• 0

btw facturen binnen pakketjes nog niet???

Beste mensen,

 

Ik heb de ups btw factureren al binnen, maar mn pakketje niet?

bij het tracking nummer staat dat deze op nog te inklaren staat.

 

Maar nu heb ik ups facturen al binnen van de BTW. hoe kan dit?

Als ze mn pakketje nog vasthouden en ik heb mn btw al liggen.

 

Of moet ik ook btw betalen als mn pakketjes vastgehouden worden en ik ze nooit meer krijg?

 

Heb ups gebeld hoor ik binnen een week meer van WAARDELOOSSS

 

Help AUB

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Gal spuwen doe je maar bij jou voor de deur, niet hier :)

 

Als je concrete vragen hebt die ondernemers gerelateerd zijn, ben je van harte welkom. Als het alleen maar om klagen gaat, dan moet je dat niet hier doen, maar bij UPS.

 

De vraag die speelt is denk ik: wat heb je afgesproken dat UPS zou doen ? Tot de deur ? Daar is het mis gegaan denk ik. Maar als jouw zending wordt gecontroleerd door de douane omdat het verdacht is om wat voor reden, dan wil UPS natuurlijk wel eerst centjes zien, anders kunnen ze nog weken wachten tot de douane er een keer klaar mee is.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ooit op een express zending via UPS bijna 4 weken op inklaring moeten wachten. Volgens mij zit het zo dat UPS geen eigen inklaring doet, maar dit vanaf de grens over doet aan TNT. Althans zo zat het bij mij, kwam ik achter na veel navraag. Je wordt echter zeer slecht behandeld als je navraag tracht te doen, komt heel veel onbegrip tegen en vaak niet verder dan de 1e lijn medewerkers. Sterkte dus!!

Link naar reactie
  • 0

Ja, wel gekregen! Had hier ook nog hoge kosten als express zending betaald om 2 dozen snel binnen te hebben. De rest kwam per boot en was er eerder dan die 2 dozen. Nee, de factuur kwam pas achteraf (anders had ik deze ook niet betaald). Ik was hier zo pissed om dat ik sindsdien niks meer vanuit de States met UPS laat binnenkomen.

 

Als het goed is komt op een factuur de btw, de inklaring en de invoerrechten te staan. Soms ontvang je weleens een gesplitste factuur. BTW wordt over het totaalbedrag van de commercial invoice, inclusief de vervoerskosten berekend.

 

Ohw en bij track en trace stond simpelweg 3 weken dat het bij de douane voor inklaring stond....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 203 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.