Misschien een hele domme vraag : maar hoe betaal ik mezelf loon uit me onderneming....
Situatie schets : eenmanszaak en ik ben eigenaar
Hoe kan ik mezelf uitbetalen en welke bedragen gaan er af van het bedrag dat ik mezelf wil overmaken...
Kan iemand me misschien de gehele loop uitleggen vanaf het punt dat ik een factuur geef totdat ik het geld als bedrijf heb ontvangen, juiste afdraingne heb gemaakt en mezelf heb betaald met ook daarbij de juiste afdragingen
Parcye website is helemaal vernieuwd, nu met Mocca CMS 3 als engine.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Parcye
Parcye
Misschien een hele domme vraag : maar hoe betaal ik mezelf loon uit me onderneming....
Situatie schets : eenmanszaak en ik ben eigenaar
Hoe kan ik mezelf uitbetalen en welke bedragen gaan er af van het bedrag dat ik mezelf wil overmaken...
Kan iemand me misschien de gehele loop uitleggen vanaf het punt dat ik een factuur geef totdat ik het geld als bedrijf heb ontvangen, juiste afdraingne heb gemaakt en mezelf heb betaald met ook daarbij de juiste afdragingen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag