in portefeuille en geven ook gecombineerde party's.

Ik neem aan dat dat in andere takken van sport ook wel opgaat.

"zoek het maar uit"

Link naar reactie
  • 0

Zelf op het idee gekomen om een product te importeren?

Party Selling?

Op zoek naar ondernemers die samen een netwerkje opzetten?

Make my day!

Leg uit waarom het een waarlijk innovatieve invulling is van dit eeuwenoude systeem dat door misbruik zo'n slechte reputatie heeft gekregen...

... als het geen MLM is en echt vernieuwend, krijg je van mij twintig reusjes. Elke werkdag eentje, vier weken lang. En free publicity!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Onlangs ben ik samen met mijn vriendin een onderneming gestart.

Klinkt goed, maar misschien wil je wel iets te snel?

Als we het bekende plastic merk als uitgangspunt nemen, wat is de levensduur/vervangingstijd van je product? 3, 6 of 12 maanden? Hebben dadelijk al je bekenden hun huis vol met plastic gestopt en zijn zij verzadigd? Dan zul je toch ergens anders heen moeten of andere producten gaan voeren.

Daarnaast zorg ervoor dat je op internet goed vindbaar bent. Je bent op zoek naar ondernemers en die ondernemen zelf ook vaak actie. Is je product goed en zijn mensen enthousiast komen er vanzelf meer mensen op af.

Volg ook de vakbladen en plaats daarin een keer een zoekertje. Een echte ondernemer heeft weinig nodig om getriggerd te worden terwijl juist de mindere goden met heftige reclame campagnes erin worden "geluisd". Bedenk dus ook goed waar je naar op zoek bent.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor jullie reacties! Ik had niet verwacht dat er meteen zoveel gereageerd zou worden.

Ik ben overdag werkzaam op een plek waar ik niet in kan loggen op deze site vandaag dat ik nu pas reageer.

Ik hoop dat jullie begrip hebben voor het feit dat ik het type produkt nog voor mezelf wil houden.

Wanneer ik daadwerkelijk een soort van "starterspakket" klaar heb en daadwerkelijk mensen ga werven geef ik het produkt zeer zeker prijs op dit forum.

StefanO: Je hebt inderdaad gelijk, we moeten het offline houden (buiten een eigen website). Het is wel een goed idee om eens rond te kijken voor een evenement! Onze doelgroep = vrouwen. Er is vast wel een evenement waar deze op af komen ;)

Ironny: Dit is ook een goed idee, mensen zijn altijd in voor een "beloning". Ik denk zelf dat de mensen op de avond zelf ook altijd wel iemand in hun omgeving hebben die het product ook leuk zal vinden.

Bas: Het is geen gezondheidsprodukt maar het is een goede mogelijkheid om ons produkt samen met andere producten uit deze branche te verkopen. Al hebben we natuurlijk het liefst dat iemand alleen ons produkt verkoopt.

Twabla: Wanneer je in de toekomst meer info wilt, laat dan even je mail adres achter!

JVerhallen: Het product word ongeveer twee keer per jaar aangeschaft door de vrouw. Het is inderdaad een goed idee om ook een website te laten maken om zo direct te kunnen laten zien wat het inhoud.

Allen bedankt voor de reactie. Ik ben al wat wijzer geworden!

Mochten er nog tips zijn dan hoor ik dat uiteraard graag!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar