Ik ben al een hele tijd bezig om de inhoud van mijn nieuwe website samen te stellen maar loop steeds tegen het probleem aan dat ik niet weet wat te doen.
Het probleem is dat ik zo veel mogelijk info wil geven en anderzijds de site zo eenvoudig mogelijk te houden, als ik alle diensten apart wil beschrijven dan wordt het een boekwerk met allerlei interne linken en als ik het zo compact mogelijk beschrijf dan vind ik weer dat ik te weinig informatie geef.
Mijn doelgroep, de detaillist, is in het algemeen niet zo'n internetter.
Wat is jullie ervaring; kort en bondig of zo uitgebreid mogelijk?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
retail
retail
Ik ben al een hele tijd bezig om de inhoud van mijn nieuwe website samen te stellen maar loop steeds tegen het probleem aan dat ik niet weet wat te doen.
Het probleem is dat ik zo veel mogelijk info wil geven en anderzijds de site zo eenvoudig mogelijk te houden, als ik alle diensten apart wil beschrijven dan wordt het een boekwerk met allerlei interne linken en als ik het zo compact mogelijk beschrijf dan vind ik weer dat ik te weinig informatie geef.
Mijn doelgroep, de detaillist, is in het algemeen niet zo'n internetter.
Wat is jullie ervaring; kort en bondig of zo uitgebreid mogelijk?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24050-tekst-en-onderwerpen-op-je-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag