Stelling: Neelie Kroes is goed voor ondernemers en moet dus blijven

Aanbevolen berichten

Eens. Bovendien is het voor Nederland van belang dat daar in Brussel een door de wol geverfde politicus/lobbyist zit die het klappen van de zweep kent. De hele partijpolitieke spelletjes die nu gespeeld worden door het kabinet zijn mijns inziens onnodig, onwenselijk en onverstandig. Ik ben pro-Balkenende en ben tevens één van de drie Nederlanders die dit kabinet steunt, maar hier ben ik van mening dat men gewoon honderd procent voor een extra termijn voor mevrouw Kroes moet gaan. Ik vrees alleen dat er uit de geledingen van het CDA een onbekende dame of heer door gebrek aan gewicht omhoog zal komen vallen en zal worden voorgedragen voor de positie van eurocommissaris. :(

Link naar reactie

Ik heb niet het idee dat ik kom te weten wat er zich precies in de NL-politiek afspeelt, laat staan in Brussel, maar Neelie lijkt de juiste - daadkrachtige - persoon op de juiste plaats.

En wat politieke kleur betreft ben ik van mening dat die er niet zo erg toe doet, maar ik schaam ik me wel regelmatig plaatsvervangend voor Balkenende. Hoewel ik moet toegeven dat ik het best knap vind dat hij al babbelend bijna nooit antwoord geeft op vragen. ::) Hij is bepaald niet de enige, maar m.i. wel de beste op dat vlak.

Kreus ;D voor JP!

John

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar