• 0

webordersysteem

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

Wanneer je bij het inschakelen van een koeriersdienst de keuze hebt om te bellen of om een webordersysteem te gebruiken welke keuze zou jij dan maken?

 

Maakt het ook nog verschil of je een spoedzending wilt aanbieden?

 

Hallo allen,

Ligt eigenlijk aan de bereikbaarheid van het Express bedrijf. Wanneer zij waar kunnen maken en direct antwoord te geven op vragen van de klant, heeft dat de voorkeur. Webordersystemen berusten veelal op vaste tarieven en schedules. Courierwerk blijft in veel gevallen (niet alle) maatwerk, zeker wanneer het Europa uit of in moet. Direct contact is ook een stuk klantvriendelijker.

GFF-EXPRESS-SOLUTIONS

Specialist in far east delivery and pick-up

www.gff-express-solutions.com

info@gff-express-solutions.com

Link naar reactie
  • 0

Absoluut via weborder.

 

Je vult een scherm in waar je alle informatie kwijt kan. Het voordeel is dat je later alles zwart op wit hebt.

Fedex heeft zo'n systeem en dat werkt erg goed. Je krijgt een bevestiging terug met exact de dag en tijd waarop iets wordt afgeleverd.

 

Bijkomend voordeel is dat het veel tijd scheelt doordat je niet hoeft te wachten aan een telefoon en degene die je spreekt niet weet waar toevallig je pakketje heen moet. Is eigenlijk achterhaald.

 

Via een weborder is alles gelinkt en zie je direkt alle voorwaarden. Bellen is uit de tijd. Dat is voor de oudere generatie.

Link naar reactie
  • 0

Over het algemeenblijkt er hier een voorkeur voor het webordersysteem en dat lijkt mij ook voor de hand liggend. Ik geef mijn klanten € 1.-- korting wanneer een order geboekt wordt via webordening. Mijn klanten blijven haast alleen van de telefoon gebruik maken. Hoe kan ik ze ervan overtuigen dat het webordersysteem makkelijker is?

Transmoto Express

Koeriersdiensten vanuit Rotterdam eo door heel Europa

Sameday-Afternoon-Fast

Link naar reactie
  • 0

Ik heb net even op je'n site gekeken... maar er staat helemaal geen uitleg bij hoe het systeem werkt. Dit zou ik als eerste toevoegen.

 

Verder als ik een spoedopdracht heb moet ik mij dus eerst gaan registreren etc. in die tijd heb ik je al 4 x gebeld.

Is het dus niet mogelijk dat je voor klanten al een user + pass aanmaakt en dit stuurt in een brief naar de klanten met daarin ook een uitleg over het systeem en natuurlijk de korting.

 

Verder elke keer dat een klant belt en vraagt of het niet goedkoper kan, hem/haar het webordersysteem onder de aandacht brengen.

 

 

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 227 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.