Aanbevolen berichten

Wat is Breaking Out?

Breek uit je vaste patronen of sleur, door je te laten inspireren door markante, bekende, ervaren, succesvolle en creatieve ondernemers; de coaches van Breaking Out.

 

Breaking Out is een echte netwerkdag voor ondernemers. De dag biedt de mogelijkheid om contacten te leggen met andere ondernemers en inspiratie op te doen van prominente ondernemers. Ervaren succesvolle ondernemers treden belangeloos op als coaches. Zij verzorgen interactieve sessies en zijn direct aanspreekbaar voor de deelnemers. Zo worden, op een informele manier, praktijkkennis en ondernemerservaring zeer toegankelijk. Een dag om contacten te leggen en inspiratie op te doen, samen met honderden andere ondernemers.

 

Crisis: Ondernemen wordt weer leuk!

Het gaat slecht met de economie. Orders lopen terug, klanten betalen te laat of helemaal niet, je zit met de handen in het haar; het is crisis! Wat moet je doen? Stoppen met je bedrijf? "Nee", zeggen de coaches van Breaking Out,"Ondernemen wordt juist weer leuk! Je moet weer creatief worden, met weinig geld zoveel mogelijk doen; lef hebben, weer de boer op naar je klanten toe, achter dat bureau vandaan!"

 

In 2002 stopten 30% van de startende ondernemers. Zorg dat jij niet bij de afvallers hoort. Kom naar Breaking Out en laat je adviseren en inspireren door meer dan 40 zeer succesvolle ondernemers die al menige crisis hebben doorstaan. Zodat je daarna weer enthousiast verder kunt!

 

Wat mag je verwachten?

Een zeer gevarieerd programma met volop mogelijkheden om van gedachten te wisselen met een rijke schakering aan topcoaches: ondernemers die je normaal gesproken alleen in de bladen of op tv ziet - van Robbert Benninga, Aad Ouborg, Philppe Vorst en Emile Ratelband tot Bernhard van Oranje, Eckart Wintzen en Yolanda Eijgenstein. Je kunt naar hun Counselsessies toe in de zalen, maar je kunt ook met een coach aan tafel zitten en persoonlijk je vragen voorleggen!

 

De lounge en de servicehal van het congrescentrum zijn omgedoopt tot Netwerkplaza. Hier kun je de stands bezoeken, je eigen bedrijf presenteren in de Spreakerscorner en visitekaartjes uitwisselen met de overige deelnemers in de BusinessCardExchange. Ook vinden hier de Aan tafel met… sessies plaats.

 

Wil je al heel lang een afspraak met iemand, maar krijg je hem/haar maar niet te pakken. Ga naar Matchmaking en laat het Ralph van Hessen eens proberen.

 

Kijk voor meer informatie op www.breakingout.nl

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Wil je al heel lang een afspraak met iemand, maar krijg je hem/haar maar niet te pakken. Ga naar Matchmaking en laat het Ralph van Hessen eens proberen.

 

Haha, Ralph van Essen gaf mij eens zijn kaartje en vroeg contact op te nemen met hem. Na tig telefoontjes en 2 mails rechtstreeks naar hem zonder enige respons vond ik het wel mooi geweest.... ;)

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
Haha, Ralph van Essen gaf mij eens zijn kaartje en vroeg contact op te nemen met hem. Na tig telefoontjes en 2 mails rechtstreeks naar hem zonder enige respons vond ik het wel mooi geweest....

 

Ha ha, hij heet ook Ralph van Hessen!

 

Maar even serieus. Breaking Out wordt al een jaar of 10 met veel verve georganiseerd. Ik ben in de begin jaren een paar keer geweest. Vond er zelf niet zoveel aan, het was iedere keer het zelfde. Maar ja, wie ben ik ;D

 

Zij er HL leden recentelijk geweest en wat vonden die ervan?

 

Ik ben erg benieuwd.

 

Groeten,

Nils

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Haha, Ralph van Essen gaf mij eens zijn kaartje en vroeg contact op te nemen met hem. Na tig telefoontjes en 2 mails rechtstreeks naar hem zonder enige respons vond ik het wel mooi geweest.... ;)

Een mooie reden om naar Matchmaking te gaan ... je hebt waarschijnlijk iets verkeerds gedaan, u komt niet langs start .... Ralph zit daar waarschijnlijk om je te tips te geven hoe je wél met iemand in contact komt, nou ... je zit dan al met hem aan tafel ... klaar ben je. Mits je hem uberhaupt nog wenst te spreken. Ik weet dat Ralph zeer hoge prijskaartjes hanteert en dan heb je tijdens BreakingOut toch een gratis consult?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Een mooie reden om naar Matchmaking te gaan ... je hebt waarschijnlijk iets verkeerds gedaan, u komt niet langs start .... Ralph zit daar waarschijnlijk om je te tips te geven hoe je wél met iemand in contact komt, nou ... je zit dan al met hem aan tafel ... klaar ben je. Mits je hem uberhaupt nog wenst te spreken. Ik weet dat Ralph zeer hoge prijskaartjes hanteert en dan heb je tijdens BreakingOut toch een gratis consult?

 

Ik durf van mezelf gerust te zeggen dat ik redelijk bedreven ben in het contact komen met key personen. Als je secretaresse (in dit geval de mensen bij van Essen) reacties beloven en hij zelf aangegeven heeft contact op te nemen dan gaat bij mij het licht toch wel uit als er geen enkele respons uit komt. Als het grote succes daar is zal ik hem er ongetwijfeld wel eens mee confronteren... ;D

 

Ik denk niet dat ik ga. Heb de nodige dagen meegemaakt (Startech, 7e hemel, Kapitaaldag en zo) maar ken inmiddels de verhalen. Neemt niet weg dat ze qua netwerken interessant kunnen zijn. Ik heb nu alleen nog geld over voor dit soort events in mijn eigen branche, en dan moet ik ook het idee hebben dat er daar een aantal key spelers rondlopen.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

(in dit geval de mensen bij van Essen)

Hessen !

 

hij zelf aangegeven heeft contact op te nemen dan gaat bij mij het licht toch wel uit als er geen enkele respons uit komt.

Ook een vorm van communicatie .... non-communicatie, ruis in de communicatie (memootje nooit bij Ralph terecht gekomen enzo) <> ;D

 

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Heb al eens een artikel in een Ondernemersvakblad gelezen over dit evenement.

De meerderheid van de bezoekers was niet betalend, maar uitgenodigd door sponsors of aanwezige standhouders.

Betalende bezoekers moesten met een zaklamp gezocht worden.

 

Conclusie: wacht tot je een uitnodiging krijgt.

 

Verder zit ik niet te wachten op allerlei gelikte succesverhalen, waaraan de meeste beginnende ondernemers niets hebben. Die hebben baat bij mensen die zaken direct concreet maken en samen met die starter stappen zet.

 

Groet,

 

 

Michael Klijn.

 

 

www.droombureau.nl

Link naar reactie

Wil je al heel lang een afspraak met iemand, maar krijg je hem/haar maar niet te pakken. Ga naar Matchmaking en laat het Ralph van Hessen eens proberen.

 

Haha, Ralph van Essen gaf mij eens zijn kaartje en vroeg contact op te nemen met hem. Na tig telefoontjes en 2 mails rechtstreeks naar hem zonder enige respons vond ik het wel mooi geweest.... ;)

 

Dit is al een hele oude topic, maar heeft nu toch een vervolg op mijn eerdere opmerkingen.

 

Ik kwam Ralph van Hessen 2 weken geleden bij de presentatie van de website lerenondernemen.nl. (zie ander topic) Hij wist zich het gesprek nog te herinneren dat wij in maart 2003 gevoerd hadden en zelfs dat ie gezegd had dat ik contact met hem kon opnemen... :o

 

Ik heb tegen hem herhaald dat ik dat intensief geprobeerd heb maar dat het niet gelukt was. Hij vroeg mij of ik daar nog gegevens van had en of ik die naar hem wilde doorspelen. Helaas had ik de mails niet meer, maar ik heb hem wel gemaild.

 

Vandaag belde hij me op en we hebben een afspraak gemaakt om over LeaseTrader te praten. Ik neem dus terug wat ik eerder over hem geschreven heb. Het is duidelijk een communicatiefoutje intern bij hen geweest en hij was dus wel degelijk serieus.

 

Wijze les voor mij: volgende keer nóg harder doorzetten als zo iemand je vraagt contact met hem op te nemen..... :P Ook als 2 mailtjes en tig telefoontjes niet genoeg is.

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 254 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.