Mikky Vrolijk In Memoriam Geplaatst: 17 november 2009 Mikky Vrolijk In Memoriam Retired Mod 11,3k 479 Geplaatst: 17 november 2009 Omdat in een ander board een artikel over Higherlevel.nl een beetje weggesneeuwd is, maar het artikel wel degelijk over Higherlevel.nl gaat, wil ik het artikel in Marketingfacts als sticky topic ook hier onder de aandacht brengen. Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent ! Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 17 november 2009 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 17 november 2009 ik ben nu 5 jaar ( minus 3 dagen ;D ) actief op Higherlevel, en kan uit ervaring zeggen dat de mods geen gemakkelijke taak hebben. Flames en misverstanden kunnen zomaar ontstaan. ook maar weer eens via deze weg: chapeau voor de mods! Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
Marcel (Up) Geplaatst: 18 november 2009 Marcel (Up) 1,5k 314 Geplaatst: 18 november 2009 Ik heb in de anderhalf jaar dat ik lid ben, ERG "gekke" dingen voorbij zien komen, grievende opmerkingen, uit de hand lopende discussie's, maar ook sturende berichten, helpende posts, verwijzingen naar, enzovoorts. De meeste mods ken ik intussen ook "persoonlijk" al dan niet IRL, en zelf heb ik niets meer dan bewondering. Men doet natuurlijk het werk wat gedaan moet worden, anders meld je je niet aan als mod, maar de manier waarop de mods zich op dit forum gedragen (sturend / leidend) verdient in ieder geval bij mij groot respect. Je moet er maar aan staan... Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen" Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 18 november 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 18 november 2009 Hoewel de titel van dit topic anders doet vermoeden schrijft Ewout ook nog een vrij relevante laatste alinea op marketingfacts: Als laatste: een community is van de leden Ongeacht welke online community: het zijn de leden, die een online community maken of breken. De keuze voor de koers van een online community zal hoe dan ook geworteld moeten zijn in een belangrijk deel van de leden. Om vandaag het o zo belangrijke draagvlak te hebben en om de nieuwe ontwikkelingen van morgen mogelijk te maken. Ik nodig je van harte uit om lid te worden van onze online community. Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Hans van den Bergh Geplaatst: 18 november 2009 Hans van den Bergh Moderator 10,4k 1141 Geplaatst: 18 november 2009 Bijna drie jaar lid van HL. En mijzelf weleens een terugblik gegund op alle discussie waaraan ik deelnam. Dan zie je bij HL, bij HL-leden en bij jezelf dat je, door vragen te stellen, meningen te geven en het gesprek aan te gaan, nuttige groei doormaakt. Niet in de laatste plaats door de rol van de Mods en Admins. Daarom is HL een bijna-dagelijks, vast ritueel voor mij geworden. Leuk dat dit nog eens ruimschoots wordt onderstreept door Ewout. Succès en groet, Hans Succes & Groet, Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc HL-Deelnemer en -Moderator I Social Service Designer I Innovatie Strateeg I Design Thinker I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE! Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 18 november 2009 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 18 november 2009 Thanks guys! Was zeker niet mijn intentie om deze lofuitingen te krijgen. Viel mij op dat Marketingfacts eigenlijk weinig info had over communities/sociale netwerken vanuit de binnenkant, vandaar het artikel. Maar dank ! En altijd prettig om te zien dat HL jullie nog steeds bevalt. Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 20 november 2009 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 20 november 2009 [off-the-record] vandaag precies 5 jaar geleden lid geworden van HL. nog dagelijks lees ik, en/of reageer ik op de vragen en antwoorden. we blijven leren! [einde off-the-record] ;D Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen