• 0

partnership, internet ondernemen, samenwerking, techniek

De afgelopen jaren ben ik actief geweest in de financiële dienstverlening. Ook als formule-ondernemer. Deze portefeuille heb ik afgelopen jaar verkocht en ik ben bezig met een aantal nieuwe plannen. Daartussen zitten ook ideeën die betrekking hebben op internet.

 

Echter, van de internet techniek heb ik totaal geen kaas gegeven.

 

Mijn vraag is dan ook of er partnerships denkbaar zijn waarbij een technische partij die overtuigd is van de kracht van een idee de technische ontwikkeling voor zijn rekening neemt. En ik meer de conceptontwikkeling, marketing, enz. Uiteraard ook met de bijbehorende eigendomsverhoudingen.

 

grt. Marc

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Als je iemand een pm stuurt dan ziet de ontvanger dat gewoon in zijn inbox verschijnen.

 

Aanvullend hier melden dat je een pm verzonden hebt voegt daar niets aan toe, behalve dan dat je nu aan meelezers kenbaar maakt dat je in de markt bent voor dit soort samenwerkingsverbanden, en dat zou ik met wat kwade wil weer als een vorm van verkapte spam kunnen opvatten (niet dat ik dat nu doe, maar toch..).

 

Gelieve dat dus verder niet meer te doen.

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

@ Frans Sijtsma

 

Aanvullend hier melden dat je een pm verzonden hebt voegt daar niets aan toe, behalve dan dat je nu aan meelezers kenbaar maakt dat je in de markt bent voor dit soort samenwerkingsverbanden, en dat zou ik met wat kwade wil weer als een vorm van verkapte spam kunnen opvatten (niet dat ik dat nu doe, maar toch..).

 

Gelieve dat dus verder niet meer te doen.

 

Frans

Is goed Frans, wel wil ik even melden dat ik op geen enkele manier betrokken alsmede voordeel heb bij dit soort samenwerkingsverbanden. Ik heb de persoon enkel een link van een netwerk gestuurd.

 

Groeten Bas Nieland

..

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 267 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.