Via mijn website www.home-shop.nl wil ik, naar mijn idee, een redelijk nieuw idee uitvoeren. Voor erkende ondernemers bied ik de mogelijkheid aan om webwinkel ruimte te huren per losse pagina.
Met de achterliggende gedachte dat iedereen wel online wilt verkopen maar er geen tijd, geen kunde of er niet te veel geld aan kan besteden om zelf een eigen webshop te maken of te laten maken...om het simpel en laag drempellig te houden volgen hier in het kort de voordelen...
een vast bedrag per productpagina met 200 bestelcredits. Indien de productpagina is aangemaakt kan deze door afnemers 200 x besteld worden. Na een gedane bestelling ontvangt zowel de adverterende ondernemer als de consument een emailbevestiging met orderstatus pending...
De adverteerder volgt de bestelling met de afnemer geheel zelfstandig op, van aflevering tot en met facturering. hiermee ben ik mijn inziens voor vele mkb 'ers van toegevoegde waarde, maar wie ben ik.
Vandaar de post, wat is jullie mening?
groet
DGM
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
werk in loondienst en heb nog een 15 tal andere websites in beheer
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
online adverteren beschikbaar maken voor ieders budget en wens
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
mijn inziens vaak onduidelijk en moeilijk meetbaar veel betalen en weinig rendement
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Danielvr
Danielvr
Omschrijving van je concept:
L.S.
Via mijn website www.home-shop.nl wil ik, naar mijn idee, een redelijk nieuw idee uitvoeren. Voor erkende ondernemers bied ik de mogelijkheid aan om webwinkel ruimte te huren per losse pagina.
Met de achterliggende gedachte dat iedereen wel online wilt verkopen maar er geen tijd, geen kunde of er niet te veel geld aan kan besteden om zelf een eigen webshop te maken of te laten maken...om het simpel en laag drempellig te houden volgen hier in het kort de voordelen...
een vast bedrag per productpagina met 200 bestelcredits. Indien de productpagina is aangemaakt kan deze door afnemers 200 x besteld worden. Na een gedane bestelling ontvangt zowel de adverterende ondernemer als de consument een emailbevestiging met orderstatus pending...
De adverteerder volgt de bestelling met de afnemer geheel zelfstandig op, van aflevering tot en met facturering. hiermee ben ik mijn inziens voor vele mkb 'ers van toegevoegde waarde, maar wie ben ik.
Vandaar de post, wat is jullie mening?
groet
DGM
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
werk in loondienst en heb nog een 15 tal andere websites in beheer
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
online adverteren beschikbaar maken voor ieders budget en wens
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
mijn inziens vaak onduidelijk en moeilijk meetbaar veel betalen en weinig rendement
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
gewoon eerlijk, geen poppekast
Daniel G.M. van Raay
0628 223 116
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag