• 0

Onbeperkt bellen

Omschrijving van je concept:

Een mobiel telefoon abonnement, waar men onbeperkt mee kan bellen en sms’en naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland. En dit dan voor een zeer redelijk bedrag +/- 25 euro. Er dient alleen nog bijbetaald te worden voor betaalnummers, sms betaaldiensten en bellen in het buitenland.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Klein markt onderzoek in beperkte kring. Er is degelijk interesse bij particulier en kleine ondernemers.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Onduidelijke telefoon rekeningen met achteraf te weinig te goed en dus te veel bijbetalen.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Normaal gesproken betaal je een abonnementsprijs en dan komen er vaak nog extra gebruikerskosten bij, dit behoort tot de verleden tijd. Er is van te voren duidelijk wat er betaald moet gaan worden.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Tips over hoe dit het beste op te zetten is, en misschien nog wat contacten in de Telecom wereld.

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

23 antwoorden op deze vraag

  • 0

Om te voorkomen dat de 25 euro onvoldoende is kun je natuurlijk kijken naar manieren om 'autoselectie' (het fenomeen dat mensen automatisch de situatie opzoeken die voor hen het meest gunstig uit zal pakken) te beperken.

 

Dit zou je bijvoorbeeld kunnen doen door uitsluitend totaalpakketten aan te bieden. Bijvoorbeeld: Onbeperkt bellen voor 25 euro per medewerker mits het hele bedrijf meedoet. Op die manier heb je zowel de grootverbruikers als de kleine bellers te pakken ne zal het totale belgedrag dichter bij een stabiel gemiddelde liggen.

 

Bij particulieren ligt dit al een stuk moeilijker, natuurlijke groepsverbanden zoals de gehele famillie zou nog een optie zijn.

 

Nog een paar vragen die bij opkomen zijn:

Hoe ben je trouwens tot het bedrag van 25 euro gekomen?

Heb je al afspraken gemaakt met telecomaanbieders?

Hoe ga je jouw abonnementen verspreiden, per postorder, supermarkt, tankstation of anders?

 

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie
  • 0

Om te voorkomen dat de 25 euro onvoldoende is kun je natuurlijk kijken naar manieren om 'autoselectie' (het fenomeen dat mensen automatisch de situatie opzoeken die voor hen het meest gunstig uit zal pakken) te beperken.

Dit zou je bijvoorbeeld kunnen doen door uitsluitend totaalpakketten aan te bieden. Bijvoorbeeld: Onbeperkt bellen voor 25 euro per medewerker mits het hele bedrijf meedoet. Op die manier heb je zowel de grootverbruikers als de kleine bellers te pakken en zal het totale belgedrag dichter bij een stabiel gemiddelde liggen.

 

Ik had ook al bedacht dat het voor een hoop ondernemers een stuk interressanter zou zijn als ze hun zakelijke mobiele kosten goed in kunnen schaten. Dus dat ze bij mij van te voren gewoon weten. € 25 per maand per telefoon.

 

Bij particulieren ligt dit al een stuk moeilijker, natuurlijke groepsverbanden zoals de gehele famillie zou nog een optie zijn.

 

ik weet niet of dit echt werkt vodafone en telfort hebben zulk gelijke acties, € 10 per maand, elkaar onbeperkt bellen. ook geprobeerd en vodafone is hier weer mee gestopt. dit haalt namelijk een hoop extra administratie erbij.

 

Nog een paar vragen die bij opkomen zijn:Hoe ben je trouwens tot het bedrag van 25 euro gekomen?

ik heb hier nog niet een echte berekening op los gelaten. ik heb wel gekeken naar wat zijn mensen bereid om te betalen voor een mobiel abbonement. zeker de grotere gebruikers.

 

Heb je al afspraken gemaakt met telecomaanbieders?

ik heb nog geen afspraken gemaakt bij telecom aanbieders, ik ben op dit idee gekomen na een presentatie van T-Mobile hoe zij in de markt staan. ik ben toen bij mezelf gaan denken wat zou ik nou graag willen.

 

Hoe ga je jouw abonnementen verspreiden, per postorder, supermarkt, tankstation of anders

ten eerste internet, dit is het makkelijkst. dan moeten er natuurlijk meer aansluitpunten komen. hiervoor wil ik de gerenomeerde belwinkels aan schrijven. Geen idee wat dit kost om bij bv. de belcompany te liggen.

ook dacht ik aan ondernemersbeurzen waar veel bedrijven komen met telefoon van de zaak, bijvoorbeeld bouwbedrijven.

Link naar reactie
  • 0

Debitel had ooit een dienst genaamd DebitielONE.

Het was eigenlijk een voorloper van het VOIP bellen dat er straks met flatfee internet tarieven aan zit te komen.

 

Eigenlijk moet het toch heel simpel zijn, als ik thuis kan bellen via internet dan moet ik toch ook via mijn telefoon via hetzelfde nummer kunnen bellen en gebeld worden. Het maakt dan toch niks uit of ik de telefoon thuisopneem of mijn gsm dat verbonden is via UMTS of een wifi verbinding ?

 

Maw. volgens mij gaat het niet heel lang meer duren voor de telco's dit aan gaan bieden ook al verkopen ze natuurlijk liever tikken.

Google Voice zal ze denk ik echt dwingen die stap te maken anders staan ze straks nog verder buiten spel.

En waar sta jij dan als kleine aanbieder ?

Link naar reactie
  • 0

[Bij particulieren ligt dit al een stuk moeilijker, natuurlijke groepsverbanden zoals de gehele famillie zou nog een optie zijn.

 

ik weet niet of dit echt werkt vodafone en telfort hebben zulk gelijke acties, € 10 per maand, elkaar onbeperkt bellen. ook geprobeerd en vodafone is hier weer mee gestopt. dit haalt namelijk een hoop extra administratie erbij.

 

Ja, het onderling onbeperkt bellen geeft een hoop extra administratie, dat moet je juist niet willen. Waar ik op doel is juist dat je alleen abonnementen verkoopt aan groepen mensen, zoals bijvoorbeeld aan een gezin/famillie. De hele groep kan dan met x aantal gebruikers voor 25 euro per gebruiker onbeperkt bellen. Geen (of iig beperkte) administratieve rompslomp dus.

 

Het is al eerder opgemerkt dat er verschillende ontwikkelingen aan zitten te komen die voor een fikse verschuiving kunnen gaan zorgen, als je jouw concept qua kosten sluitend kunt krijgen zul je er dus als de kippen bij moeten zijn om markt te veroveren (beste zou inderdaad zijn om jouw abonnementen te verspreiden middels bestaande belwinkels).

Webwinkel met gouden en zilveren sieraden met edelstenen.

www.KleurJuwelen.nl, geef je leven wat kleur!

Link naar reactie
  • 0

Ik snap het concept niet. Of misschien snap ik het eigenlijk wel maar is het gewoon geen concept. Nou ja misschien is het een concept maar niet voor een business me dunkt.

 

Voor sommige mensen is 25 per maand bellen misschien veel, voor mij is het eerder 100 euro en voor djluc is dit misschien wel 500 euro....

Je zal altijd een variabel tarief moeten hanteren. Er worden variabele kosten gemaakt voor het gebruik van het telecom netwerk, als je die niet doorrekent gaan mensen er misbruik van maken en maak je verlies. Mensen die minder bellen (dus waar je winst op kan maken) zullen de product/dienst niet interessant vinden, omdat die variabel beter af zijn.

Los van die 25 euro, die natuurlijk belachelijk veel te laag is, is betalen naar verbruik gewoon veel logischer. Er zijn wel meerdere providers die voor een vast bedrag per maand (een euro of 10a 15) vervolgens een vast laag tarief rekenen (rond de 10 cent).

 

Totaalpakketten gebruiken zoals gesuggereerd wordt maakt het wel wat logischer, maar dan nog zie ik het bij lange na niet als een valide business concept.

Het concept onderling bellen voor een vast bedrag wat aangehaald wordt is eerder een lokkertje om (met een groep medewerkers of bijv je partner) klant bij de betreffende provider te worden, dan dat het iets is waar echt geld op verdiend wordt.

Link naar reactie
  • 1

Hoi Quinten,

 

Geen wonder dat particulieren en kleine ondernemers een vast bedrag van 25,- liever zien als een onzekere nota gebaseerd op wisselend belgedrag. Een alternatief is het instellen van een maximumverbruik per gebruiker, maar de meeste operators bieden dit niet. Ze willen hun omzetkansen natuurlijk niet beperken. Mobiele operators spinnen garen bij belbundels, met name de buitenbundel tarieven.

 

De vraag bij dit soort aanbiedingen is, hoe kun je winst maken als de gebruikers door een verminderd kostenbewustzijn - het kost toch maar 25 euro - opeens veel meer gaan bellen. Jij als aanbieder krijgt wel de variabele kosten aangerekend.

Vaak wordt gerekend op winst door veel internationale gesprekken, maar door regulering van de EU wordt ook dat beperkt.

 

Er zijn enkele partijen in Nederland die dit soort initiatieven ondersteunen, zgn. MVNE´s, Mobile Virtual Network Enablers. Jij mag in feite bij hun je tariefplan neerleggen, zij verzorgen de techniek, de simkaarten en de koppeling met mobiele netwerkoperators.

 

Om een gevoel te krijgen over inkooptarieven raad ik je aan eens op de website van de OPTA te kijken naar besluiten over gespreksaftgifte, dat zijn de kosten die een mobiele operator anderen mag aanrekenen voor het overbrengen van een ontvangen gesprek naar de eindbestemming. bijv. hier: http://www.opta.nl/nl/actueel/alle-publicaties/publicatie/?id=2813 ).

 

Succes

 

Frank

 

 

Link naar reactie
  • 0

Nog een paar vragen die bij opkomen zijn:Hoe ben je trouwens tot het bedrag van 25 euro gekomen?

ik heb hier nog niet een echte berekening op los gelaten. ik heb wel gekeken naar wat zijn mensen bereid om te betalen voor een mobiel abbonement. zeker de grotere gebruikers.

 

?? Misschien snap ik het niet maar kan iemand mij vertellen waar deze discussie over gaat?

Zo kan iedereen 100 concepten bedenken, maar zou je niet eerst eens beginnen met de basis? gaan rekenen, kosten bepalen, een financieel plan maken en dan eens zien wat er uit komt en wat haalbaar is?

 

ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik had ook al zitten kijken of het mogelijk is om een MVNO op te richten. hierdoor kun je zeer groot minuten inkopen. en alles zelf bepalen. maar ik denk dat dit wel een stap te ver is. er zijn ook nog tussenvarianten. ik zit nu te twijfelen om eerst naar vodafone of tmobile te gaan.

ik ben eigenlijk op zoek naar prijzen als je heel groot minuten inkoopt?

Link naar reactie
  • 0

Even voor jouw beeldvorming en om jouw speelveld te helpen bepalen waar mijns inziens de concurrentie voor jou zich o.a. kan bevinden: ik heb een mobiele telefoon met windows mobile en daarop heb ik Skype mobile, dus als ik (maximaal) een tientje per maand (is vaak goedkoper) investeer voor internet op mijn mobieltje kan ik gratis onbeperkt bellen met iedereen die Skype heeft, dus ook met mijn contacten die Skype op hun mobiel hebben. Daarnaast heb ik voor ca.€ 3 per maand een Skype online nummer (= een vast telefoonnummer) waarmee ik gratis onbeperkt naar alle vaste nummers in nederland kan bellen en tegen hele lage tarieven naar andere vaste nummers ter wereld. Blijft over de kosten voor Skype naar mobiel, daar heb ik dan per maand nog minimaal (uitgaande van jouw tarief) €12 voor te besteden. Komt dus volgens mij dicht in de buurt van jouw plannen, toch?

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
Uit cijfers van Gartner blijkt dat de verkopen van smartphones in het derde kwartaal met 13 procent toenamen, en dat over dezelfde periode de verkopen van apparaten met Windows Mobile met 20 procent terugliepen. Nou is het niet zo gek dat de verkoopcijfers van Windows Mobile iets zouden teruglopen, omdat er in oktober een nieuwe versie verscheen, Windows Mobile 6.5. En dat was net even te laat om een flink positief effect te hebben op de verkoopcijfers. Maar volgens een analist van Gartner ziet het er niet naar uit dat de Windows Mobile cijfers in het vierde kwartaal nou flink aantrekken. "We zien misschien net genoeg beweging om het verlies te stabiliseren", zei ze. Windows Mobile ligt de laatste tijd nogal onder vuur, en zelfs Microsoft CEO Steve Ballmer moest toegeven dat Microsoft hiermee geen beste beurt maakte.

In het derde kwartaal eindigde Windows Mobile als vierde met een marktaandeel van 7,9 procent. Eerste is nog altijd Symbian (44,6 procent), gevolgd door BlackBerry OS (20,8 procent) en de iPhone (17,1 procent). Android is nog maar op een paar modellen telefoons terug te vinden en is inmiddels goed voor 3,5 procent marktaandeel, aldus Gartner. Van Android worden in 2010 grote stappen verwacht. Gartner denkt dat Android in 2012 een marktaandeel heeft van 18 procent.

 

Artikeltje over windows mobile, dit is langzaam aan het verdwijnen. alleen de iphone is geschikt voor skypen. dan heb je het grootste symbian hier is nog geen skype software voor.

er zijn ongeveer iets meer als 18 miljoen abbonementen in nederland, dit houd dus in dat er 45% van 18, ongeveer 8,1 miljoen mensen zijn die niet kunnen skypen. dit lijkt mij een flinke afzetmarkt

 

Er zijn genoeg mensen die niet moeilijk willen doen, en alleen een abbonement willen afsluiten en dan klaar zijn.

Link naar reactie
  • 0
Artikeltje over windows mobile, dit is langzaam aan het verdwijnen. alleen de iphone is geschikt voor skypen. dan heb je het grootste symbian hier is nog geen skype software voor.
Leuk stukje, Skype mobile werkt prima op mijn HTC smartphone met windows mobile 6.5. (met overigens SPB shell eromheen voor het gemak)

Er zijn genoeg mensen die niet moeilijk willen doen, en alleen een abbonement willen afsluiten en dan klaar zijn.
Daarom mijn eerdere commentaar, om het denkwerk te helpen richten op die nichemarkt die zich daarvoor interesseert.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Waarbij je wel moet vertellen dat de mobiele data aanbieders in Nederland niet toestaan dat je je internet abonnement gebruikt voor voip ;)

Volgens mij komt Vodafone wel met een abonnement waarmee voip is toegestaan maar dit kost meer dan €30 per maand.

 

Volgens mij is simpelweg onbeperkt bellen niet echt haalbaar, je zou dan zoals gezegd in ieder geval iets moeten bedenken om te voorkomen dat er heel excessief verbruikt wordt.

 

Er werd hier al eerder een gezinsabonnement genoemd, dat lijkt me wel heel interessant. Volgens mij hoeft het dan echter niet onbeperkt te zijn! Wat dacht je van één bel en sms bundel voor het hele gezin? Wij hebben hier thuis 4 abonnementen lopen en het verbruik wisselt heel erg per persoon en per maand, de een gaat er fors overheen terwijl de ander nauwelijks tegoed verbruikt en de maand daarna weer andersom. Als wij gewoon een bundel kunnen kopen met zo'n 300/400 smsjes/minuten dan zou dat het overwegen waard zijn. Wat hier wel lastig in is is dat de looptijden en einddata van al onze abonnementen anders zijn, we zouden dus niet in een keer met zijn allen over kunnen stappen.

 

Groeten,

 

hwjd

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 0

Waarbij je wel moet vertellen dat de mobiele data aanbieders in Nederland niet toestaan dat je je internet abonnement gebruikt voor voip ;)

Nieuw voor mij. Nou ja, dan moet ik er maar plezier van hebben zolang het duurt.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Waarbij je wel moet vertellen dat de mobiele data aanbieders in Nederland niet toestaan dat je je internet abonnement gebruikt voor voip ;)

 

Er zijn een aantal aanbieders die geen voip toestaan, er zijn er ook die het wel toestaan. Gewoon even de regels goed doorploegen. Ook is er nog een verschil tussen niet toestaan en blokkeren.

Iets soortgelijks gaat op voor tethering tussen mobiel en laptop.

Link naar reactie
  • 0

Een idee wat ik een tijdje geleden had en waarvoor ik de heer B. Woldring nog voor heb benaderd (zonder reactie retour helaas):

 

Iets zoals www.eerlijktelefoonabonnement.nl, maar dan beter ...

 

Ik zie eerlijk gezegd zelf geen heil in een abonnement van 25 euro etc. Denk dat je een beetje het effect krijgt van een woning all-in verhuren en niets afspreken over extreme G/WL-rekeningen. Er wordt "misbruik" van gemaakt.

 

Verkoop abonnementen waarmee je over een paar jaar niet in de Quote500 staat maar waarmee je wel bij Radar elke maand standaard een "Warme douche" krijgt.

 

- geen internetabonnement? dan net zoveel administratie invullen alsof het een donorcodicil betreft indien je wel internet wil tegen achteraf meestal hoge kosten. Idem voor dure betaalnummers en smsdiensten

 

- rekening 1 maand boven je bundel? direct een sms en e-mail ter waarschuwing, bv ook aan ouders

 

- alle kosten en opties zoveel mogelijk duidelijk maken dus maak je eerste je oude tegoed op van de vorige maand of wordt dat tegoed pas later opgemaakt zodat je weinig kan "sparen"

 

- bij aangaan abonnement direct klanten op filters attenderen

 

- zoek de addertjes onder het gras bij de concurrentie maar even uit en je weet direct wat je allemaal gaat aanbieden etc etc

 

Realiseer bovenstaande en je winst zal de komende tijd zeer minimaal zijn. Maar mocht de zaak in de publiciteit komen, dan komt die grote auto alsnog.

 

Mocht iemand van mijn idee gebruik willen maken dan reken ik op termijn natuurlijk wel op een mooie adviseursfunctie, en een gratis abonnementje ;-)

 

Succes!

Link naar reactie
  • 0

Waarbij je wel moet vertellen dat de mobiele data aanbieders in Nederland niet toestaan dat je je internet abonnement gebruikt voor voip ;)

 

Er zijn een aantal aanbieders die geen voip toestaan, er zijn er ook die het wel toestaan. Gewoon even de regels goed doorploegen. Ook is er nog een verschil tussen niet toestaan en blokkeren.

Iets soortgelijks gaat op voor tethering tussen mobiel en laptop.

 

Bij T-Mobile mag je met je dataabonnement wel gewoon gebruik maken van VoIP en thetering is ook toegestaan (behalve bij een iphone abonnement)

Ik weet dat Vodafone onlangs de poorten heeft geblokkeerd voor VoIP waardoor het niet mogelijk is om er gebruik van te maken, mits je een duurder internetabonnement aanschaft.

 

@ TS: Heb je al contacten met KPN, Vodafone of T-Mobile, want als service provider zal je op één van deze netwerken moeten opereren.

Link naar reactie
  • 0

Telfort unlimited

Met Telfort unlimited heb je geen vaste telefoon meer nodig! Voor slechts € 18,- per maand bel je onbeperkt naar vaste nummers én naar bijna 2 miljoen Telfort mobiele nummers. Hoe meer vrienden, kennissen en familie via Telfort bellen, hoe voordeliger je uit bent.

 

 

*bellen naar vaste en Telfort nummers in Nederland is gratis.

*bellen naar andere mobiele nummers of voicemail voor 18 cent per minuut.

*een sms'je sturen kost 18 cent per bericht.

*met een sms-bundel betaal je per sms een stuk minder, al vanaf 5 cent per bericht

*Aansluitkosten eenmalig €18,-

*Voor dit product geldt een Fair Use Policy.

_________________________________________________________________________

 

Zoals je ziet heeft Telfort voor 18 euro in de maand een abo waarmee je onbeperkt naar vast en telfort klanten kan bellen. Telfort is 100% gebaseerd op het KPN netwerk, het lijkt me dus stug dat jij voor 7 euro meer wel de mogelijkheid kan bieden om onbeperkt mobiel te bellen.

 

Toch succes!

Link naar reactie
  • 0

Maar dan weet je voor 18, - per maand nog steeds niet waar je aan toe bent. En dan heb je een abonnement voor 2 jaar.

Ook zitten hier dan nog geen sms’jes bij. 100 sms en dan ben je alsnog 23 euro kwijt. en dan heb je nog geen vrienden gebeld die geen Telfort hebben. op zich leuk abonnement maar niet nieuw ik heb het 4 jaar geleden ook eens gehad. maar toch schrik je elke maand nog hoeveel je naar andere providers belt.

 

Ik was ook zeker van plan om daar dan eerlijke voorwaarden in te zetten. En nieuwe abonnementsvormen.

 

Uiteraard zal er wel een Fair Use Policy gaan gelden. Anders gaan mensen bij de buren eten en gebruiken ze de telefoon als babyfoon!

 

Link naar reactie
  • 0

Maar dan weet je voor 18, - per maand nog steeds niet waar je aan toe bent. En dan heb je een abonnement voor 2 jaar.

Ook zitten hier dan nog geen sms’jes bij. 100 sms en dan ben je alsnog 23 euro kwijt. en dan heb je nog geen vrienden gebeld die geen Telfort hebben. op zich leuk abonnement maar niet nieuw ik heb het 4 jaar geleden ook eens gehad. maar toch schrik je elke maand nog hoeveel je naar andere providers belt.

 

Ik was ook zeker van plan om daar dan eerlijke voorwaarden in te zetten. En nieuwe abonnementsvormen.

 

Uiteraard zal er wel een Fair Use Policy gaan gelden. Anders gaan mensen bij de buren eten en gebruiken ze de telefoon als babyfoon!

Ik ken genoeg mensen (zakelijk) met rekeningen van ruim over de 100 of 200 euro per maand, gooi er nog en databundeltje bij voor 20 euro onbeperkt en je hebt zo 10.000-en klanten.

Je krijgt het alleen niet geregeld, omdat een netwerk geld kost. Als je kijkt naar de gemiddelde inkomsten per abbonee van een mobiele operator is dat ongeveer €26 per maand (KPN) en hoe wil je die verleiden om de complete winstgevendheid van hun markt af te staan aan jou? Als het je lukt dan ben ik de eerste die een abonnement wil afsluiten.

Maar zodra je Fair Use gaat roepen, dan houd het snel op. Babyfoon functie? Wat dacht je van monteurs die elkaar bellen en op handsfree zetten tijdens een klus? Mag dat ook niet? Of een conference call van een uur?

 

Ik ben ook nog in de markt voor een (echte) Ferrari Enzo voor €50,- p/m inclusief brandstof en een kantoorpand voor €1/m2. :D

 

Maak anders eerst eens een kostenstructuur (billing en verkoop bijvoorbeeld) en reken eens wat modellen uit, hoeveel minuten is nog Fair voor €18,- of €25,- ? En wat betaald bijvoorbeeld een Debitel per minuut aan KPN?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 96 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.