• 0

Vergunning nodig om op straat flyers uit te delen?

Gisteren heb ik met mijn zoontje naar de intocht van Sinterklaas gekeken.

Het was erg druk en gezellig. Ik kwam op het idee om voor volgend jaar flyers te gaan uitdelen, zoveel mensen op een plek ideaal toch!!Sinterklaas en Spaanse les wat wil je nog meer. Maar ik vraag me af mag dit zomaar, of moet ik hier een vergunning voor aanvragen!

Adviseur

Vertalingen & Spaanse les

info-spaans@alfabeto.nl

www.alfabeto.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het beste is idd bij je gemeente informeren. Ik had onlangs voor een kennis geflyerd huis aan huis en dat was geen probleem echter voor de binnenstad waren er wel regels hiervoor. Ik begreep voor de woningen het geen probleem was om te verspreiden echter voor de bedrijven wel een vergunning nodig was. Wat ook niet mocht in de wijken was bij bedrijven flyeren.

 

Mijn ervaring is bij evenementen je idd een vergunning nodig hebt.

 

Succes je bent in ieder geval vroeg bij als je informeert. ;D

If at first you don't succeed try again

Link naar reactie
  • 0

In het andere geval, met een vergunning, val je mensen 'legaal' lastig. Dus of je er een papiertje voor hebt of niet maakt dan niet uit.

Heb vroeger ook voor mijn eigen georganiseerde feestjes geflyerd en als je het enthousiast, met een lach en niet opdringerig doet wordt het vaak wel goed ontvangen.

Als politie er om vraagt, stop je er mee en zeg je dat je niet wist dat er een vergunning voor nodig was.

 

Als je op de gemeente moet wachten heb je over 10 jaar nog steeds geen bedrijf staan. (wijze lessen van Henny van der Most!)

 

Gr!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.