• 0

De beste browser plug-ins

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik gebruik Opera, dan heb je bijna geen plug-ins meer nodig :)

 

Features die in IE ontbreken zijn oa:

- Automatisch pagina verversen om de 5, 15, 30, 60, etc. minuten

- Zoeken via google door in de adresbalk "g " in te typen

- Tabbladen in de browser

- Bij systeemcrash/afsluiten worden pagina's onthouden voor de volgende keer dat je je browser opent

- Knopje "volgende" dat op sites met meerdere pagina's automatisch naar de volgende pagina gaat (handig bij fora)

- Begint al met downloaden als je op de link klikt en als je vervolgens hebt gekozen waar je wilt opslaan is de file zowat al binnen, dat vermindert irritatie tijdens het wachten ;)

- mooie skins te downloaden op my.opera.com

- nog 1001 functies onder de rechter muistoets, die je altijd wel kan gebruiken zoals bijv. "copy e-mail address" of als je een woord hebt geselecteerd "translate" of "search dictionary", etc...

 

Bovendien wordt in v 7.xx 99,99% van alle pagina's wel goed weergegeven (ivm browser compatibiliteit).

 

Btw: FlashGet is wel een handig programma dat in IE onder de rechtermuisknop de opties "download with FlashGet" en "download all with FlashGet" zet (tis dus een download manager).

Link naar reactie
  • 0

Daar moet ik toch echt zeggen Flash. Of je een animatie wil, een flitsende website, een applicatie, geluid of streaming video, Flash doet het. Ik moet er wel bijzeggen dat ik spreek vanuit het standpunt van een developper.

 

Mischien wel aardig op deze topic door te trekken naar de Firefox browser, aangezien deze extensies bevat (plugins door users en developpers).

En deze heeft een hoop goede, handige en bruikbare extensions.

Link naar reactie
  • 0

het onhandige aan Firefox (verder niets dan lof) vind ik dat hij mijn Flash creaties (www.4kids2play.nl) als postzegel weergeeft terwijl IE er direct een schermvullend beeld van maakt. Of zie ik een code over het hoofd?

 

VrGr

Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan.

Link naar reactie
  • 0

het onhandige aan Firefox (verder niets dan lof) vind ik dat hij mijn Flash creaties (www.4kids2play.nl) als postzegel weergeeft terwijl IE er direct een schermvullend beeld van maakt. Of zie ik een code over het hoofd?

 

VrGr

 

Ongetwijfeld een Ja. Ik denk dat het probleem hem zit in de code die je toepast. Als je goed kijkt in de HTML die flash genereert zie je en . Embed is er om te zorgen dat het in Netscpae/Firefox/Mozilla etc. goed werkt omdat object in IE als active-x wordt behandeld.

Als de 'width','height','bgcolor' in de parameters van ook voorkomen in moet het goed gaan.

 

ps: ik heb net de site bekeken en in Firefox ziet het er goed uit (schermvullend)

Link naar reactie
  • 0

Sorry verkeerde link. de online puzzels van evendenken.nl openen klein in Firefox maar ik zal de code eens nakijken.

 

VrGr

 

PS het is inmiddels opgelost. Handig zo'n ondernemersforum met website-tips ;)

Het is geen topprestatie om nooit te vallen, maar om na het vallen weer op te staan.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 140 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.