Henk Geplaatst: 21 november 2009 Henk 261 6 Geplaatst: 21 november 2009 Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en). Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 10 januari 2010 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 10 januari 2010 Wellicht kan iemand mij hier antwoord over geven; is deze beurs ook interressant voor de niet-internetondernemer maar die wel meer wil doen met marketing en hier ideeën over wil opdoen? Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
gast342342 Geplaatst: 10 januari 2010 gast342342 101 0 Geplaatst: 10 januari 2010 Beste, Volgens mij wel er staan diverse marketing stands zie ik op mijn toegangsbewijs. Met vriendelijke groet, Nick van Beers Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 10 januari 2010 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 10 januari 2010 ik denk dat in 2010 geen enkele ondernemer meer zonder interactieve en internet marketing kan. het is dus altijd nuttig kennis op te doen en dan gefundeerd keuzes te maken en je marketing mix vast te stellen. Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
gast342342 Geplaatst: 10 januari 2010 gast342342 101 0 Geplaatst: 10 januari 2010 Klopt, ik ben bij deze dan ook aanwezig op de beurs, is altijd wel erg interessant. Met vriendelijke groet, Nick van Beers Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 10 januari 2010 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 10 januari 2010 Ik heb mij in ieder geval aangemeld. Utrecht is voor mij goed te doen :) Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
karen55 Geplaatst: 10 januari 2010 karen55 29 3 Geplaatst: 10 januari 2010 Ik denk dat deze beurs interessant is voor iedere ondernemer die zich op de langere termijn staande wilt houden. De nieuwe media maakt stilaan een loodrechte curve omhoog en meegaan is een must. Als fotograaf, tekstschrijver en grafisch vormgever is dit misschien niet een beurs waar ik in eerste instantie naar toe zou gaan. Bij nader inzien ben ik toch tot het inzicht gekomen dat juist deze beurs en wat ik daar kan leren, een boost kan geven aan mijn bedrijfsvoering en met name aan mijn grote probleem 'hoe haal ik klanten binnen'. Het punt is dat mijn klanten erg trouw zijn en terug blijven komen, maar het zijn er te weinig om te kunnen spreken van een groeiproces. Ook ben ik bezig met een nieuw bedrijf, dat zich volledig richt op de nieuwe media en ik hoop op deze beurs bepaalde antwoorden te vinden. Antwoorden die mij in staat stellen dit nieuwe bedrijf goed, eigenlijk meer dan goed, op de markt kan zetten. Dus, wie weet tot ziens in Utrecht. Karen Focus op creatie Link naar reactie
Wouter Hol Geplaatst: 16 januari 2010 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 16 januari 2010 Ik ga ook heen, maar dan voornamelijk naar de beurs er naast, de Webwinkel Vakdagen. De IMM en WV worden door dezelfde organisatie georganiseerd, en ik ben voor beiden uitgenodigd. Ik zal eerst naar de WV gaan en daarna nog even een kijkje nemen op de IMM Link naar reactie
Aanbevolen berichten