• 0

Telewerken

Hallo,

 

In m'n onderneming werken we met zo'n 30 tal medewerkers. Voor ruim de helft zou het mogelijk zijn om deeltijds aan telewerken te doen. Ik laat momenteel een onderzoek uitvoeren over de kostprijs en de praktische haalbaarheid hiervan.

 

Heeft iemand ervaring met telewerken of opmerkinen (voor of nadelen) erover.

 

Steven,

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik werk vaak vanuit huis. Nu ook. Ik maak dan gebruik van remote desktop van XP. Kan ik gewoon op mijn kantoor computer werken (alles staat in Access databases).

 

Verder vind ik kort communiceren met MSN wel prettig.

 

Misschien niet echt geschikt voor 30 thuiswerkers, wel voor mensen met twee werkplekken (1 thuis en 1 op kantoor)

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

Wij hadden vroeger een VPN en dat werkte echt helemaal te gek! Die systeembeheerder van ons was verrekte goed en had dat goed opgezet dus echt alles werkte helemaal zoals thuis...

 

Zelf hebben we nu het een en ander opengezet naar buiten en kan ik overal goed bij. Ik synchronize dan wel alles met m'n laptop wat betreft bestanden enzo...

 

Werkt naar behoren, beter gaat het voorlopig niet worden, heb geen geld voor een fuilltime systeembeheerder :)

Link naar reactie
  • 0

ja, maar volgens mij hebben zij geen Gantt overzichten en dergelijke. Ik vond het wel een leuke service maar een beetje gelimiteerd. Het moet trouwens ook engels zijn.

 

Klopt is redelijk eenvoudig en beperkt. www.projectplace.nl is wat uitgebreider. Volgens mij ook van scandinavische origine (zou jou moeten aanspreken dus ;D)

 

Ben benieuwd naar je ervaringen zometeen.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.