Christine Geplaatst: 13 november 2009 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 13 november 2009 ik ben niet van de VVD, maar Neelie is goed voor ondernemers. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Amice Geplaatst: 13 november 2009 Amice 108 16 Geplaatst: 13 november 2009 Eens. Bovendien is het voor Nederland van belang dat daar in Brussel een door de wol geverfde politicus/lobbyist zit die het klappen van de zweep kent. De hele partijpolitieke spelletjes die nu gespeeld worden door het kabinet zijn mijns inziens onnodig, onwenselijk en onverstandig. Ik ben pro-Balkenende en ben tevens één van de drie Nederlanders die dit kabinet steunt, maar hier ben ik van mening dat men gewoon honderd procent voor een extra termijn voor mevrouw Kroes moet gaan. Ik vrees alleen dat er uit de geledingen van het CDA een onbekende dame of heer door gebrek aan gewicht omhoog zal komen vallen en zal worden voorgedragen voor de positie van eurocommissaris. :( De nummer 1 pubquiz van Nederland Link naar reactie
John Kode Geplaatst: 15 november 2009 John Kode 1,1k 114 Geplaatst: 15 november 2009 Ik heb niet het idee dat ik kom te weten wat er zich precies in de NL-politiek afspeelt, laat staan in Brussel, maar Neelie lijkt de juiste - daadkrachtige - persoon op de juiste plaats. En wat politieke kleur betreft ben ik van mening dat die er niet zo erg toe doet, maar ik schaam ik me wel regelmatig plaatsvervangend voor Balkenende. Hoewel ik moet toegeven dat ik het best knap vind dat hij al babbelend bijna nooit antwoord geeft op vragen. ::) Hij is bepaald niet de enige, maar m.i. wel de beste op dat vlak. Kreus ;D voor JP! John Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 15 november 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 15 november 2009 Stelling: Neelie Kroes is goed voor ondernemers en moet dus blijven Mijn stelling: Als ze zo goed is voor ondernemers zit ze al veel te lang op de verkeerde plek en moet ze lijsttrekker van de VVD worden 8) Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
R.I.P. - Fred Wiersma Geplaatst: 15 november 2009 R.I.P. - Fred Wiersma 4,7k 244 Geplaatst: 15 november 2009 ... moet ze lijsttrekker van de VVD worden 8) Of van de partij voor ondernemers! ;D Ach, Smit-Kroes is door hetzelfde systeem op deze plek gekomen als dat ze daar nu mogelijk van verwijderd wordt. Ik heb verder niet zo'n mening over haar capaciteiten. Maar geheel onbesproken is ze ook weer niet. Granaria? ;) r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM Link naar reactie
Christine Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Christine 5,5k 322 Geplaatst: 25 november 2009 Neelie blijft! christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 25 november 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 25 november 2009 Neelie blijft! Yep, en ze komt op jouw vakgebied :) Double Jackpot Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Christine Geplaatst: 25 november 2009 Auteur Christine 5,5k 322 Geplaatst: 25 november 2009 Neelie blijft! Yep, en ze komt op jouw vakgebied :) Double Jackpot "Telecom Commisioner" lees ik? Dat is mooi. Oh nee, "ICT and Telecom". Ook mooi. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen