• 0

Webwinkel ruimte huren per losse pagina

Omschrijving van je concept:

L.S.

 

Via mijn website www.home-shop.nl wil ik, naar mijn idee, een redelijk nieuw idee uitvoeren. Voor erkende ondernemers bied ik de mogelijkheid aan om webwinkel ruimte te huren per losse pagina.

 

Met de achterliggende gedachte dat iedereen wel online wilt verkopen maar er geen tijd, geen kunde of er niet te veel geld aan kan besteden om zelf een eigen webshop te maken of te laten maken...om het simpel en laag drempellig te houden volgen hier in het kort de voordelen...

 

een vast bedrag per productpagina met 200 bestelcredits. Indien de productpagina is aangemaakt kan deze door afnemers 200 x besteld worden. Na een gedane bestelling ontvangt zowel de adverterende ondernemer als de consument een emailbevestiging met orderstatus pending...

 

De adverteerder volgt de bestelling met de afnemer geheel zelfstandig op, van aflevering tot en met facturering. hiermee ben ik mijn inziens voor vele mkb 'ers van toegevoegde waarde, maar wie ben ik.

 

Vandaar de post, wat is jullie mening?

 

groet

DGM

 

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

werk in loondienst en heb nog een 15 tal andere websites in beheer

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

online adverteren beschikbaar maken voor ieders budget en wens

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

mijn inziens vaak onduidelijk en moeilijk meetbaar veel betalen en weinig rendement

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

gewoon eerlijk, geen poppekast

 

 

Daniel G.M. van Raay

0628 223 116

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Wat mij bevalt aan het idee is om samen met andere goede, gemotiveerde collega's een, voor consumenten interessant, volwaardig webwarenhuis in de markt te zetten. En dus niet met een toevallige particulier die een partijtje afrikaanse trommels heeft gevonden, wel met een ondernemer die met verstand van zaken en "liefde" voor zijn klanten zijn assortiment aanbiedt.

 

Dit geldt trouwens zowel in clicks als in de bricks-uitvoering van mijn winkels.

 

(Dus Bas, jij de vitaminen, ik de boeken daarover, enzovoort)

www.tomeyenverstegen.nl ; www.thuiskantoor.nl ;

www.paardenboekhandel.nl

Link naar reactie
  • 0

mensen, bedankt! adhv het gekregen kritiek ff de site aangepast...etc

 

en zonder lullig te zijn aan iedereen die terug koppelt, een webwinkel is zo piept...is bijna kosteloss etc. dat doe ik zelf wel...

 

fijne wedstrijd...

 

ik praat uit ervaring en ik wens een ieder succes! met het vinden van zo een betrouwbare partner die 99% online is, geen irri reclame op jouw site/shop plaatst en waar je moet updaten etc....goedkoop is en blijft duurkoop...dus nogmaals fijne wedstrijd

 

Ik ben ervan overtuigd dat een webshop directory met eigen webshop gaat werken, waarop ik tevens webwinkle ruimte te huur aanbied per pagina tegen een vast vooraf gesteld bedrag per jaar.... sterker nog ik verdien er geld mee, nu nog iets uitbreiden zodat er ook belegd kan worden ;)

 

@ Tommies en Bas..kom maar op, geef me een voor jou, een top artikel ik plaats het artikel er gratis op...nogmaals ter test...nemen we de proef op de som?

 

 

Daniel G.M. van Raay

0628 223 116

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 176 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.