Voor een van mijn klanten maak ik financiële planningen met diverse scenario's. Bij de inventarisatie is onder andere zijn inkomen uit dienstbetrekking opgenomen. Nu blijkt dat de jongeman daarnaast nog "neveninkomsten" heeft, omdat hij nogal behendig is in het pokerspel. Hij heeft een rekening geopend op en daar staat meer op dan hij ingelegd heeft en reeds enkele malen heeft hij geld van die rekening door laten storten naar zijn privé-rekening.
Hierover heb ik enkele vragen
- Is het legaal om op deze manier geld te verdienen?
- Zo ja, dient hij hierover dan belasting te betalen (Unibet houdt niets in)?
- Zo ja, dient hij dit dan op te geven bij "overige inkomsten" of is hier kansspelbelasting op van toepassing?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ed Creemers
Ed Creemers
Beste mensen,
Voor een van mijn klanten maak ik financiële planningen met diverse scenario's. Bij de inventarisatie is onder andere zijn inkomen uit dienstbetrekking opgenomen. Nu blijkt dat de jongeman daarnaast nog "neveninkomsten" heeft, omdat hij nogal behendig is in het pokerspel. Hij heeft een rekening geopend op en daar staat meer op dan hij ingelegd heeft en reeds enkele malen heeft hij geld van die rekening door laten storten naar zijn privé-rekening.
Hierover heb ik enkele vragen
- Is het legaal om op deze manier geld te verdienen?
- Zo ja, dient hij hierover dan belasting te betalen (Unibet houdt niets in)?
- Zo ja, dient hij dit dan op te geven bij "overige inkomsten" of is hier kansspelbelasting op van toepassing?
Alvast bedankt voor de reacties!!!
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag