• 0

innovatie voucher gebruiken (waar te gebruiken)

Hallo,

Ik heb nog een innovatie voucher liggen en wil deze graag voor de volgende 2 zaken gaan gebruiken:

* onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van de webshop (dus hoe zorg ik voor zo min mogelijk afhakers bij de verschillende stappen).

* onderzoek naar de zoekmachine vriendelijkheid van de webshop en hoe dat te verbeteren is.

Liefst dus op zo een manier dat veel van de punten direct in het kader van het onderzoek worden aangepast (er wordt onderzocht of het werkt door het te testen).

Wie heeft er enig idee welke instelling ik zo een opdracht kan laten uitvoeren?

Via de website van senternovem krijg je wel een lijst met kennis instellingen maar onduidelijk is wie wat doet en bij de telefonische lijn werd ik dus naar die lijst doorgestuurd....

Ik kom zelf uit Nijmegen.

Maar iemand dus ervaring met het laten uitvoeren van een dergelijke opdracht en waar dat kan gebeuren?

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Haai Daan,

De info daarover is inderdaad niet erg duidelijk.

Maar.... Is er in jouw regio een Syntens kantoor? Die kunnen je hierin ondersteunen.

Innovatievouchers: hulp bij het vinden van een geschikte kennisleverancier bel Syntens 088-444 0 444 of mail ed.degroot@syntens.nl of frank.kramer@Syntens.nl

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

• 0

Syntens had ik dus al gebeld via dat nummer en was doorverbonden naar iemand uit mijn regio.

Op mijn vraag hoe ik de juiste instelling kon vinden voor mijn project (wat ik dus uitlegde wat dat precies was) was het antwoord dat ik in die lijst op senternovem de bedrijven kon vinden waar ik hem kon besteden..........

Ondertussen heb ik maar een vrij willekeurig contactpersoon een e-mail gestuurd en die heeft me weer doorgestuurd naar iemand die mogelijk meer voor me kan doen.

Even afwachten nu tot die persoon weer verder reageerd.

• 0

Ik heb zelf ooit een voucherproject mogen uitvoeren, ik kan Saxion (Enschede) van harte aanbevelen, ze hebben ook aardig duidelijk hoe die procedures lopen. Ik kan je in contact brengen met de contactpersoon daar? Die kan je zeker meer vertellen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar