• 0

Hulp voor meer bezoekers bij webshop?

In mei van dit jaar ben ik begonnen met de webshop www.beautybyelke.be/shop vanaf de eerste dag ging het beter dan verwacht. Momenteel is alles voor mij goed geregeld en kan ik meer bestellingen op een dag aan. Waar ik vroeger 5 weken moest wachten op cosmetica is dit door andere afspreken terug gebracht naar 1-2 weken. De konad producten kan ik binnen een dag of 3 in huis hebben voor aanvulling. Ik heb ook nog ruimte om uit te breiden. Ik zou dus graag meer orders ontvangen.

 

Het aantal bezoekers stijgt maar traag vind ik zelf. Ik zit nu op een gemiddelde van 1400 bezoekers per maand. Hieruit heb ik een conversie deze maand van iets meer dan 2%. Het gemiddelde is zelfs over de 3%. Ik dacht dat het gemiddelde 1% was dus dan vind ik dit goed. Is het nog mogelijk met mijn huidige website de conversie te verhogen? Ik heb momenteel niet de middelen om te investeren in een andere website, ik begrijp dat het zeer moeilijk is iemand betrouwbaar met kennis van zaken te vinden en dat de prijzen al snel bij 2000-3000 euro komen.

Het probleem lijkt dus mijn aantal bezoekers te zijn dat omhoog moet.

Bezoekers bekijken gemiddeld 19-20 pagina's van de website; Dit is al sinds het begin, ook na het toevoegen van andere categorien. De gemiddelde tijd op de site lag in het begin rond de 3 minuten, nu is dat meer dan 4 minuten. Ik heb een pagina met make-up tips toegevoegd die hier volgens mij voor een deel voor zorgen. Tussen de tips zitten links naar het betreffende product.

 

Het weigeringspercentage is gestegen van 6 naar 8%, ik weet niet hoe dit komt. Begrijp ik het goed dat dit het aantal bezoekers zijn die alleen de eerste pagina bekijken? Ik wil daar graag een welkomswoord hebben maar misschien is een soort aanbieding beter? Ik doe nu zelden aanbiedingen maar ik wilde voor het nieuwe jaar pakketjes maken met verschillende bijeenpassende producten. Dat kan ik daar misschien beter plaatsen?

 

De nieuwe bezoekers zijn gedaald van ongeveer 75% naar 65%. Ik heb wel veel terugkerende klanten. Ik schat dat 1/3 personen tot nu toe meer dan één bestelling plaatste. Dit beschouw ik als compliment.

 

De bezoekers komen voor 40% van verwijzende sites, 30 van zoekmachines en 30 rechtstreeks verkeer.

 

Een tijdje geleden heb ik een marktje gedaan, daar heb ik ter plaatse verkocht maar geen bezoekers meer online van gehad; binnenkort probeer ik het opnieuw met een kerstmarkt. Zondag heb ik een opendeurdag. Mocht dit goed bevallen dan heb ik interesse om iedere paar maanden een zaaltje te huren, maar ik maak me zorgen dat mensen dan op dit moment zouden wachten in plaats van online te bestellen.

 

Ik merk ook dat men vooral koopt uit de rubrieken NYX en Konad. Maar dan uit één van beide, het komt zelden voor dat iemand uit de twee rubrieken iets koopt en dat zou ik liever willen. Aan de foto's wordt ook nog gewerkt. Dit wordt gedaan door een bevriende fotograaf maar is niet altijd mogelijk, vandaar dat er ook nog mindere foto's op staan.

 

Hebben jullie tips ivm de website en hoe meerdere bezoekers te trekken?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij is het niet zozeer het aantal bezoekers wat je omhoog wil hebben, maar het aantal orders cq. omzet wat je omhoog wilt hebben ..lijkt mij? Veel bezoekers op je site hebben is leuk voor de statistiek maar als die veel bezoekers niets kopen dan schiet je daar per saldo niets mee op.

 

Stel jezelf eens de vraag; waarom kopen mensen niet, en hoe zorg ik er voor dat een bezoeker wél koopt.

Drempels waarom mensen niet kopen kunnen zijn;

Verzendkosten

Lange levertijd

Beperkt assortiment

 

Je kan je dus beter focussen op je zwakke punten en deze versterken dan puur proberen meer bezoekers naar je site te halen.

Link naar reactie
  • 0

In mei van dit jaar ben ik begonnen met de webshop www.beautybyelke.be/shop vanaf de eerste dag ging het beter dan verwacht. Momenteel is alles voor mij goed geregeld en kan ik meer bestellingen op een dag aan. Waar ik vroeger 5 weken moest wachten op cosmetica is dit door andere afspreken terug gebracht naar 1-2 weken. De konad producten kan ik binnen een dag of 3 in huis hebben voor aanvulling. Ik heb ook nog ruimte om uit te breiden. Ik zou dus graag meer orders ontvangen.

Lever je uit voorraad of bestel je iedere keer dat er gekocht wordt? Stock sells. Onthoud dat goed :)

 

Het aantal bezoekers stijgt maar traag vind ik zelf. Ik zit nu op een gemiddelde van 1400 bezoekers per maand. Hieruit heb ik een conversie deze maand van iets meer dan 2%. Het gemiddelde is zelfs over de 3%. Ik dacht dat het gemiddelde 1% was dus dan vind ik dit goed. Is het nog mogelijk met mijn huidige website de conversie te verhogen? Ik heb momenteel niet de middelen om te investeren in een andere website, ik begrijp dat het zeer moeilijk is iemand betrouwbaar met kennis van zaken te vinden en dat de prijzen al snel bij 2000-3000 euro komen.

Simpelweg: meer content toevoegen. Die makeup tips even verderop zijn prima! Meer van dat spul zou ik zeggen!

Het weigeringspercentage is gestegen van 6 naar 8%, ik weet niet hoe dit komt. Begrijp ik het goed dat dit het aantal bezoekers zijn die alleen de eerste pagina bekijken? Ik wil daar graag een welkomswoord hebben maar misschien is een soort aanbieding beter? Ik doe nu zelden aanbiedingen maar ik wilde voor het nieuwe jaar pakketjes maken met verschillende bijeenpassende producten. Dat kan ik daar misschien beter plaatsen?

Ik zie zelden lagere weigeringspercentages en ja dat zijn mensen die maar 1 pagina bekijken maar niet noodzakelijkerwijs de homepage. Vergeet die welkomsboodschap. Mensen willen geen welkom, maar meteen uitkomen waar ze op zochten.

De nieuwe bezoekers zijn gedaald van ongeveer 75% naar 65%. Ik heb wel veel terugkerende klanten. Ik schat dat 1/3 personen tot nu toe meer dan één bestelling plaatste. Dit beschouw ik als compliment.

Dit is een natuurlijk proces. Hoe langer je online bent des te lager zal het nieuwe bezoekersaandeel worden. Top dus

De bezoekers komen voor 40% van verwijzende sites, 30 van zoekmachines en 30 rechtstreeks verkeer.

Mooie verdeling! Te veel afhankelijkheid van 1 bron is niet goed.

Ik merk ook dat men vooral koopt uit de rubrieken NYX en Konad. Maar dan uit één van beide, het komt zelden voor dat iemand uit de twee rubrieken iets koopt en dat zou ik liever willen. Aan de foto's wordt ook nog gewerkt. Dit wordt gedaan door een bevriende fotograaf maar is niet altijd mogelijk, vandaar dat er ook nog mindere foto's op staan.

Doe je aan crosselling ? Bezoekers die dit product kochten, kochten ook deze: .... Of: bekijk ook dit product van merk X. Als mensen er niet op geattendeerd worden, ga je het ook niet verkopen. Zijn de merken niet ook wezenlijk anders? Ik heb geen verstand van make up maar ik kan me voorstellen dat er voorkeuren voor merken zijn?

Hebben jullie tips ivm de website en hoe meerdere bezoekers te trekken?

Content is king. En ga goed na bij jezelf en bij Google -> zoek op google keyword tool, waar mensen op zoeken. Ga daar content over schrijven.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de tips alvast! Het klopt dat ik meer orders wil. De manier om dat te doen lijkt mij meer, nuttige, bezoekers omdat nu al een redelijk percentage koopt.

 

Ik lever altijd uit stock. Wat voor 10.30 besteld en betaald is wordt dezelfde dag verzonden en komt in België normaal gezien de volgende dag aan. De tips daar probeer ik aan te werken door iedere keer enkele tips extra te plaatsen. Ik probeer hier ook de product naam in te vermelden, is dit goed voor google?

 

De homepage ga ik meteen veranderen. Ik ben bezig met crossmarketing maar die functie werkt niet goed waardoor ik alles met de hand moet doen. Het is een saai werk waardoor ik per dag een dertigtal producten probeer te doen ipv alles in één keer. NYX is een make-up merk, Konad is een systeem om nagels te versieren. Dit is anders maar kan wel dezelfde doelgroep aanspreken. Het valt me wel op dat Konad meer door bedrijven besteld wordt, deze kunnen dan natuurlijk moeilijk tegelijk een product voor zichzelf aankopen.

 

Je laatste tip ga ik ook meteen bekijken.

Link naar reactie
  • 0

De manier om dat te doen lijkt mij meer, nuttige, bezoekers omdat nu al een redelijk percentage koopt.

 

2-3% is inderdaad redelijk. Als je kunt analyseren met bijvoorbeeld google analytics op welke pagina je bezoekers afhaken kun je wellicht een patroon ontdekken.

 

Soms kun je met kleine ingrepen in je site je conversie sterk verhogen. Da's soms makkelijker dan je bezoekersaantallen verdubbelen

 

Frans

Link naar reactie
  • 0

Naar mijn mening zijn je cijfers super goed, zowel de conversie als de bounce rate is netjes. Mijn idee zou ook zijn om de bezoekers te verhogen want het aantal bezoekers per dag is aan de lage kant. Content toevoegen dus zodat je in google beter gevonden wordt. Misschien een eenvoudig blog beginnen? Twitter je al? Helpt bij mij ook. Ben je actief op relevante fora?

Link naar reactie
  • 0

Een blog heb ik al geprobeerd. Ik vond het wel moeilijk maar het is natuurlijk een uitstekende tip en ik moet er maar gewoon opnieuw aan werken!

Ik twitter ook al. Ik zit op relevante forums om de ontwikkelingen bij te houden maar reclame maken is daar verboden. Ik heb enkele keren producten opgestuurd om te reviewen en dat werkte goed maar ik hoor van verschillende sites dat steeds meer bedrijven dat doen en het dus niet meer interessant is. Men neemt nog zelden iets aan.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Elke,

 

Sympathieke site. Een paar dingen die mij opvallen, die je eenvoudig kunt verbeteren.

 

Teksten:

- over het algemeen spreek je de lezer aan met je of jij. In de algemene voorwaarden wordt dat opeens 'u';

- de teksten zijn niet overal in dezelfde stijl geschreven, je gebruikt een informele en formelere stijl door elkaar. Omdat je hele site relatief informeel is van opzet (en omdat dat ook best kan en sympathiek en persoonlijk overkomt), kun je misschien je teksten nog eens bekijken en overal dezelfde stijl toepassen;

- je gebruikt voor elk menu-element een categorienaam, maar voor Konad gebruik je een merknaam. Als Konad bekend is in de markt, dan is het goed om deze naam direct in het menu te zetten, maar ik zou er wel nog een categorie aan koppelen (Konad kunstnagels?)

 

Vormgeving:

- je url is Beauty by Elke en deze naam gebruik je ook her en der in de teksten. Waarom staat deze naam niet in de kop van je website? Dan weet ik als bezoeker ook beter bij wie ik te gast ben en weet ik je een volgende keer ook gemakkelijker te vinden (omdat ik dan je naam misschien nog weet);

- bij de Gel Liners zie ik geen productfoto's (en dat terwijl ik er juist erg nieuwsgierig naar ben);

- het lijkt mij leuk om bovenaan elke pagina te beginnen met een fotootje waarop je de toepassing van een productcategorie kunt zien, dan weet ik zonder veel na te denken waarnaar ik kijk. Zo zegt Konad mij helemaal niets, het zouden net zo goed boormachines kunnen zijn. Pas als ik doorklik op de link in de tekst zie ik dat het om kunstnagels gaat. Dan heb ik al twee keer geklikt. Als ik in het merk ingevoerd ben en iets met kunstnagels heb, is dat niet erg, maar voor iemand die onbekend is op dit gebied is het teveel;

- grote foto's zijn handig, zo weet ik wat ik koop. Maar als je in je webshop verschillende maten foto's gebruikt, kan dat rommelig overkomen. Beter gebruik je hetzelfde formaat voor alle producten, met de mogelijkheid om op deze in te zoomen/de foto's te vergroten.

 

Details:

- je hebt een eigen url, maar gebruikt wel nog een gmail-adres. Dat komt niet professioneel over en bovendien kun je beter reclame voor jezelf dan voor gmail maken.

 

Groetjes,

Daphne

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor al de tips, jammer dat die hoge google ranking niet overal dezelfde is maar dat dacht ik al.

 

Ik heb de u door je vervangen in de algemene voorwaarden. In plaats van Konad staat er nu Konad Nagelstempels. Ook de tekst bij de Konad informatie heb ik meer eigen gemaakt, deze komt van de importeur. Heb je een voorbeeld van die formele in informele teksten die je bedoelt? Bij mij komt dat allemaal hetzelfde over omdat ik het zelf geschreven heb maar bij iemand anders is dat helemaal anders.

 

De naam van de site en mijn email adres wil ik wel veranderen maar ik weet niet hoe. Het is mogelijk een logo te plaatsen bovenaan in de shop maar het is bij mij altijd heel lelijk als ik iets maak. De vrouw die er nu staat vind ik mooi en die wil ik graag behouden maar als ik mijn naam in het midden zet krijg je een raar vlak.

 

De foto's zijn ook een punt waar aan gewerkt wordt. Een bevriende fotograaf van mij regelt dat voorlopig maar dit kan niet allemaal in één keer. De gelliners zijn nog maar net binnen en ik ben ziek geweest deze week. Slecht excuus natuurlijk ;)Als dit allemaal in orde is hebben de foto's ook dezelfde grootte normaal gezien

Link naar reactie
  • 0

Je kan heel veel doen om je site zo goed mogelijk te maken maar je moet eerst gevonden worden...

 

Google heeft wat hulpmiddelen om te zien in welke zoekopdrachten je op welke positie naar voren komt. Verder kun je denken aan adverteren via Google Adwords, kost een paar cent per klik, of via affilliate programma's. Hierbij plaatsen diverse websites jouw banners op de site en krijgen de webmasters een kleine beloning voor elke bestelling die gedaan wordt als via hun site doorgeklikt en besteld word bij jou. Hierdoor krijgt je site meer bezoekers voor weinig geld.

 

Ook kun je naamsbekendheid van de site creeren door profiel pagina's aan te maken op hyves, twitter, etc. en deze ook met nieuws te blijven vullen. (zijn tools voor).

 

Als laatste kun je, kost wel meer tijd, op diverse doelgroep-forums sluikreclame maken voor je eigen webshop. Dit moet je voorzichtig doen tussen 90% waardevolle reacties in en als je al wat langer lid bent. Neem dus ook de tijd om nuttige reacties te plaatsen!

Link naar reactie
  • 0

Ook bij mij sta je in google.nl op de 3e plaats met NYX make up. Super toch!Wat bij mij goed werkt, is kijken welke producten ik wil gaan promoten. Ik ga dan meteen actief op zoek naar manieren waarop ik dat kan doen.

 

Heb je toevallig een product wat eco is? Zo ja, dan kan ik bijvoorbeeld ergens iets daarover schrijven.

Link naar reactie
  • 0

Bedankt voor de tips, Adwords doe ik ook al maar ik vind het wel heel moeilijk allemaal te begrijpen. Uit wat ik overal lees blijkt dat voor veel mensen zo te zijn.

 

Een redelijk struikelblok is volgens mij ook dat ik in Nederland een concurrent heb die veel goedkoper kan zijn omdat ze in de fabriek zelf koopt. Ik heb daar navraag gedaan en zij vertelden me dat ik ook bij hun kon kopen maar dan niet om over internet te verkopen wat de andere wel doet. Ik probeer mij te distantiëren om naast NYX een duurdere prijsklasse aan te boren. Zo heb ik gisteren penselen sets gekocht van uitstekende kwaliteit. Ik heb ook juwelen in de webshop die handgemaakt zijn met materialen van goede kwaliteit, dat lijkt mij ook een pluspunt.

 

Goh eco vind ik moeilijk. Ik heb alleen producten in de shop die als cruelty-free verkocht worden. Uiteraard is dat een ruim begrip en is niet elke fabrikant even eerlijk. De shop zelf probeer ik wel zo milieuvriendelijk mogelijk te houden. Ik verzend bvb in gebruikte dozen en herbruik bubbelfolie die ik binnenkrijg. Ik werk niet met allerlei wegwerpzakjes en stickers om de producten op te vrolijken. Rond de feestdagen heb ik wel een verpakking maar dat is organza en dus herbruikbaar. Oorbellen komen op kartonnen kaartjes in een plastic zakje maar vaak bewaard men de oorbellen op het kaartje in het zakje omdat ze zo mooier blijven. Op het kaartje staat info over de materialen enz.

Ik stuur niet standaard een factuur mee omdat ik vooral particuliere klanten heb. Mijn eigen facturen print ik op de manier die het minste inkt verbruikt op kladpapier.

 

Ik probeer ook altijd zo veel mogelijk tegelijk te bestellen bij mijn leveranciers zodat ze niet te vaak moeten verzenden.

Link naar reactie
  • 0

Een paar tips die wellicht verkoop verhogend kunnen werken:

 

 

[*]Zorg voor actualiteit, dus speel in op wat 'hot' is in cosmeticaland: je zoekt met Google trends naar woorden gerelateerd aan cosmetica en pakt daaruit een aantal veelgezochte termen. Deze termen gebruik je ook op je site zodat je mee wordt getrokken in zoekacties op die woorden. Dit actualiseren moet je uiteraard wel regelmatig doen

 

[*]Je grootste klantengroep lijkt mij vrouw te zijn. (zonder generaliserend te willen zijn) Vrouwen houden er van om te kunnen kiezen dus zorg dat je voor elk product wat andere, gelijkaardige producten toont die in prijs en eigenschappen licht variëren.

 

[*]maak 'ranges', dus lijnen van bijelkaar passende producten. En zorg dat die bijpassende producten samen 'de meest ideale combinatie" vormen voor je klant. Dit kun je zelfs personaliseren door de klant een keuzelijst te presenteren van bijv. kleur ogen, tint huid, kleur haar etc. Het idee is dat de klant i.p.v. 1 product een aantal producten uit een bepaalde range kiest.

 

[*]Die -indrukwekkende- 1/3 terugkerende klanten moet je koesteren! bijv. door samples/monsters cadeau te doen. Dit zijn dan uiteraard monsters van producten die de klant mogelijk op een later tijdstip weer aan gaat schaffen. Ook dit kun je personaliseren zodat de klant het idee heeft dat ze persoonlijke aandacht krijgen en dat jij weet wat die klant nodig heeft of het best bij gebaad is.

 

[*] maak gebruik van tijdelijke acties, kortingen e.d. Wat goed kan werken is bijv. als iemand een product koopt en dan bij uitchecken (maar voor het afrekenen) een sterk gereduceerde aanbieding gepresenteerd krijgt, uiteraard ook hier met de boodschap dat dit product goed past bij het reeds gekozen product.

 

Sommige van deze tips vergen misschien wat technische aanpassingen, bijvoorbeeld door gerichte cookies, andere kun je goed zelf doen maar vergen wat tijd en inspanning.

 

Link naar reactie
  • 0

Een aantal tips die ik je vanuit mijn ervaring/kennis kan geven omtrent de indexeerbaarheid bij Google van een webwinkel. Een belangrijk aspect hierbij is de structuur van de productoverzicht-en productpagina’s. Hier staat cruciale informatie in (productspecificaties), hier zullen de klanten voornamelijk op gaan zoeken (Google). Een goede structuur van de webwinkel levert zgn. deeplinks op in de zoekresultaten van Google, waardoor bezoekers rechtstreeks naar de relevante product pagina’s worden gestuurd. De bezoeker krijgt direct de informatie over het product waar hij/zij op zoek naar is en kan direct bestellen. Hierdoor vergt het bestellen niet veel moeite voor de potentiële klant wat uiteraard een pre moet zijn bij een webwinkel, het gemak van bestellen en de eenvoud zijn aspecten waarop moet worden geëxcelleerd.

 

Daarnaast biedt het beschikken over een sitemap ook bij aan een efficiënte webwinkel, eerstens omdat bezoekers zo gemakkelijk de website kunnen verkennen en ten tweede omdat Google hierdoor de site gemakkelijk kan indexeren. (Een robots.txt bestand kan worden geplaatst op de webserver om bepaalde delen van de webwinkel uit te sluiten). De uitleg van hoe je een robots.txt vind je hier: http://www.seoking.nl/zoekmachine-optimalisatie-met-robotstxt/.

 

Daarnaast biedt het plaatsen van de eigen link van de webwinkel veel lucratieve kansen (vorm van affiliate marketing). Google indexeert deze andere websites ook. Wanneer Google de webwinkel (de link) op andere websites tegenkomt, plaatst Google de webwinkel steeds hoger in de zoekresultaten. Hoe belangrijker deze andere website, hoe sneller de webwinkel zal stijgen in de zoekresultaten.

 

Dit zijn een aantal manieren die kunnen bijdragen aan een betere indexbaarheid van de webwinkel.

REYA Consultancy, improve your business

REYA Design, imagination becomes reality

Follow me @ twitter, REYA_Consultant

 

http://nl.linkedin.com/in/remonvanommen

Link naar reactie
  • 0

Is het al mogelijk aan te melden voor nieuwsbrieven? Ik merk dat het erg veel nut heeft om zo af en toe, bv eens per maand, je klanten weer even wakker te maken. ;) Door ook nuttige tips erin te vermelden zorg je dat het interessant blijft. Ikzelf probeer het ook vooral rond het einde van de maand te sturen, als de klanten hun salarissen weer binnen hebben. ;) Je kan eventueel een kleine extraatje meesturen met (volgende) bestelling als ze aanmelden, zodat ze sneller geneigd zijn zich aan te melden.

 

groetjes,

Sandra

die je ook van andere fora kent ;)

Link naar reactie
  • 0

Wat ik je aanraad is het installeren van een trechter model middels google analytics. Op deze manier kun je zien in welke stap van het bestelproces de potentiele klanten afvallen. Aan deze bottleneck kun je vervolgens aandacht besteden om verbetering te bewerkstelligen. De regel hierbij is zo min mogelijk uitstapmomenten creeëren, dus de tijd tussen ik denk ik koop het product en het product is besteld moet zo veel mogelijk naar beneden. Aankopen blijven vaak ligt impulsmatig, hierop moet je inspelen.

https://www.webwinkelkeur.nl : O.a. werkzaam bij WebwinkelKeur. Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen.

 

Link naar reactie
  • 0

...

 

De bezoekers komen voor 40% van verwijzende sites, 30 van zoekmachines en 30 rechtstreeks verkeer.

 

...

 

Hebben jullie tips ivm de website en hoe meerdere bezoekers te trekken?

1. Blijf doorgaan met de manier waarmee je reeds bezoekers verkrijgt, maar richt je dan wel op het verbeteren en uitbreiden van de mogelijkheden. Neem o.a. contact op met websites over hetzelfde onderwerp om links te ruilen.

2. Jouw doelgroep bestaat uit mensen die graag lezen over make-up en gerelateerd. Start een blog (gratis) of een nieuwe informatieve website (simpel), en publiceer artikels met daarin relevante deeplinks verwerkt naar producten in je webshop. Geen inspiratie om teksten te schrijven? Baseer je op bestaande artikels en de actualiteit.

3. Gebruik de goede artikels voor "Artikel Marketing".

4. ...Op higherlevel vind je nog meer tips terug, gepost door andere gebruikers.

 

Succes!

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Erg gedetailleerd misschien, maar je hebt 4 afbeeldingen op je site staan die geen titel bevatten maar wel geïndexeerd kunnen worden door zoekmachines. Voorzie de afbeeldingen van een ALT attribuut met een duidelijke tekst. Hierdoor worden afbeeldingen ook indexeerbaar voor zoekmachines, een goede kans om de relatie te versterken tussen de zoektermen en de pagina waarop de afbeelding staat. Stel dat iemand op zoek is naar een product via ''afbeeldingen'' en op deze manier direct op je site komt is natuurlijk erg doeltreffend.

REYA Consultancy, improve your business

REYA Design, imagination becomes reality

Follow me @ twitter, REYA_Consultant

 

http://nl.linkedin.com/in/remonvanommen

Link naar reactie
  • 0

In mww is het mogelijk om onder promotie je kern woorden neer te zetten dat zal helpen in je promotie, daarnaast leest een zoekmachine de woorden die je gebruikt dus als je in je promotie créme gebruikt gebruik het dan ook in de omschrijving van je produkt Ook bij 3/6 de juiste woorden invullen. Ik heb het in mijn winkel ook zo gedaan en heeft goed geholpen in de zoek ranking

 

suc6

Robert

Jaag niet achter het verleden aan.

Verlang niet naar de toekomst.

Het verleden is niet meer.

De toekomst is nog niet begonnen.

Boeddha (563-483 v Chr)

www.destaatsie.nl ( Uitvaartverzorging )

www.ashangers.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik zie dat je de nieuwsbrief ook gebruikt en je veel terugkomende klanten hebt.

Natuurlijk kun je middels je nieuwsbrief de conversie ook nog extra verhogen daar zijn talloze manieren voor te adviseren, maar om je een goed advies te geven is het misschien handiger als je me onderstaande gegevens kan vertellen:

 

 

*Wat is het open rate van je nieuwsbrief (percentage dat je nieuwsbrief opent)

*Wat is de click-through-rate? (percentage dat vanuit je nieuwsbrief doorklikt naar je website)

*Wat is het huidige conversieratio vanuit je nieuwsbrief?

Link naar reactie
  • 0

Ik zie dat je de nieuwsbrief ook gebruikt en je veel terugkomende klanten hebt.

Natuurlijk kun je middels je nieuwsbrief de conversie ook nog extra verhogen daar zijn talloze manieren voor te adviseren, maar om je een goed advies te geven is het misschien handiger als je me onderstaande gegevens kan vertellen:

 

 

*Wat is het open rate van je nieuwsbrief (percentage dat je nieuwsbrief opent)

*Wat is de click-through-rate? (percentage dat vanuit je nieuwsbrief doorklikt naar je website)

*Wat is het huidige conversieratio vanuit je nieuwsbrief?

 

Van die getallen heb ik eigenlijk helemaal geen idee. Zo computerbegaafd ben ik helemaal niet en ik zou niet weten hoe ik dat moet aanpakken.

 

 

Ik ben wel blij dat in januari, de maand die volgens velen zo slecht is voor de verkoop ik de omzet van mijn beginmaand mei 2009 bijna verdriedubbeld heb.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Elke,

 

Leuk om alle berichten te lezen, ik vind het ook allemaal heel nuttig en informatief. Wat mij nog opvalt is dat je geen linkpagina hebt. Dat hoeft natuurlijk ook niet perse maar ik merk dat ik echt hele dagen door kan brengen met het aanmelden van mijn webshop bij allerlei relevante andere sites. Er zijn er veel waarbij dat gratis kan, bij sommigen moet je betalen en anderen plaatsen een link alleen in ruil voor een retourlink. Natuurlijk kan je dan zelf afwegen of je ergens voor wilt betalen of een link terug wilt plaatsen maar sinds ik hier echt in ben gedoken zijn mijn bezoekersaantallen gestegen.

 

Ook probeer ik regelmatig acties te organiseren op andere sites. Bv om iets te verlootten, een prijsvraag of een speciale kortingsactie, altijd goed voor in elk geval naamsbekendheid, bezoekersaantallen en wellicht verkopen.

 

Verder vind ik je vrij goedkoop in de make-up. Ik kan me voorstellen dat het niet echt loont als je 3 bestellingen hebt op 1 dag en daar dan maar een winst van een tientje aan hebt. Misschien zou je de duurdere artikelen zoals de sieraden wat meer kunnen promoten?

 

succes, groetjes van Megan

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 97 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.