Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RichardMo
RichardMo
Omschrijving van je concept:
Beste,
Allereerst wil ik mezelf even kort voorstellen voordat ik van wal steek.
Mijn naam is Richard ,36 jaar en woonachtig in Zuid-Holland.
Getrouwd,3 kids en op dit moment geen werk,vandaar dat ik mezelf aan oriënteren ben wat betreft het opzetten van een webwinkel.
Mijn idee is om een webwinkel te gaan opstarten voor het aanbieden van Luxe Schrijfwaren.
Hier kun je denken aan exclusieve/luxe pennen,vulpennen,agenda's,luxe schrijfmappen,kaligraveerpennen etc etc.
Dus niet de standaard schrijfwaren,maar met een exclusief tintje.
Merken leveren als Mont Blanc,Cross...
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
*informatie ingewonnen bij KvK
*onderzoek gedaan naar webshop software (nog niet bekend)
*onderzoek gedaan naar boekhoud software in samenwerking met webshop software
*concurrentie(con-collega's) webwinkels bezocht op internet
*onderzoek naar domein(handels)naam voor de webwinkel
*zoeken naar de juiste leveranciers(hier kan ik wel wat advies bij kunnen gebruiken)
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een nieuwe markt aanboren door het leveren van exclusieve en luxe schrijfwaren
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De meeste concepten leveren een algemeen pakket kantoorartikelen en schrijfwaren en zijn niet gericht op exclusieve en luxe schrijfwaren.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Advies
Opbouwende kritiek en ongezouten mening
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24051-webwinkel-luxe-schrijfwarengraag-jullie-mening-en-advies/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag