• 0

opstarten cv

Ik ben momenteel bezig een cv op te zetten om een walnotenplantage op te zetten in Siclie (Italie) Stille venoten investeren in de palntage en krijgen een deel van de oogst

(Hout en Noten). Nu heb ik al een contract laten opstellen door een jurist en ben op zoek naar de eerste 20 investeerderers die samen met mij willen investeren in de opstart van de plantage.

Daarna hopen we verder te groeien tot 40 ha. We hebben dan meer investeerders (plus minus 1000 man)

Kunt u ons op weg helpen met wat voor zaken er hier op fiscaal en juridisch gebied bij komen kijken.

Maar ook wat al dat advies dat zo ongeveer gaat kosten

 

www.futuroverde.nl

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Eén advies van mij (gratis): Ga niet zomaar particulieren benaderen om te participeren in je CV. Daarvoor moet je namelijk een "bankvergunning" hebben of een aparte toestemming van de Nederlandse Bank.

 

Benader je toch particulieren met een participatievoorstel, dan handel je in strijd met de "Wet op het toezicht effecteenverkeer" van 1995 en krijg je AFM (Authoriteit Financiële markten) achter je aan.

 

Ik meld het maar even, want het benaderen van mogelijk geïnteresseerde participanten is een echt probleem, dat nogal want enthousiaste plannenmakers over het hoofd zien.

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 136 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.