• 0

ondernemingsplan laten maken

beste higherlevelaars,

 

ik ben al meerdere keren bezig geweest met het opmaken van een goed ondernemingsplan. dat is inmiddels nu al zo'n 5 à 6 keer geweest en steeds maar weer ben ik niet tevreden erover en ga vervolgens na het toch maar nog weer geprobeerd te hebben er niet mee verder en komt het op de grote stapel te liggen, omdat ik denk dat potentiële investeerders het ook niet goed zullen vinden omdat ik dat zelf ook al niet vind. veelal denk ik dat mijn taalgebruik te onzakelijk is of te commercieel, of dit is weet ik niet zeker, maar dat is mijn mening. toch ben ik ervan overtuigd dat het bedrijf dat ik wil starten best een succesvol innovatief bedrijf kan zijn en op korte termijn rendabel want veel kosten zullen we niet maken. een ondernemingsplan is wel nodig aangezien we toch wat groter en serieuzer willen worden genomen en het ook heel professioneel willen gaan aanpakken. alles is in feite al geregeld en aan alles is tot in de puntjes gedacht. alleen dus moet dit plan gemaakt inelkaar gezet worden.

 

nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die dit doen voor hun werk, of die dit uberhaupt kunnen of willen doen. uiteraard zal ik er zelf veel bijzijn om alles piekfijn uit te leggen, zodat die persoon het vervolgens volledig kan converteren naar een goede tekst conform de lijnen en taal van een echt goed onderbouwd ondernemingsplan.

 

gelieve dus te reageren als je dit kan of als je mensen kent die mij hierbij kunnen helpen. ik heb niet veel geld om te betalen, maar er kan altijd wel iets geregeld worden denk ik zo, aangezien wij higherlevelaars overal wel uitkomen.

 

alvast bedankt,

Obrigado!

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Je zou ook een coach kunnen "inhuren", iemand met aardig wat ervaring op het gebied van ondernemen en een tekstschrijver, iemand die je teksten kan verbeteren.

Als je hier geen geld voor hebt kun je studenten "inhuren" die je kunnen helpen.

En het meedoen aan die newventure wedstrijd kan misschien ook erg interessant voor je zijn (https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=20;action=display;threadid=3000).

Link naar reactie
  • 0

Hoi Obrigado,

 

Dat is mijn vak: ondernemers coachen bij het schrijven van hun business plan.

Maar ...... ik wil je waarschuwen: een business plan schrijven moet een ondernemer zelf doen, een coach kan alleen helpen om het plan te verbeteren (zie ook mijn column hier op higherlevel).

 

Bel (+352 091 427 566) of schrijf me (ties@ties.lu)!

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

Link naar reactie
  • 0

En het meedoen aan die newventure wedstrijd kan misschien ook erg interessant voor je zijn (https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=20;action=display;threadid=3000).

 

is er hier iemand op higherlevel die mij met vragen kan beantwoorden over new venture. om een voorbeeld te noemen. ik wil hier best aan meedoen maar bijv. voor de eerste ronde "het idee" daar is de deadline van op 14 nov. maar hoe moet zo'n idee er nu uit komen te zien. is dit een a4-tje of een kleine presentatiemapje. m.a.w. zijn hier voorbeelden van hoe ik het het beste kan aanleveren?

Link naar reactie
  • 0
ik ben al meerdere keren bezig geweest met het opmaken van een goed ondernemingsplan. dat is inmiddels nu al zo'n 5 à 6 keer geweest en steeds maar weer ben ik niet tevreden erover

 

Oefening baart kunst. Uiteindelijk kom je erachter hoe JOUW ondernemingsplan in elkaar moet steken. En dat is maar goed ook, want als je dat niet kan, kun je ook geen investeerder "scoren". Er zijn wel mensen die je tips kunnen geven, of die je kunnen helpen met de tekst, maar je businessplan maak je het beste zelf. (anders kun je het namelijk net zo goed niet maken)

 

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 268 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.