Vanmiddag weer bezig geweest de kerstverlichting in de boom te doen en elk jaar vraag ik me af waarom er nog geen taps toelopende netten zijn die je er in één keer omheen kan leggen.
Misschien dat iemand dit oppakken kan en deze in productie nemen of laten maken in China of zo.
Ik ben op zoek naar een taps toelopend net met kerstverlichting: diameter onder 1.50 en boven 0.25 met een hoogte van 2.00.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
retail
retail
Vanmiddag weer bezig geweest de kerstverlichting in de boom te doen en elk jaar vraag ik me af waarom er nog geen taps toelopende netten zijn die je er in één keer omheen kan leggen.
Misschien dat iemand dit oppakken kan en deze in productie nemen of laten maken in China of zo.
Ik ben op zoek naar een taps toelopend net met kerstverlichting: diameter onder 1.50 en boven 0.25 met een hoogte van 2.00.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24068-idee-taps-toelopend-kerstverlichtingsnet-om-over-de-boom-te-laten-zakken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag