Pfff after vakantie social media stress

Aanbevolen berichten

Net terug van vakantie en ik heb mijn mails daar wel bijgehouden maar HL, twitter en andere fora maar heel sporadisch. Voel me nu alsof ik de halve wereld heb gemist ;D Beetje een tik, denk ik. Ben nu als een gek aan het bijlezen en reageren maar ga dat maar niet voor de volle twee weken doen, lijkt me geen goed idee. En de wereld vergaat vast ook niet als ik dat niet doe. Vanavond op de borrel maar goed bijkletsen!

Link naar reactie

Ken het gevoel. Heb me dit keer voorgenomen de dagen na mijn vakantie alleen de belangrijkste dingen te lezen en de rest te laten voor wat het is, en nog een paar dagen later pas te reageren. Als ik alles in 2 dagen ingehaald wil hebben wordt ik gek en ben ik weer aan vakantie toe .

 

Tijdens je vakantie liep het zonder je reactie schijnbaar ook, dus niet te gestrest worden en alles op je 'gemakkie' weer oppakken.

 

Frans

 

Link naar reactie

Ik vind het knap dat je rustig blijft, ik zou helemaal gek worden als ik twee weken lang geen mail, blogs en social media websites kon bekijken!

 

Geloof mij het went, ben net terug van een reis naar Servie, en had ook nog eens grote problemen met mijn internet en telefoon aansluiting (op werk en prive adres). Bleek in de schakelkast van de centrale iets niet goed te zijn. De oplossing was er binnen 10 minuten. Alleen de weg naar de oplossing... maak er maar 3 weken van..

Eerst weet je niet meer wat je moet doen (dankzij dit voorval ga ik weer terug naar servie, ivm zakelijke tegenslagen mbt dit probleem), dan komt de acceptatie en als laatste genieten van de rust... ;)

Nu ben ik weer back online...

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 219 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.