• 0

Eerste indruk website in opbouw

Omschrijving van je concept:

Prodisplay is een nieuw opgezet bedrijf dat zich richt op het verhuren van ledschermen.

Op dit moment hebben wij 5 ledschermen in ons assortiment en een zesde is in opbouw.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Ik ben op dit moment hard bezig met de website en de schermen. Vooraf veel onderzoek gedaan naar leveranciers van hardware en software.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Ik wil proberen om van Prodisplay een middelgrote speler in het veld van ledscherm verhuurders te maken.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Onze collega's hanteren prijzen die alleen voor zeer grote bedrijven te behappen zijn. Wij willen én kunnen onze ledschermen een stuk goedkoper aanbieden en willen hiermee ook het MKB de mogelijkheid bieden om ledschermen in te zetten ter promotie van hun bedrijf.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Zoals gezegd is de website nog in de opbouw fase.

 

Graag zou ik van HL'ers al in een vroeg stadium feed-back krijgen over de teksten, opbouw en algemene indruk van de website.

 

Ook goede suggesties over hoe ik het beste collega ondernemers kan bereiken én overtuigen zijn van harte welkom.

 

Het adres van de website is:

 

www.prodisplay.nl

 

 

Alvast bedankt.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Beste prodisplay,

 

welkom op Higherlevel. Ik heb zojuist een prima informatieve website bekeken met een frisse uitstraling. Op de welkom pagina zou ik nadrukkelijk 'De voordelen:' noemen. Misschien kun je het menu ook onderaan de pagina herhalen en een contactformulier of terugbelmogelijkheid toevoegen?

 

Kan ik zo'n ding, sorry ledscherm, zomaar huren en op de openbare weg plaatsen met een willekeurige boodschap?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Dat verschilt per gemeente. In de APV (algemene plaatselijke verordeningen) is terug te vinden of er een vergunning nodig is of dat een melding voldoet.

 

Als klanten zonder vergunning aan te vragen een scherm laten plaatsen wordt dit vrijwel altijd gedoogd zolang het scherm geen overlast veroorzaakt voor omwonenden. Wij houden hier al bij het neerzetten rekening mee en programmeren de schermen zo dat ze 's avonds minder licht uitstralen en 's nachts helemaal uitgaan.

 

Zeker bij plaatsing op eigen terrein zijn er geen problemen.

 

Als schermen ergens echt lang staan is het vaak voor de overheid of semi-overheid en dan is er helemaal geen probleem :)

 

 

Link naar reactie
  • 2

Goed, gaan we dan:

 

De site is in ieder geval overzichtelijk en beknopt. Toch zijn er een aantal aandachtspunten naar mijn mening:

 

[*] Je site gaat over display's, iets visueels dus, laat dat dan ook veel meer zien. Ik zie wel een header op je site met voorbeelden maar dat geeft mij geen indruk hoe zoiets in het echt overkomt. Daarnaast alleen een plaatje met een toepassing in het verkeer is nogal beperkt

[*] Als je geen prijzen wil vermelden dan zou ik daar helemaal geen tabblad aan wijden. Nu denk ik prijzen te zien, zie ik ze niet en haak ik af.

[*] Op de prijzenpagina na zie ik nergens een call-to-action. Je wilt toch dat je klanten contact met je opnemen? Verwijs ze middels een duidelijke knop op iedere pagina naar je contactpagina en vermeld je telefoonnummer op iedere pagina cq. verwerk die in de header of zo

[*] Op de prijzenpagina vraag je mensen het onderstaande contactformulier in te vullen. Er is echter geen onderstaand contactformulier. Sterker nog, ik zie nergens op je site een contactformulier

[*] ook bij jou de vraag hoe je gevonden wil worden in google? Of andersom gezegd: welke content kan door google van je site geindexeert worden?

[*] Is er een bepaalde reden geweest dat je voor flash gekozen hebt? Biedt het je toegevoegde waarde?

[*] Je hebt nu 5 toepassingen op een rijtje staan, maar ik wordt er niet warm of koud van. Maak per toepassing een aparte pagina en probeer mij te verleiden. Bijvoorbeeld het televisiekijken met een grote groep mensen: Daar kun je toch iets veel smeuigers van maken dan alleen 5 regels tekst? Appeleer aan de beleving, het gevoel dat mensen moeten krijgen. Foto's van een volle straat die gezamenlijk de WK-wedstrijden bekijken op jouw schermen.

 

Nu ben ik bang dat je een leuk product hebt, maar mij niet over de streep trekt om tot huur over te gaan, als ik je al weet te vinden via google

 

Frans

 

Link naar reactie
  • 0

Ha Frans, bedankt voor je feedback. Bij je punten zal ik even mijn commentaar en vragen plaatsen.

 

[*] Je site gaat over display's, iets visueels dus, laat dat dan ook veel meer zien. Ik zie wel een header op je site met voorbeelden maar dat geeft mij geen indruk hoe zoiets in het echt overkomt. Daarnaast alleen een plaatje met een toepassing in het verkeer is nogal beperkt

 

het is inderdaad de bedoeling dat de foto's in de header gevormd gaan worden door live beelden van de eigen schermen. Foto's moeten nog gemaakt worden.

 

[*] Als je geen prijzen wil vermelden dan zou ik daar helemaal geen tabblad aan wijden. Nu denk ik prijzen te zien, zie ik ze niet en haak ik af.

 

Prijzen zijn afhankelijk van een aantal factoren, welk scherm, meerder schermen, hoelang huren etc.

Een staatje met prijzen lijkt mij daarom niet zo geschikt, maar wat is dan wel de manier? Daar zit ik nog over te dubben.

Ik wil dat mensen meteen het gevoel krijgen dat ze voordelig uit zijn en dat ze contact opnemen om een offerte te laten maken.

 

[*] Op de prijzenpagina na zie ik nergens een call-to-action. Je wilt toch dat je klanten contact met je opnemen? Verwijs ze middels een duidelijke knop op iedere pagina naar je contactpagina en vermeld je telefoonnummer op iedere pagina cq. verwerk die in de header of zo

 

Ga ik doen.

 

[*] Op de prijzenpagina vraag je mensen het onderstaande contactformulier in te vullen. Er is echter geen onderstaand contactformulier. Sterker nog, ik zie nergens op je site een contactformulier

 

Formulieren ga ik maken.

 

[*] ook bij jou de vraag hoe je gevonden wil worden in google? Of andersom gezegd: welke content kan door google van je site geindexeert worden?

 

Ik wil vanzelfsprekend gevonden worden op een aantal zoekwoorden waar van 'ledscherm' het meest voor de handliggende is.

 

[*] Is er een bepaalde reden geweest dat je voor flash gekozen hebt? Biedt het je toegevoegde waarde?

 

Flash voor de header is gebruikt om meerdere toepassingen voorbij te laten komen en voor het visuele aspect.

Op de homepage heeft het m.i. een toegevoegde waarde. Op de vervolgpagina's zou ik ook kunnen kiezen voor een enkele foto. Als iemand daar zijn visie op wil geven, heel graag.

 

[*] Je hebt nu 5 toepassingen op een rijtje staan, maar ik wordt er niet warm of koud van. Maak per toepassing een aparte pagina en probeer mij te verleiden. Bijvoorbeeld het televisiekijken met een grote groep mensen: Daar kun je toch iets veel smeuigers van maken dan alleen 5 regels tekst? Appeleer aan de beleving, het gevoel dat mensen moeten krijgen. Foto's van een volle straat die gezamenlijk de WK-wedstrijden bekijken op jouw schermen.

 

Een aparte pagina per toepassing kan natuurlijk maar ik wil eigenlijk wel korte bondige teksten gebruiken en ben bang dat de pagina's dan iets te leeg worden.

 

Misschien een idee om de toepassingen onder elkaar te vermelden met aan de rechterkant een thumbnail voor een lightbox slideshow met foto's van de toepassing.

 

Er komt zowiezo een promotiefilmpje op de site te staan, maar je raadt het al.. dat moeten we nog maken.

 

*Nu ben ik bang dat je een leuk product hebt, maar mij niet over de streep trekt om tot huur over te gaan, als ik je al weet te vinden via google

 

En daarom ben ik hier want dat over de streep trekken is het belangrijkste wat er is.

Ik ben nog maar net begonnen met de site en met de vindbaarhed komt het wel goed. Ga hem in het proces ook optimaliseren.

 

 

Link naar reactie
  • 1

Okay, op het eerste gezicht een stijlvolle site.

 

- Ik weet niet of ik de 'Feestelijke opening' (van een winkelcentrum?) helemaal voorin de rij van de rotator zou zetten, want nu geef je me het idee dat het de feestelijke opening van jouw bedrijf betreft, of is dit ook zo?

 

- Ik zie in je bovenbanner de knop 'snel-offerte' gehighlight staan, wat mij het gevoel geeft dat ik deze pagina aan het bezichtigen ben. Misschien een idee om deze knop wel extra te highlighten, maar middels de streepjes onder de knoppen bijvoorbeeld kenbaar te maken op welke pagina de bezoeker zich bevindt?

 

- Zoals Frans zegt, ik zou een prijs noemen. Direct op de homepagina zeg je al dat je goedkoper bent dan je concurrenten, laat dit dan ook zien. Je kan bijvoorbeeld een 'vanaf' prijs geven, of een paar voorbeelden noemen. Geef daarbij wel duidelijk aan dat de kosten per set verschillen.

 

- Brengt me bij mijn volgende punt, waarom noem je je concurrenten collega's? Ik zou dit woord veranderen in 'concurrenten' op je homepage.

 

- Je richt je duidelijk op de zakelijke markt. Een tekst als 'Kijk Oranje op een LEDscherm' vind ik overkomen als een tekst gericht op de consument. Ik weet zo niet direct een pakkende zin, maar als je de kroegbaas laat zien dat een LEDscherm tijdens het WK/EK een volle kroeg trekt, is dat denk ik veel interessanter. Iets als 'Elke wedstrijd een volle tent' ofzo...

 

- In tegenstelling tot Frans, vind ik het juist mooier zonder formulieren. In mijn beleving gebruiken veel bedrijven juist e-mailsoftware waar bijvoorbeeld ook een signature en alle benodigde contact informatie in wordt vermeld. Je kan het natuurlijk allebei doen, maar ik vind dit wel strak staan.

 

- Op je contactpagina zag ik de volgende regel staan: 'Neem dan contact met ons en wij helpen u graag verder.' Ik neem aan dat hier het woord 'op' mist?

 

- De 4 voordelen van een LEDscherm die je op je homepage noemt, zijn goed. Ik zou echter ook zeker overwegen om meer tot de verbeelding te spreken, geef de ondernemer aan wat er mee gewonnen kan worden, misschien een paar testimonials ook als je die hebt? Ik kan nu de "win" wel uit de voordelen van je schermen halen, maar spreek inderdaad iets meer tot de verbeelding.

 

- De teksten op de 'toepassingen' pagina vind ik over het algemeen goed, vooral die voor 'TV kijken' en 'Festivals'. Je hebt hier echter opnieuw dezelfde foto staan als op de homepage, en de tekst is zonder images vrij droog. Je zou om elk kopje een kadertje kunnen maken met een image erbij. Zo kan je bijvoorbeeld een titel met een pakkende zin plaatsen, met daaronder een 'Lees meer over blablabla' knop die naar een contentpagina leidt (met uiteraard call to action in de vorm van 'vraag nu een offerte aan!'-knop).

 

Over het geheel een mooie strakke site zoals ik al zei, maar tussen je informatie door zul je je schermen meer moeten verkopen. Laat op elke pagina waar je mensen informeert over je diensten duidelijk zien hoe mensen contact met je kunnen opnemen. Het plaatje van de telefoon met je telefoonnummer erbij valt wel op, maar misschien nog niet genoeg. Verder moet ik hiervoor scrollen in sommige gevallen.

 

Succes ermee!

Link naar reactie
  • 0

- Ik weet niet of ik de 'Feestelijke opening' (van een winkelcentrum?) helemaal voorin de rij van de rotator zou zetten, want nu geef je me het idee dat het de feestelijke opening van jouw bedrijf betreft, of is dit ook zo?

 

Foto's in de banner gaan in de loop der tijd vervangen worden door 'live' foto's van onze eigen schermen.

 

- Ik zie in je bovenbanner de knop 'snel-offerte' gehighlight staan, wat mij het gevoel geeft dat ik deze pagina aan het bezichtigen ben. Misschien een idee om deze knop wel extra te highlighten, maar middels de streepjes onder de knoppen bijvoorbeeld kenbaar te maken op welke pagina de bezoeker zich bevindt?

 

knop was bedoeld als 'call to action' knop.

Misschien nog even kijken hoe ik dit duidelijker kan maken.

 

- Zoals Frans zegt, ik zou een prijs noemen. Direct op de homepagina zeg je al dat je goedkoper bent dan je concurrenten, laat dit dan ook zien. Je kan bijvoorbeeld een 'vanaf' prijs geven, of een paar voorbeelden noemen. Geef daarbij wel duidelijk aan dat de kosten per set verschillen.

 

Heel goed idee. Een vanaf prijs ga ik mee doen.

Nog even nadenken over welke vorm.

 

- Brengt me bij mijn volgende punt, waarom noem je je concurrenten collega's? Ik zou dit woord veranderen in 'concurrenten' op je homepage.

 

Doe ik.

 

- Je richt je duidelijk op de zakelijke markt. Een tekst als 'Kijk Oranje op een LEDscherm' vind ik overkomen als een tekst gericht op de consument. Ik weet zo niet direct een pakkende zin, maar als je de kroegbaas laat zien dat een LEDscherm tijdens het WK/EK een volle kroeg trekt, is dat denk ik veel interessanter. Iets als 'Elke wedstrijd een volle tent' ofzo...

 

Hele goede spreuk.

De 'leuzen' in de header moeten zo aansprekend mogelijk worden.

 

- In tegenstelling tot Frans, vind ik het juist mooier zonder formulieren. In mijn beleving gebruiken veel bedrijven juist e-mailsoftware waar bijvoorbeeld ook een signature en alle benodigde contact informatie in wordt vermeld. Je kan het natuurlijk allebei doen, maar ik vind dit wel strak staan.

 

Ik ga het ws allebei doen. je hoort ook wel van mensen die het wel prettig vinden.

Heb nu een offerte formulier toegevoegd. daarin vraag ik een beetje info maar geeft mij direct ene handvat om telefoniswch contact op te nemen met de geïntresseerde.

 

- Op je contactpagina zag ik de volgende regel staan: 'Neem dan contact met ons en wij helpen u graag verder.' Ik neem aan dat hier het woord 'op' mist?

 

Aangepast.

 

- De 4 voordelen van een LEDscherm die je op je homepage noemt, zijn goed. Ik zou echter ook zeker overwegen om meer tot de verbeelding te spreken, geef de ondernemer aan wat er mee gewonnen kan worden, misschien een paar testimonials ook als je die hebt? Ik kan nu de "win" wel uit de voordelen van je schermen halen, maar spreek inderdaad iets meer tot de verbeelding.

 

Ga nog even nadenken over aansprekende voordelen.

Misschien daar onder nadeel: de prijs en dat dan doorgestreept.

 

- De teksten op de 'toepassingen' pagina vind ik over het algemeen goed, vooral die voor 'TV kijken' en 'Festivals'. Je hebt hier echter opnieuw dezelfde foto staan als op de homepage, en de tekst is zonder images vrij droog. Je zou om elk kopje een kadertje kunnen maken met een image erbij. Zo kan je bijvoorbeeld een titel met een pakkende zin plaatsen, met daaronder een 'Lees meer over blablabla' knop die naar een contentpagina leidt (met uiteraard call to action in de vorm van 'vraag nu een offerte aan!'-knop).

 

Dat moet idd nog aantrekkelijker. Over de vorm denk ik nog na maar er moet veel meer, afwisseld fotowerk en filmpjes bij.

 

Thanks so far

 

Link naar reactie
  • 0

Wat zouden jullie kiezen, met een K of met een C?

 

De van Dale misschien ?

U hebt gezocht op het woord: reklame.

RESULTAAT

1re·cla·me de; v(m) -s 1 terugvordering 2 bezwaar, beklag, klacht

2re·cla·me de; v(m) -s het geheel van middelen die men inzet om de verkoop te bevorderen, aanhangers te werven enz.

Link naar reactie
  • 0

Leuke site! Wel wat spelfoutjes:

 

Banner:

- ledscherm reclame = ledschermreclame (reclame staat op de volgende regel, dus zet dan een afbreekstreepje na ledscherm)

 

Home:

- TV en video beelden = Tv- en videobeelden

 

Toepassingen:

- zoals al genoemd: reklame = reclame

- video ledscherm = videoledscherm

- M2 = m2 (de 2 eventueel in superscript)

 

Offerte:

- Email = E-mail

- reklame boodschappen = reclameboodschappen

 

Stuur me gerust een berichtje als je nog vragen hebt!

Dubbele Punt tekstcorrectie: voor foutloze teksten!

www.dp-tekstcorrectie.nl | http://nl.linkedin.com/in/annemarievanderaa

| http://twitter.com/dubbelepunt | http://dp-tekstcorrectie.blogspot.com/

Link naar reactie
  • 0

Frisse site! een paar puntjes:

 

Bezoeker ziet niet direct waar het om gaat. Logo zou ik links plaatsen (daar wordt ie verwacht) en ik mis een duidelijk tagline/slagzin. Die gebruik je overigens wel in de window title.

 

Flash-header vind is een afleider en is niet functioneel (zet bezoeker eerder op het verkeerde been). Ander nadeel is dat je tekst niet opvalt en door de ruimte die de header in neemt moet de bezoeker ook nog eens scrollen.

 

Op de volgende pagina's wordt pas duidelijk welke diensten je verleent. Dat zou al direct op de homepage zichtbaar moeten zijn. Benut de ruimte op de homepage.

 

Ik mis product informatie en ook prijsinformatie.

 

Gebruik relevante termen waarop je klanten zouden kunnen zoeken.

 

maak gebruik van koppen en opsommingen en vergroot zo de leesbaarheid en vindbaarheid van je site.

 

In de navigatie kan je volstaan met het woord offerte ipv offerte aanvragen

 

In plaats van ons bedrijf gebruik je liever over prodisplay (de kracht zit in het herhalen!!!)

 

Het formulier geeft een mi overbodige scrolbar.

 

Succes

 

Ciao Catharina

 

 

www.simpel-webdesign.nl We houden webdesign simpel. Betaalbaar maatwerk voor starters, zzp-ers, freelancers en kleine zelfstandige ondernemers.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor je feedback.

 

 

Bezoeker ziet niet direct waar het om gaat. Logo zou ik links plaatsen (daar wordt ie verwacht) en ik mis een duidelijk tagline/slagzin. Die gebruik je overigens wel in de window title.

 

Nog meer benadrukken dat het over ledschermen gaat? Lijkt me dat het nu wel duidelijk moet zijn.

Keuze voor logo rechts is bewust. Alle grafische uitingen aan de rechterkant gehouden om eenheid in de site te krijgen.

Flash-header vind is een afleider en is niet functioneel (zet bezoeker eerder op het verkeerde been). Ander nadeel is dat je tekst niet opvalt en door de ruimte die de header in neemt moet de bezoeker ook nog eens scrollen.

 

Flashheader is in mijn ogen wel functioneel en is zeker bepalend voor de uitstraling van de site.

 

Ik mis product informatie en ook prijsinformatie.

 

Ik heb bewust gekozen om klanten voor prijzen contact me me op te laten nemen. Prijs hangt nl van een aantal factoren af en kan ik niet zo in een staatje noemen zonder meer info van de klant te krijgen.

 

Gebruik relevante termen waarop je klanten zouden kunnen zoeken.

 

Eh, wat dacht je van 'ledschermen huren'. Daar is de site op ingericht.

 

maak gebruik van koppen en opsommingen en vergroot zo de leesbaarheid en vindbaarheid van je site.

 

Doe ik toch? Zie toepassingen en ons bedrijf.

 

In de navigatie kan je volstaan met het woord offerte ipv offerte aanvragen

 

Zou kunnen maar is m.i. niet beter.

 

In plaats van ons bedrijf gebruik je liever over prodisplay (de kracht zit in het herhalen!!!)

 

 

Zou kunnen maar is m.i. niet beter.

 

Het formulier geeft een mi overbodige scrolbar.

 

Klopt, had hem getest in FF, is nu aangepast.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Je hebt het al aangepast zie ik!

 

Nog een aanvulling:

Wat is een ledscherm (technisch gezien) en hoe verschilt dit met andere grootbeeld videoschermen?

Hoe bekend is de term ledscherm bij je doelgroep? Ik had er nog nooit van gehoord (ben ook niet je doelgroep ;))

 

Maar stel een organisator van een wielerwedstrijd wil een scherm bij de finish, waar zou die dan op gaan zoeken.

Een winkelier wil een ledscherm voor de opening van zijn winkel als eye-catcher, waar zou die dan op gaan zoeken?

etc etc.

 

Is dus de term ledscherm wel je meest optimale zoekterm?

Link naar reactie
  • 0

Beste Prodisplay,

 

misschien kun je in navolging van het vorige bericht eens een zoekwoordenanalyse uitvoeren op (combinaties van) de volgende woorden:

led - video - (groot) scherm screen display - (module/modulair flexibel) - (locatie evenement festival) - huren + meervouden.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Goed punt.

 

Aantal woorden die zo bij me opkomen zijn:

 

videodisplay

videoscherm

ledwall

led display

 

Maar, is het niet verstandiger om eerst uit te gaan wat het meest voor de handliggend is?

Heb de site nu zo ingericht voor 'ledscherm huren'

 

Wilde eigenlijk een paar weken wachten en kijken hoe hoog ik daar mee kom.

 

Daarna moet ik me maar eens verdiepen in zoekwoord analyse.

Heb ik me tot nu toe niet mee beziggehouden.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste Prodisplay,

 

voordat je een analyse hebt uitgevoerd, kun je niet weten of dat een goede keuze is. Tip: veel generieke domeinnamen zijn nu nog vrij. WaltervL wijst je naar mijn mening ook al op terecht op videoscherm i.p.v. ledscherm.

 

Statische, knipperende of roterende led tekst(en) of text en led beelden of video zijn volgens mij twee verschillende toepassingen die je beide los van of in samenhang met elkaar gericht kunt vermarkten en optimaliseren.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 217 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.