Ik heb nog een innovatie voucher liggen en wil deze graag voor de volgende 2 zaken gaan gebruiken:
* onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van de webshop (dus hoe zorg ik voor zo min mogelijk afhakers bij de verschillende stappen).
* onderzoek naar de zoekmachine vriendelijkheid van de webshop en hoe dat te verbeteren is.
Liefst dus op zo een manier dat veel van de punten direct in het kader van het onderzoek worden aangepast (er wordt onderzocht of het werkt door het te testen).
Wie heeft er enig idee welke instelling ik zo een opdracht kan laten uitvoeren?
Via de website van senternovem krijg je wel een lijst met kennis instellingen maar onduidelijk is wie wat doet en bij de telefonische lijn werd ik dus naar die lijst doorgestuurd....
Ik kom zelf uit Nijmegen.
Maar iemand dus ervaring met het laten uitvoeren van een dergelijke opdracht en waar dat kan gebeuren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Hallo,
Ik heb nog een innovatie voucher liggen en wil deze graag voor de volgende 2 zaken gaan gebruiken:
* onderzoek naar de gebruiksvriendelijkheid van de webshop (dus hoe zorg ik voor zo min mogelijk afhakers bij de verschillende stappen).
* onderzoek naar de zoekmachine vriendelijkheid van de webshop en hoe dat te verbeteren is.
Liefst dus op zo een manier dat veel van de punten direct in het kader van het onderzoek worden aangepast (er wordt onderzocht of het werkt door het te testen).
Wie heeft er enig idee welke instelling ik zo een opdracht kan laten uitvoeren?
Via de website van senternovem krijg je wel een lijst met kennis instellingen maar onduidelijk is wie wat doet en bij de telefonische lijn werd ik dus naar die lijst doorgestuurd....
Ik kom zelf uit Nijmegen.
Maar iemand dus ervaring met het laten uitvoeren van een dergelijke opdracht en waar dat kan gebeuren?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24106-innovatie-voucher-gebruiken-waar-te-gebruiken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag