Sinds kort ben ik bezig met mijn ondernemingsplan voor een webwinkel voor kinderkleding.
Informatie zoeken over de klanten, het produkt, etc. dat lukt me allemaal wel.
Nu moet ik dus een bedrijf zien te vinden die een website maakt/aanlevert.
Daar kom ik dus niet uit; ik vind genoeg websites van bedrijven die websites bouwen, maar ik begrijp de termen niet die ze gebruiken. ???
Ik wil gewoon een indicatie van de te verwachten kosten; bij de één kost een goede website € 1500 of € 2000 of zelfs €3000 en ik zie ook een heleboel bedrijven waar je voor €20 à €25 euro per maand een website kan "huren" (ik weet niet of dat het goede woord is).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
CynthiaV
CynthiaV
Sinds kort ben ik bezig met mijn ondernemingsplan voor een webwinkel voor kinderkleding.
Informatie zoeken over de klanten, het produkt, etc. dat lukt me allemaal wel.
Nu moet ik dus een bedrijf zien te vinden die een website maakt/aanlevert.
Daar kom ik dus niet uit; ik vind genoeg websites van bedrijven die websites bouwen, maar ik begrijp de termen niet die ze gebruiken. ???
Ik wil gewoon een indicatie van de te verwachten kosten; bij de één kost een goede website € 1500 of € 2000 of zelfs €3000 en ik zie ook een heleboel bedrijven waar je voor €20 à €25 euro per maand een website kan "huren" (ik weet niet of dat het goede woord is).
Wie kan hier iets zinnigs over vertellen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23662-ik-begrijp-de-termen-van-websitebouwers-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
49 antwoorden op deze vraag