• 0

Op je bek gaan bij de klant

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het kan natuurlijk altijd gebeuren, dat je onbedoelt opeens iets zegt dat voor die persoon heel gevoelig ligt. Veel mensen zullen wel inzien dat je daar niets kwaads mee bedoelde, en het gewoon niet had kunnen weten.

 

Maarja, het is natuurlijk mogelijk dat iemand zo gekrenkt is dat je daarmee je gesprek en relatie definitief vergooid hebt. Wellicht dat zoiets na een tijdje vanzelf weer goed komt, even met rust laten, een weekje later nog eens contact opnemen en kijken of er nog verder te gaan is.

 

Zonde als je zo iemand verliest, maar je kunt natuurlijk ook niet fatsoenlijk functioneren zonder zo nu en dan een opmerking te maken die in een specifieke situatie verkeerd kan vallen...

Link naar reactie
  • 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik herken het! Waar zit die un do knop ;D

 

Hoe hard heb je op zijn ziel getrapt? Voelt het hard voor jou of ervaart potentiële klant dit ook hard. Heb je hem een dag na je gesprek direct gebeld (mailen lijkt mij onpersoonlijk als hij auw heeft) of laat het even varen.

Even met rust laten zou ik niet doen. Belangrijk of niet belangrijk een potentiële klant is een klant. Direct kijken of het nog te lijmen valt of anders vergeten. Wachten tot potentiële klant vanzelf weer jou kant op komt kan natuurlijk ook. Maar hangt allemaal samen met hoe belangrijk deze relatie voor je is en natuurlijk ook hoe belangrijk jij voor hem/haar bent.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 216 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.